Sen mäter man ju inte skills i frags heller. Skulle jag möta en riktigt skillad person på cs och ha bättre frags så betyder ju inte det att jag är bättre än honom. Jag kan ha haft mycket mer tur vissa gånger. Jag kanske är vanare på den serverns hitbox än vad min motståndare är. Jag kan ha haft bättre spawn vissa rundor och därmed hinna göra saker som jag annars inte kunnat. Motståndaren kan ha haft en dålig dag.. är trött, okoncentrerad, testat en ny confiq osv.. finns 1000 anledningar till varför jag vann och han förlora. Så.. man mäter inte genom frags. Och just pga detta så är mr 15 pcw's väldigt ojämna. Säg att vi spelar en mapp som är mer anpassad som ct och får börja som det. Då är det ju mer chans att vårat lag tar fler rundor också. Kör vi sen klart ct-sida och vinner med 10-5 så behöver vi bara 6 rundor till och motståndarna 11. Det är väldigt ojämt. Sen kan ju självklart laget vara bra som T också, men oftast är det inte så. Därför skulle det vara mycket roligare om folk började lira no-limit istället. Då kör man 20 minuter som CT/T. Då kan man tjäna massor av rundor istället för att hela tiden tänka på tiden/mr. Och i sidbytet så spelar det ingen roll vilket lag som är på vilken sida då alla har lika mycket chans att samla på sig rundor. /HeatoN ;)