I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Största douchbagen på internet!

Övrigt - Webbsidor

2009-08-08 12:08

[Youtube] Största douchbagen på internet!

Älskar sånna här klipp, med riktiga as som man bara vill döda. Fyll gärna på med fler om ni har:

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-08-08 12:52
Hahahaha, vilken fjant :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-08-08 13:00
Batrat_XL

"Hämnd". "HämNd är fel, men jävligt tillfredställande."
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2009-08-08 13:25
Hahahaha, fan vad tuff han blev mot slutet! Jag gillar honom!

Och hon var het..
Hej

2009-08-08 13:47
hahaha vilket idiotiskt reportage, klart han ska stå på sig!
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2009-08-08 13:51
hahahahahaha detta måste va ett skämt! .. så jävla skön attityd!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-08-08 13:52
men va fan vill hon? försöker tvinga honom och be om ursäkt, sånt ska ju komma naturligt annars menar ju inte personen det.. Tyckte han gjorde bra ifrån sig som stod på sig mot henne, vilken kvinna asså...
Moderator

2009-08-08 14:12
Usch, jag stör mig som faen på hon tjejen.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Promotor

2009-08-08 14:20
Ser ju betydligt mycket bättre ut för "omvärlden" om han ber om ursäkt inför "hela landet" i tv. Det finns la även där en liten chans att han slipper betala summan dom nämnde om han gör det! När han är så envis så tycker man ju bara att han förtjänar att betala den summan så han lär sig en läxa!

2009-08-08 19:43
ja har sett den här förut haha fortfarande lika skön,iskall snubbe haha men kärringen är fan ganska jobbig kanske därför........

Rappare

2009-08-08 20:14
Visst är han ganska löjlig, men det är ju verkligen bruden som är puckot i inslaget. Och så sitter hon där och tycker att hon har gjort bort killen, hon har gjort bort sig själv.

2009-08-08 20:20
Douches!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-08-08 20:45
Visserligen ger han intrycket av att vara en riktigt bohemisk slacker som kollar pa Jack Ass och "Viva La Bam", men han har ju ratt. Det ar ju nyhetsankaren som forsoker vinna poang och spelar moralkarring och grejer. Vem fan ar hon att saga vad han ska gora och inte gora?

Och jag tycker han har ratt till en viss del, det kunde varit vilken asna som helst som hade sig pa hans gata, sa varfor ska han ensam fa ta skulden for det, fattar jag inte.

Skottpengar pa nyhetsankaren!
At the gates of Eternity...

2009-08-08 20:52
Följde detta när de var aktuellt! Den killen är fan i mig klockren!
Och de bästa av allt, han har tjänat mycket mer än vad han fick i böter efter det här, jätte många festivalarrangemang och sånt vill ha han som maskot osv.. :D
"Visst är det vackert.."

2009-08-08 21:20
Hahaha fan vad gött!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-08-08 21:53
jätte många festivalarrangemang och sånt vill ha han som maskot osv.. :D

Kanske för han ser ut som en jäkla clown, haha :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-08-09 00:18
haha han var ju grym.
Största douchbagen på internet!
vrf? för att hans fest spårade ur och att han vägra be om ursäkt när en jobbig kärring på nyhetera säger att han ska göra det.
han sa ju att han skulle be om ursäkt när han träffa sina föräldrar.
BIT POP is taking over klockan 8

2009-08-09 00:20
Tjejen är en äkta bitch. Hon kan ju inte tvinga honom att säga förlåt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-09 00:28
whoalänk
detta är väl ändå lite av en asshole med?

2009-08-09 01:10
Hahaha, han gjorde helt rätt. Fattar inte hur du kan kalla han för den största douchebagen på internet :S
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Producent

2009-08-09 08:27
båda var lite fittiga där, men särskilt hon!
killen gav bara bra svar på tal :p

2009-08-09 12:09
Men shit, han är ju jordens douchebag. Vägrar svara i telefon när föräldrarna ringer, står pårökt i nån jävla tebb-outfit i tv och tycker han är svincool. Anledningen till att han vägrar ta av sig glasögonen är att hans ögon säkert är illröda.

Såg ett annat klipp, några dagar senare när föräldrarna interjuvades. Då hade Corey stuckit hemifrån innan dom hunnit komma hem och varit i nån surfby och festat i en vecka, och fortfarande vägrat svara.

