Producent
2009-05-19 15:50
Våld födder våld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ähh förrutom sparken i huvet så skulla han lätt ha det. High five gör nog polisen pga att de tog honom och inte för att de slog honom.. Och ja jag har själv fått värre stryk av polisen än detta.
Ät
såg mer ut som en sån grej som händer varje dag
BIT POP is taking over klockan 8
Jävla crackhead som kör i fel riktning på vägen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förutom sparken så såg jag inget större fel förutom lite FÖR hårdhänt kanske.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
är man med i leken... men sparken i huvet var illa
Vaddå "Är man med i leken"? Polis är ett jävla yrke och då får man uppträda professionellt, precis som inom alla andra yrken. Typ som att jag skulle kasta en gurka i huvudet på varje kund som tycker att jag har slagit fel siffror i kassaapparaten..
Twang System fi de werl
äckliga och feta var dom men alltså... orka whina.
Producent
2009-05-20 13:44
nej jag vet tsun. bättre att alla är helt tyst, så det kan fortsätta hända :)
GOGOGO! Länge leve hederligt våld!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Är dom där knäna i ryggen helt i sin ordning?! fucked up
Can't break necks in boxes
Poliser som dom där borde själva få smaka på ett och annat straff. Han ligger ner och gör inte ett skit men endå ska dom leka he-man. Maktgalna idioter.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
snygg high five iofs. lite dumt att argumentarea för att polsierna skulle agerat rätt bara för att få argumentera måste man ju säga.Spoiler ingen behöver ta åt sig om dom inte vill
Alltså jävla fetto som springer och sparkar värsta tå pajjen i ansiktet på han...
Konstigt, du är bättre än mig, du förändrar världen. Haafaaajv
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jävla maktmissbrukare är vad dom är.
Vila i frid Daniel ! 091030
inte konstigt att folk garvar när snutar dör
Länk till http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5198459.ab den är ju värre.. Shit,
Sparka den jäääveln!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Han kan ju ha förtjänat det oxå.:)
Henkish a.K.a ProNooB.
Fyfan vad jag mår illa av att se sånt
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Han förtjänade stryket dumfittan hela jävla ghetto whoa sitter och hatar polisen. Men jag skulle nog också bjudit på en spark om idioten vägrat stanna sen krockar med en annan bil och börjar kuta Jävla maktmissbruk asså guuud
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
fuck snuten jävla horungar
doggson P23. samma polis borde komma hem och ge dig stryk för det där inlägget
Awaiting Beheadment and Mutilation
lite schysst ultravåld..
- men nog om dig nu.
Han förtjänade stryket dumfittan hela jävla ghetto whoa sitter och hatar polisen. Men jag skulle nog också bjudit på en spark om idioten vägrat stanna sen krockar med en annan bil och börjar kuta du måste väl för fan inse att polisen inte har eller ska rätt att agera domare, människa. det är helt ointressant vad personen som tar honom anser att han förtjänar.
Only in America...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Ganjaholic: Nej dom agerade ju inte domare direkt dom gav han en liten schysst spark och lärde han en läxa, han skulle gett upp tidigare istället för att kuta som ett as. Tror du dom hade använt sitt "UBERVÅLD" om han gett upp tidigare? Enda anledningen till att han la sig ner var ju pga återvändsgränden ImagoMortis: Ingen risk jag hade inte pallat springa så mycket så hade förmodligen stannat vid starten = handbojor och baksätesskjuts istället för spark i huvudet och ultra våldsam armbåge i revbenen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Doggson förfan, du kan ju inte vara allvarlig?
"Tror du dom hade använt sitt "UBERVÅLD" om han gett upp tidigare?" ja faktiskt
Awaiting Beheadment and Mutilation
Skrämmande hur stora friheter folk tycker att polisen ska ha. Deras jobb är att fånga brottslingar, vilket de hade kunnat göra lika väl utan att ta till nåt våld alls i det fallet. Tolererar man det fortsätter det som i
det här fallet där en oskyldig kille hamnat i koma pga polisbrutalitet (och polisen skyddas av sina överordnade).
Önskar nästan att polisen bankade vett i dem som försvarar dem i dessa fall..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
doggson P23 Vad har det med saken att göra, killen hade redan gett upp och det är skitsamma varför han gjorde det. ska dom ha rätt att utdela fler slag beroende på hur lång sträcka dom har sprungit eller hur stort rövhål personen som ska tas är?.
Jisses vilken smäll killen får i Calibers klipp, helt fel agerat av polisen. Helt fel av polisen när han sparkar killen i huvudet också. Knäna kan jag förlåta men sparken är riktigt ful. Sen ska folk inte glömma att göra skillnad på amerikansk och svensk polis.
Nåt jävla crackhead kör hur fort som helst och på fel sida av vägen. Han kunde lika gärna ha smällt in i någon människa. En känga i huvudet är vad han förtjänar.
Förutom sparken vettetusan. Hon som snackar säger "helt oprovocerat", men dumfan har ju precis kört på fel sida av vägen och riskerat andra människors liv helt i onödan. Jag hade sparkat vett i honom.
Ja, det är nog många som hade gjort det. Men poliser ska inte göra det.
spelar ingen roll om han fortjanar det eller inte, han la sig ner och gav upp och att inte namna att det tog polisen en 20 sekunder o komma ifatt dit han var...den sparken ar mest onodig och arligt sa tror jag polisen i all den upphetsning glomde bort att en helikopter filmade, du ser hur dem ar i Cops, trevliga som fan framfor kameran!
I be around, just out of sight
Caliber P24: Han måste väl ha gjort nånting för att förtjäna den där jävla hockeytacklingen? Den var inte snygg och 200 gånger värre än den lilla sparken snubben får på första videon, dock var det mest en dålig situation och hade han bara ramlat lite annorlunda så hade det blivit blåmärke som mest. Men snyggt var det absolut inte.
Only in America... Nej knappast. Jag vet att i stockholm kan de hända en hel del iaf.
Tsun förstår om du är stolt över att vara polis
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Känns ganska bekant från sverige.. Inte helt ovanligt att vissa poliser gillar övervåld.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!