[Video] Knullturken
Skogsturken v. 2.0 Vad mer ska man säga?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
handfängelse, grov kedja, dragkrok, soluppgång.
Niceness!
HAHAHA FO REAL!
"Som klockrenh säger." - oneoo
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah
Moderator
2009-05-04 18:01
hahahahahaha han ska knulla dom :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hahaha bäst. fattas bara en remix version av ozo så är allt avklarat!
BIT POP is taking over klockan 8
hahahaha! Var han tvungen att ta av sig tröjan för att visa hur arg han var? ;P
hahahahaha ja tar alltid av mig på överkroppen när ja blir lack, iaf om ja ska knulla nån när ja e d!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Borde finnas en polis som hade auktoritet i hela världen, som dödade alla som kommenterade på youtube, för de får ju verkligen inget ut, utav att skriva där. Apor hit, blatte dit, kommentarerna gör ju en mörkrädd
*snaark*
haha jag tar också av mig tröjan men däremot brukar jag motstå impulsen av att slå mig på bröstet:D
Haha, jag blir aldrig så sur, men har sett folk som har blivit det. Men då går man bara därifrån, no need to bring the violence to a new level.
*snaark*
äsch han är fyllekåt bara. det är hög musik så han måste skrika ut sitt skamliga förslag. När han inte får något svar visar han att kläderna ska av, för att genomföra den aktivitet som han eftersträvar. Detta är ett vinklat reportage....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Janne Josefsson skulle inte sjunka så lågt.
HAHAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fo sho! Den var fet fifan. "ska Knulla hanom!!!"
Jag har ingen personlighet
Skogsturken är fortfarande bättre ^^
be the change
Han kanske dansat så mycket så han blev svettig och var tvungen att ta av sig.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Ojojoj! Testosteronet är på gång!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
HAHAHAHA fet
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Vem var det som kasta? hahaha nej denna var inte lika rulig //Yde - knulla hannnamm??
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
hahaha vilken fjant, jag älskar dom som ska spela galna. Det är sånna som först är lugna men när dom ser sen att kompisar går i mellan och vill lugna ner dom så ska dom fucka ur och leka kallblodig mördare. Kunde ingen på hela stället låta han demonstrera sitt knullande??
och vem fan är du?
klimax är nästan när han börjar veva när huvudet fastnar i tröjan hahaha
"Som klockrenh säger." - oneoo
Remy: haha sånna har man träffat på för många gånger genom åren.... ofta folk menar allvar med att dom brukar slänga av sig tröjan?
BAHA!
Hehe, håller med om att skogsturken är bättre. Men jag fick mig iaf ett gott skratt av den här också :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Producent
2009-05-05 16:40
hahahahah skogsturken har en värdig motståndare! <tar av sig tröjan> JAG SKA KNAULLA ER ALLA!!! <slår sig på bröstet> apliknande beteénde någon? och nej, jag är inte rasist. Hade garvat lika mycket om det hade varit en svensk som stog och gormade och slet av sig tröjan. Sådeså.
HAHAAHAHAH Anabola is one hell of a drug... klart han tar av sig t-shirten, brukar ni knulla med kläderna på eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha, bästaste, sö bror, sö möste blir.
Snubben måste fått panik, han ser ut att vara på flykt. ()
hahah, jag gillar hur han blir ännu mer aggro när han märker att hans polare ändå håller tillbaks honom och går emellan minns en gång på gamleport för mången år sedan hur en snubbe till och med sa till sina kompisar att hålla fast honom medans han "lackade ur"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marvingaye Jag gissar att han var en såkallad gärningsman
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Hahaha! "Dogs that bark don't bite, they VOUF for attention" - Saigon
rkellyone Njäe jag är ganska säker på att han var en såkallad osäker tönt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
tråkig grej. tråkiga killar e tråkiga, vad vill ni säga??
yoo
tanken på att det finns människor som honom får mig snarare att må dåligt än att skratta. :S
vem hade vunnit i en fight då? Skogsturk vs Knullturk
http://www.goteborg.se
hmr- omöjligt att säga, ingen av dom hade bråkat utan sina polare i närheten.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
aahah härlig analys ala whoa
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
friktion P23 hahahaha inte lika roligt som skogsturken nej
Hangaround
2009-05-08 02:22
Han hade längtat länge efter att han skulle få dra av sig tröjan offentligt. Och några tusen på att han faktiskt fick ligga senare. Med den utvalde eller med random person, spelar ingen roll. Han kan sin grej helt enkelt. Jävla charmtroll.
Tänka att få dra av sig tröjan, ganska ok delmål att sätta upp för den gymmande. Undrar om det finns något knep för att förstärka effekten ytterligare. Kanse skära upp´magen och låta innandömen sippra ut?
yoo
Hahahaha höll på att sätta snusen i halsen.
Tar av sig tröjan och skriker jag ska knulla han... Hade det varit jag på andra sidan så hade jag frågat om han var bög Mycket komisk snubbe Skogsturken 2.0 <--- Dagens bästa :D
Would I shit you? You're my favourite turd.
Knullturken hade inte stått en chans i VS upplägget mot skogsturken. Skogsturkens jävla skjorta är som en lvl 320 sköld eller nåt. Tror lite anledningen att skogsturken känns så jävla mycket roligare är att den först utspelar sig i/på en skog/frisbeegolf-bana vilket kanske inte är världens mest vanliga tillhåll för en aggro "turk" ... Och sen dom kastande killarnas dialekt och uttal cementerar ju filmens plats i internet-jungeln. Men heel grym film, garvade och kände igen mig som så många gånger.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Ett rop på hjälp helt enkelt. Hjälp mig!
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2 Instagram: @ djelbravo
jag tyckte inte den var så rolig som alla ha verkar visa i tråden.. dessutom säger han att ska "knulla henne". så det är väl klart att han tar av sig. han ska ju knulla henne.
AHAHHAHAHAHAHAHhhhhhhhhhhhhhhhhhahhahahahahhahahahahhaahahahahhahaahahahha han SKA verkligen knulla han HAhahhahahahah FAN Va roligt den som fick detta på film förtjänar fan nån award asså hahhahhhahah Tack för skrattet