shit, hänger han här också nu;O
Pennybridge City!
Bara om det är mitt karma! Men du vet väl att döden är en illusion? Det är bara våra dödsdömda jordiska stofthyddor som försvinner, medan vi själva lever vidare...
Snilleblixten Hurfan kan du skriva när du är bannad?
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Misstänker att han inte hade loggat ut.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
varför blev han bannad??????????? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar att han skriver i BOLD, känns som att han är fett osäker på sig själv om det han säger faktist är vettigt för fem öre. Vilket det då inte är
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Haha störd! Undrar dock också varför han blev bannad?
Hm han tog bort inlägget jag diskuterade med honom om.. var det för att jag skrev att han hade dödsångest?.. haha.. kan det vara så enkelt? :D
mama said knock you out
Kan det ha varit samma Snilleblixt pa Whoa som skriver den har bloggen? Whoa's Snilleblixt reggade sig den 2'a Augusti, medans MadMonk skrev den har traden 4'e Augusti.
At the gates of Eternity...
står det inte medlem sedan 7e augusti?
mama said knock you out
Du har helt ratt, jag som sag fel. Da ar det (som jag egentligen misstankte) med andra ord bara en anvandare som reggade sig for att vara lustig.
han skojar väl?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
BC99 P26 Eller så kan han ha googlat upp tråden/ någon från whoa nämnt whoa i hans tråd. Men jag tror du har rätt faktiskt.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Det var han, någon hade postat en länk till denna tråd i killens blogg. Han är tydligen registrerad i varenda forum, han sitter tex på flashback och bombar med samma inlägg som sin blogg
mama said knock you out
MadMonk : Du hade ratt haha. Men varfor blev han bannad?
BC99 P26 Tycker också det är lite kontigt att han blev bannad. Antagligen för att dom trodde att han trollade, men eftersom man inte vet säkert om han verkligen gjorde det så känns det jävligt dumt att banna. Alla ska väl ha rätt till en åsikt, hur dum i huvudet man än är? (dessutom skrev han ju inget jättecp i tråden). Känns rätt typiskt whoa att banna folk hur som helst.
Vet inte om någon redan skrivit detta, men ni kan hitta massvis med inlägg av denna snubben på Fragbite, gamingforumet. Tänker inte länka då det kan anses som reklam. Förövrigt är jag rädd för att han inte driver utan bara delar med sig av sin kunskap och forskning, dock till folk som inte bryr sig det minsta.
Fast det är rätt skön mentalitet på Whoa som bannar en kille för att han är jobbig. "Kom inte hit med dina teorier, vi är ateistiska hiphopare!" /bann
Fattar inte ett skit och fattar inte heller vf folk orkar fatta ngt som e så fattigt... woooooooord
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
"Kom inte hit med dina teorier, vi är ateistiska hiphopare!" /bann haha sjuukt
//Yde - åsiktfrihet sägs vara viktigt....
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Teezy : Underskatta inte crazy people haha. Han kommer varva en och annan snubbe med tiden som i sin tur varvar nagon annan, innan vi vet ordet av det sa ar dem ett par hundra pers som tror att "sjalen" hanger med en, aven om du far en kinesisk hjarna i ditt huvud.
Producent
2009-08-09 08:42
Haha, vacker bild..
Walking the street of dreams
jo han ser ju inte ett dugg galen ut iaf hehe
mama said knock you out
Moderator
2009-08-09 20:51
"Kom inte hit med dina teorier, vi är ateistiska hiphopare!" /bann HAHAHAHAHHAAH
time isn't wasted when you're getting wasted .
scrotum - Tyvärr var det inte därför (men dämn, vad mycket roligare adminstökandet skulle vara om jag kunde använda den anledningen :D), utan p.g.a. att han agerade precis som de som håller på med internettrolling - d.v.s. reggar sig enbart för att jävlas med folk i diskussioner. Om det dock var den riktige Snilleblixten så kan han få komma tillbaka förutsatt att han bevisar sin "identitet" på något sätt, samt lovar att faktiskt diskutera och inte bara ...ja, agera som ett troll. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
mohahaah det var jag som länkade denna tråd i hans blogg :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Intressant, observera att jag inte håller med honom..
