I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Blogg] Gammelmedia (Promoe)

Övrigt - Webbsidor

   
Moderator

2009-02-13 23:32

[Blogg] Gammelmedia (Promoe)

Jag tänkte bara pusha lite för Promoes nya blogg Gammelmedia som ligger uppe hos Gringo. Såhär skriver Promoe själv om bloggen:

"I’ve started writing a blog (in Swedish) that I call Gammelmedia (Old Media) on Gringo’s new site. The name of the blog might reflect my ambiguous feelings for blogs, and I’m not sure I can produce texts in the pace I’m supposed to. But check it out if you want, I just wrote about the racist comments made by police in Malmö that has been heavily debated the last week."

Bloggen har än så länge bara två inlägg men det lär komma fler. Gillar man Promoe och vad han representerar så är det väldigt intressant läsning.

Länk till Skanskan.se

Min länka länka-knapp verkar tyvärr inte fungera för tillfället, så om någon vänlig webb-mod kan fixa länken så vore det toppen.

(Inlägget ändrat av friktion 2009-02-14 18:48:45)

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_