I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Gamecontrol.se

Övrigt - Webbsidor

Arrangör

2009-02-07 17:22

[Hemsida] Gamecontrol.se

Skrev här i augusti i samband med lanseringen av gamecontrol.se - en ny svensk spelportal.

Nu har i alla fall en helt ny design med tonvis av nyheter kommit upp, mestadels ett mycket större mervärde för användarna.

Bloggar, användarecensioner m.m.

gamecontrol.se

"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer

2009-02-07 17:50
varfør ska jag använda mig av gamecontrol istället før tex loading?

jag dissar inte men det känns som att det redan finns ett par bra svenska spelforum och varfør det skulle behøvas ännu fler har jag aldrig riktigt førstått.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Arrangör

2009-02-07 18:31
För att läsa våra brillianta texter såklart. Är personligen inte igång och skriver något alls just nu då jag har fullt upp med annat blablabla du vet.

Men orkar inte lista anledningar till att du ska använda dig av just våran sida. Handlar dock till syvende och sist om smak. Såväl utseendemässigt som textmässigt.

Och så har vi en mycket fin t-shirt som för övrigt går att vinna i den mycket beryktade rekryteringstävlingen :)

Går även att inhandla för 199,-

Heh, lite orkade jag visst proppsa.. :)
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer