I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Tipsa om Bra Musik

Övrigt - Webbsidor

2009-02-23 02:07

[Hemsida] Tipsa om Bra Musik

Länk till http://www.bramusik.webbland.se

Nu är det såhär jag har nyss startat ett gratis forum och tänkte kolla hur stort intresse det finns för det här! I forumet kan du prata om allt som har med musik att göra, tex. festivaler, artister som kommer till Sverige, och även närliggande länder.

Om ni fortfarande inte riktigt hänger med så kommer en kort sammanfattning här.

När du känner att du lessnat på det du har i din musikportfolio så klickar du in på bramusik.webbland.se. Där kan du gå in på just din favoritgenres tråd och hitta massor av tips från andra användare. Länkar till musikvideos kommer finnas tillgodo men inga länkar till torrents. Det är ingen Piratebaykopia. Sugen på ny partymusik eller dela med dig av dina egna fynd?

För att kunna skriva så måste ni bli medlem.

BLI MEDLEM NU!

Länk till http://www.bramusik.webbland.se

Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se

2009-02-23 02:31
Varför borde jag välja ditt forum? Vad har ditt forum som andra forum saknar?

2009-02-23 02:35
Mitt forum handlar inte bara om hiphop musik. I mitt forum kommer det handla om all musik du kan tänka dig.. mitt forum kanske inte har så mycket mer än andra forum just nu, just därför jag vill att folk ska gå in och hjälpa till så att mit forum kanske har något som inget annat forum har. det är upp till folket att tipsa med bra musik och hjälpa dom som kanske inte akn hitta bra musik lika lätt som vissa andra..
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2009-02-23 10:13
Personligen skulle jag nog söka mig till ett forum som faktiskt är inriktade på någon speciell musikstil om jag vill ha tips på musik inom den genrén. Typ Whoa, Dubstepforum eller skawars.

Om du är seriös med hemsidan borde du i alla fall skaffa en mer uppstyrd hemsideadress, det kostar bara någon hundralapp att fixa en .com eller .se adress.

2009-02-23 16:59
Jag har alltid undrat över vad det finns för liknande forum som Whoa fast i andra genrer.. typ Elektro,Indie o Rock och sånt..

2009-02-23 17:43
Z: Jag vet exakt vad det kostar i tid att göra en hemsida, för jag håller på med sånt.. jag har tänkt att fixa de, men först vill jag se om det finns någon som gillar sidan.. jag ville inte att det bara skulle gå ut till en vissa grup mäniskor, utan till alla som gillar musik..

Vikktorius: Det är exakt de jag vill försöka få fram.. jag vill att alla ska kunna vara in på sidan och kunna hitta exakt den musiken dom gillar / vill ha..
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se

2009-02-23 18:59
har jag kommit till hotell gran canaria
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Rappare

2009-02-23 22:04
Gillar idén, gäller bara att det börjar droppa in lite folk där också, så det blir rullning:)

2009-02-23 22:31
Spiken91: exakt, rullar det in folk så styr jag upp en riktig sida med mera allternativ att göra där..
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se

2009-02-24 17:06
Jag tror tyvärr du börjar i fel ände.. man måste ha något som lockar folk innan produkten är ute.