[Video] Negreanu läser vad som kommer.
Negreanu läser korten, riktigt sjukt alltså.
haha läser och läser.. han gissar, hoppas, skämtar eller vafan man ska säga.. men rätt kul ändå =)
"life's a garden, dig it."
haha "läser" ah feta tells från kortleken fick han..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Negreanu är en riktigt skön personlighet vid borden.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
haha fan va coolt! xD förövrigt så hade han as skön röst haha
Hangaround
2009-02-24 18:24
Daniel Negreanu är fan en all-time favorit asså. Slående likhet mellan honom och Edward Norton, både till utseende och rösten asså. :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Asså, ursäkta mig... Men hur kul kan det vara att titta på när två muppar spelar kort?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Asså, ursäkta mig... Men hur kul kan det vara att titta på när två muppar spelar kort? Vi vänder på det...
Asså, ursäkta mig... Men hur kul kan det vara att titta på när två muppar spelar
tennis ?
Det handlar om intresse som allt annat, och du är inte normen för vad som är kul och inte.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ÄGD batrat !
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
POWPOWPOW
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jävlar vad lik edward norton
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Psycholess // Iofs sanning. Skillnaden är att i tennis så händer det något, där handlar det om att vara fysiskt stark, fatta blixtsnabba taktiska beslut och ständigt vara på tårna. Nu vet jag självklart att pokerspelande kräver extrem självdisciplin, men du måste väl erkänna att det är roligare att titta på någonting med lite högre tempo?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Batrat_XL P22 som sagt intresse . om du är en tennispelare så gillar du säkert att titta på tennis. e du en hockeyspelare så gillar du säkert att titta på hockey. är du pokerspelare så gillar du säkert att titta på poker. själv så klarar jag inte av curling eller golf, men vem vet, de finns säkert ngn här på whoa som gillar de? kanske du?
Altså jag har fan aldrig fattat grejen med poker, kom igen, e ni verkligen så jävla dumma allihopa att ni kan roas av något så idiotiskt?! Var fan kom all hypen ifrån?! Vill hellre ha svar på när den dör. Det e pga er som idioter som han på videon aldrig mer behöver lyfta på sitt finger, priserna e sjuka i poker. Vilka skills e det e som belönas? Tur?
Steve Rifkind must of been sniffing!
El_Presidente Creds till dig... för jag när jag tror att du inte kan göra dig själv till en större idiot så lyckas du - alltid. Vilka skillz som belönas? Det är ingen slump att te.x Negreanu och många andra toppspelare i regel alltid är med länge och ofta vinner, du ska kunna räkna på odds och du ska framförallt kunna läsa spelet, vad har dina motståndare på hand, vad vill dom att du ska tro att dom har, vad har du? vad vill du att dom ska tro? Om du bara tror att det handlar om kort och tur så... då tänker jag inte ens försöka ljusa upp din lilla trånga värld.
Hangaround
2009-02-27 16:52
Lotto...det är tur.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Vilka skillz som belönas? Det är ingen slump att te.x Negreanu och många andra toppspelare i regel alltid är med länge och ofta vinner, du ska kunna räkna på odds och du ska framförallt kunna läsa spelet, vad har dina motståndare på hand, vad vill dom att du ska tro att dom har, vad har du? vad vill du att dom ska tro? Gissa vilket nummer jag tänker på. Från 1 till 10.
Med tanke på att det är handlar om dig och en koncentrerad tanke... så tänker du säkert på bokstaven F eller något annat smart...
El_Presidente P23 Du förstår väl att det är sjukt mycket skills som krävs? Matematik och psykologi och även en gnutta mod. Det är inte bara tur
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
om man tror att poker går ut på tur så kan man lika gärna lägga ner, stänga kiosken och trilla av pinnen på samma gång. "Gissa vilket nummer jag tänker på. Från 1 till 10." - vad försöker du bevisa?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Kom igen, gissa vilket det e. Om du gissar rätt slänger jag in typ.. 4.6 miljoner dollar till den som gissar rätt.
jag gissar på 23
Hmmm, chansar på att det är samma som din IQ-nivå... 0,1?
Det är alltid kul när en lirare som inte ens kan reglerna i poker, säger till nån som levt på poker i många år att det bara handlar om tur. Det är också kul när folk ska försöka förklara för den idioten att han har fel, vad tjänar ni på det? Han kommer uppenbarligen ändå inte ändra sin syn på poker ändå, så låt han tro vad han vill.
No cake for the impurity!
hans namn får mig o tänka på sylt
han säger inte vilka kort som ska komma upp, han säger vilka kort han vill ha, och det är en ren tillfällighet att just dom korten kommer, vid headsup hade det alltså funnits 47 kort möjligt. ni gör matten på det.. 1/47 / \ 1/46 1/46 os v... borde väl bli så? ett tag sen jag läste sannolikhetslära..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Jag gissar att du tänker på 7.
Med tanke på att det är handlar om dig och en koncentrerad tanke... så tänker du säkert på bokstaven F eller något annat smart... Hahahahaha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
de är tur. samma med ronaldo och messi i fotboll. man ser ju att dom blundar och sjuter, och alltid så studsar bollen rätt för dom. Samma för crosby, alla som har öga kan se att han knappt kan åka, han bara glider runt och har TUR!!!
hejja
Han chansar ju faktiskt bara. Iochmed att han satte rätt på turn och river så är det grymt, men hade han chansat fel så hade ingen kommit ihåg att "Negrenau chansade fel. OMFGLOLZOR!"
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
samma med ronaldo och messi i fotboll. man ser ju att dom blundar och sjuter, och alltid så studsar bollen rätt för dom. Samma för crosby, alla som har öga kan se att han knappt kan åka, han bara glider runt och har TUR!!! Hur vågar du ens jämföra konsten av fotboll, med detta skitet? Du borde fan få på käften för sådana idiotier.
Ey kompis... jag tror att i ditt fall ska du akta dig för att använda ordet idiot eller idiotier...
Jo, fotboll och hockey är bara tur! Ingen konst med det, fattar inte vad som är så svårt med att skjuta in en boll i ett nät
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ändå rätt roligt, att lätt en av världens 3 bästa spelare lyckas med detta.
El_Presidente P23 vadå konst? äre nå bättre att jaga en puck eller boll?
hejja
HAHAHAHHA fotboll konst? Förövrigt rätt coolt, ja vill också kunna chansa rätt sådär!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
vilken idiot. Poker handlar om skillz, hurkan jag annars har polare som lever på det? har dom tur 12 timmar om dygnet?
work some magic
Hangaround
2009-03-03 04:49
El_blablablabla Du fokuserar för mycket på siffror och själva korten. Poker är så mycket mer än att gissa på färger och siffror. Spelar du riktigt bra, så behöver du inte ens några kort. Think about it. Därav, skicklighet är basen, turen är bara en spets.
han säger inte vilka kort som ska komma upp, han säger vilka kort han vill ha, och det är en ren tillfällighet att just dom korten kommer, vid headsup hade det alltså funnits 47 kort möjligt. ni gör matten på det.. 1/47 / \ 1/46 1/46 os v... borde väl bli så? ett tag sen jag läste sannolikhetslära.. haha jaaa? Det är väll ingen som har påstått att han SPÅDDE vilka kort som skulle komma, ser du väll i videon att han bara hoppas och skämtar och får tur..
work some magic
Brodin1 P20 precis! men sen att det kmr folk och säger att poker handlar om tur! hur kan då toppspelarna fortfarande vara toppspelare? har dom alltid tur eller? skicklighet my friend..