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
mm kolla denna också: http://b1mb0-k850.blogspot.com/
Frågan är väl egentligen inte huruvida det existerar en gud eller ej, för vad som fanns innan "Big bang" är de flesta forskare överens om att det är omöjligt att ta reda på. Men definitionen av "gud" är väl det som är intressant. Många stora vetenskapsmän tex, Einstein, och Stephen Hawkins, förnekar inte en "gud" men deras definition av vad en gud är är inte alls i närheten av tex kristendomens definition. Personligen tror jag inte en sekund på en gud med moral, planer eller några som helst mänskliga drag. Att det fanns något som Einstein och Hawkins väljer att kalla "gud", innan universum, går ju däremot inte att utesluta. Jag kan ingenting om rymden eller fysik men jag tror att det fins en "rymd" utanför vårat universum som är oändligt. i denna rymden kan det finnas flera, kanske oändligt många, universum. I denna rymd kanske det sker det nya "big bangs" hela tiden, som ett resultat av när nånting i denna rymden händer. (vi vet ju inte vad rymden består av så vi vet inte vad det finns för material där som kan skapa big bangs. ) Varje gång det inträffar en ny "big bang" så blir det som en expanderande massa (tiden också är en expanderande massa) rymden utanför kan därför vara evig och funnits för alltid för det finns ingen tid. Flummigt som fan haha, bara vad jag har för teori, motbevisa den gärna!
Problemet med resonemanget är inte huruvida det finns en gud eller inte. Problemet är alla religioner. Bla bla bla, man får tycka och tro vad man vill. Men ärligt talat, om det ska finnas någon lag över huvudtaget så borde att banna alla religioner vara rätt så prio. Ni kommer antagligen att tjafsa emot, men religioner skapar krig. Religioner skapar meningsskiljaktigheter som inte alltför jättesällan leder till krieg. Religion är skit, Gud är nice.
scrotum P19: håller med dig i varenda bokstav där
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2009-08-24 03:18
"Ingen design utan designer" "Ingen skapelse utan skapare" Vem lärde Gud att göra detta då? Självlärd? Ingen Gud utan fantasi. Sjuk snubbe iallafall.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Vi själar är minigudar, dvs eviga fragmentariska delar av Gud, och vi andevarelser hör Hemma i den eviga andliga världen, bortom vår relativa rumtid, som råder här i den mörka gudsförgätna materiella världen! Låter som början till en självmordspakt...
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
MadMonk : Anledningen till att det kallas "teorier" inom vetenskapens varld, ar just for att det kan hela tiden andras/laggas till bitar och delar som kompleterar det hela. Men du beskriver med oandligheten ar ju redan en vetenskaplig teori. Universum ar oandligt vilket fascinerar mig otroligt mycket, lika mycket som det irriterar mig (typisk evighetsfraga du vet hehe). Ar det liksom oandligt i form av en cirkel? Om det nu inte vore oandligt, hur ser det ut da? En enda stor vagg? Da maste det ju finnas nagot bakom vaggen ju. Sjukt mycket att tanka och filosofera om, men det ar val sanna har tankenotter som fuckar upp vetenskapsman som Einstein, Newton och Hawkins. Men ha i minne att bara for att nagot inte kan forklaras just nu, sa betyder inte att det automatiskt maste vara overnaturligt. Ibland vill jag bara att utomjordingar ska landa pa jorden a la District 9, sa allt religiost pack ska bli motbevisade.
BC99 P26 Ja precis. Är väl medveten om att oändligheten är en välkänd teori, det var resten av inlägget jag syftade på. Men det finns säkert vetenskapliga teorier (eller kanske snarare "idéer", om man ska prata om "teorier" i den vetenskapliga meningen) om vad jag skrev. Spännande är det iallafall. Tyvärr skulle inte religiöst pack låta sig stoppas av några lame-ass aliens. Dom skulle bara förklara att det var gud som skapat dom. Duh.
Sant dar, religiost pack har alltid en forklaring till allt. De kan hitta "paralleller" och "forklaringar" i bibeln till allt. Vill garna veta hur Gud skapat utomjordingar till hans avbild nar det var vi manniskor som ar hans avbild.
blir nog säkerligen någon bortförklaring med änglar om det nu kommer inträffa alls
mama said knock you out
ett av sveriges forumtroll. Han och Kalle Nordin kan ju starta klubb
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
inget kunde skapa sig själv, men ändå har ingen skapat gud. Känns som han säger emot sig själv hela tiden.
För att det är ute med forumsignaturer.
inget kunde skapa sig själv, men ändå har ingen skapat gud. Känns som han säger emot sig själv hela tiden. Men Gud är ju evig!!!11!!1eleven
Beat the odds like an abusive freak show owner
Men Gud är ju evig!!!11!!1eleven men tänk så är universum också det????+ :O
För att det är ute med forumsignaturer.