Killen är en jävla skitunge!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-08-09 13:17
hahhaahaha :D skön snubbe..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-08-09 20:44
Batrat_XL: Då verkar du ju ha hatat killen även innan detta klipp. Jag störde mig mer på milfen i klippet.
:)

2009-08-09 21:02

samma snubbe i fiiight =)
Rappare

2009-08-09 21:06
Haha, fett att bli värsta skvallerkändisen för att man hade en fest xD
Moderator

2009-08-09 21:11
Men palla göra så stor sak av det där bara för att han är en liten kändis nu ;o

2009-08-09 21:18
haha skön kille det var ju horan från tv som var douchebagen,jävla queen of morality..

2009-08-09 21:50
Snubben är ju iskall, hon var sjukt jobbig.

2009-08-09 23:28
Batrat_XL: Då verkar du ju ha hatat killen även innan detta klipp. Jag störde mig mer på milfen i klippet.

Jag hatar visserligen alla täbbar. Men den attityden det här aset kastar emot sina föräldrar främst tycker jag är vidrigt. Jag vill inte låta som en gammal gubbe nu, tycker tillochmed det är kul med fester som tokspårar. Vad jag tycker är vidrigt är att han har en sån punk-ass attityd med sina brillor och fula jävla new-era keps. Hade det varit min grabb som gjort det där hade jag slagit honom sönder och samman! Inte för att JAG skulle få böta 125 lax för det HAN hade gjort men främst för att han skämmer ut sig och tror sig vara någonting!

Hoppas hans päron slänger ut honom på gatan så får han sköta sig själv i fortsättningen!

Resultat:

2009-08-10 13:38
Because they're famous...
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2009-08-10 15:13
nu blev jag lite irriterad:S

2009-08-10 15:42
Finns ingen mer störande än den här blondinen. Tänk att ständigt utsättas för hennes "mmm" pip.....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-08-10 15:58
ABOW, sluta säga "MMM" jag vill sparka henne i huvudet
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Moderator

2009-08-10 16:26
Ahh, det sista klipper på corey var lite ballt faktiskt! Sjukt att man kan bli så känd för en sånn grej, dåligt men coolt.
Moderator

2009-08-10 16:31
Haha kollade facebook nu också, tro faen att vi är det enda land som (tror jag) har en egen grupp tillägnad honom,
"Sweden supports Corey Delaney".

2009-08-10 16:47
han var med i big brother 2008 där också

2009-08-10 23:41

CHA CHA!
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar".
Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem

2009-08-11 02:25
ojävlar
Panicc!
Producent

2009-08-11 02:45
frost P22
hahaha hon lät ju lite som R2D2 med sina pip

2009-08-11 03:34
frost P22

Akta dig, det där lär vara nån admins syster eller något, för min tråd med det eller något annat av hennes klipp togs bort :P

2009-08-11 03:52
Man blir inte gla'
It's Unique! It's Me!

2009-08-11 08:13
om det finns nån tjej man verkligen vill slå tuill i nyllet så är det hon amnda grejen hon som säger "mmm" hela tiden och viskar så man inte hör vad hon säger
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-08-11 13:09
Bara jag som undrar varför han inte kan ta av sina solbrillor? Han måste ju ha någon fet vårta runt ögat som han inte vågar visa eller något annat haha. Finns någon bild när han inte bär brillorna? Vore kul att se :). Sökte precis av google och där fanns ingen bild med han utan glasögon.. Damn, vill att någon ska springa förbi han slita av brillorna och ta ett kort. DEN som gör det lär bli känd!

2009-08-11 13:53
Jag kollade ut hennes blogg. Den är fylld med förnedring och lyteskomik. Jag har inte den blekaste aning om hon är seriös med allt hon säger. Om så är läget är det förkastligt.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2009-08-11 14:06
magnetism P21 kolla videon jag länkade när han är med i bigbrother där är han utan.

2009-08-11 14:49
kamel
Gjorde man ju inte förutom när han gick upp ur sängen, och det var inget man såg..

2009-08-11 15:43
xlnt P26

Något sådant ja. Tycker att hon imiterar marsvin välidt bra. :)

dumboleifi P19

Jag skrev bara att hon var störande och länkade till ett klipp som hon själv har lagt upp både på sin blogg och youtube.

2009-08-11 15:48
Förlåt för att jag låter er lida, men på tal om "cha cha!":

:(
Rappare

2009-08-11 15:53
frost

De är inte seriösa. De kan inte vara seriösa. Snälla.

2009-08-11 16:24
Nej, de kan inte vara seriösa..