[Video] World got talent (Samling)
Iom att där dyker upp nya trådar typ varje vecka från America, britian got talent osv tänkte jag att vi kunde hålla hos här. så.. droppar några random
Malmö FF!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Snubben i första videon var totalgrym asså, diggas verkligen. Den lille gossen i andra videon har jag sett förr, och tycker att han är helt fantastisk, skulle verkligen vilja hitta dom små inavlade asen som mobbar honom och sätta dom på plats...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
sincedayone jävlar vad skillad, helvete vad coolt.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Andew och Shaheen har otroliga röster, blev helt chockad första gången jag såg dom. Inget fan av spokenword artisten, inget för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sista killen träffade jag i vintras... Har aldrig varit så chockad någonsin...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Bara musik, langa nåt annat ;) Bång var dock grym!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice att 4/5 klipp du länkade ej funkar. och det var 10min sen du länka lol
det finns en chat! missa inte den...
_osCar_: dubbelklicka så ska det funka
Malmö FF!
Batrat_XL: grymma filmer du droppa! Aidan davies va riktigt sjuk! 11 bast och gör det där! SICK! Diggade Sue Son violinist riktifgt mkt oxå! Keep em coming guys!
Malmö FF!
denna är ju bäst, talang!
mhhk jag kan säga att dedär e inte talang, det där e en rolig dansuppvisning. klicka på filmerna längre upp, dedär är talang
Aiden och Flawless, damn! Vad gillar med Flawless speciellt, utöver danserna, är deras ödmjukhet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
MuffinsMannen jag var ju inte direkt seriös när jag sa att det var talang..
Aidan och Andrew får en ju att börja gråta typ, galet bra!
http://www.youtube.com/watch?v=gNDpgrNdCtI
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Charlotte Perelli är så jävla dum i huvudet... "Vad är det för skillnad mellan spoken word och stand up??!!!!!11" :OOOOOOO
Blunted in stockholm
Hon är ett jävla stolpskott alltså.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Även om hon skulle veta så är det ju inte säkert att publiken har koll på Spoken word.
det finns en chat! missa inte den...
Jag visste inte det, så det tackar vi Charlotte för :)
vi kan ju inte glömma dom här två
Malmö FF!
Jag blir alltid lika förvånad när fula människor kan sjunga...
Nu kommer jag låta som en hater, men seriöst Aiden som dansade????? jag fattar inte, de killen gjorde kan nästan alla som kan dansa göra?? sen så märktes det vid hans glide-steps att han bara övat hemma för den där ska gå mycket fortare och flyta bättre. När han körde handen mot hakan movesen de gör t-pain på sin video och t-pain är ingen proffs dansare precis .. Sorry men jag fattar inte hypen?? visst för att va 11 är det grymt bra men man ska väll inte ha åldern i åtanke i en sånhär tävling?
och vem fan är du?
Remy de klart åldern spelar stor roll, fatta om 15 år då han är lika gammal som "t-pain" är nu, han kmr ju att bli bättre och bättre.
muffinsmannen Men han kan ju inte vinna tävlingen med motiveringen att han kommer bli mycket bättre när han blir äldre?
och vem fan är du?
blåser liv i denna igen!
Lite småporrig ;)
Malmö FF!
UPP! in med lite nytt nu folket så jag får lite kvällsunderhållning!
Bara för att jag gick i samma klass som hans äldre bror.
Faktiskt helt jävla mäktigt. *Såhär nära* att vara lika bra som orginalet.
Bump! Några nya sköningar?
Malmö FF!
Producent
2009-12-19 22:40
Jag blir alltid lika förvånad när fula människor kan sjunga... varför?
I mitt första inlägg , andra filmen så säger Simon 0.50 ca How do u deal with that.. och så svara killen.. vad? Någon som hör, förstår?
Malmö FF!
Moderator
2009-12-20 00:15
Är det några som har talang är det ju dom här, brukar inte ens gilla sånt, men det här är bara sjuuuukt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-12-20 00:20
Måste länka den här också , danskar är ju faen galet bra
time isn't wasted when you're getting wasted .
Final dansen... gaaaalen talang!
Tycker det är en nackdel med talen shower är att nästan bara sångare vinner. Inte många andra akter.
Jag har ingen personlighet