I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Arrogant Amerikansk Officer.

Övrigt - Webbsidor

2009-02-05 18:10

[Video] Arrogant Amerikansk Officer.

Jävla arrogant människa... amerikanare asså.

Länk till http://www.liveleak.com/view?i=0a3_1233765334

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-02-09 07:48:02)

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-02-05 18:22
Han verkade lite utbränd kanske är dags att åka hem. =)
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-02-05 18:56
Tycker det han säger verkar vettigt.
work some magic
Rappare

2009-02-05 19:38

2009-02-05 20:15
Tycker inte han var arrogant, men borde det inte vara en av dom Irakiska polis cheferna som borde stå o säga det där ... - Tror dom skulle ha bra mycket mer respekt för det.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2009-02-05 20:56
fan har den där slavdrivaren där o göra i huvudtaget, irakierna borde bara gruppspöa hann o ta alla hans gears

2009-02-05 21:03
håller med ImmaOne.

han har rätt i det han säger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-06 23:49
sen e ju frågan om de irakiska cheferna skulle kunna ställa sig bakom d han säger. d jänkarn gör e ju stå o förolämpar irakier, inte bara polisstyrkan utan alla irakier, i, ja vet inte, 5-6 minuter. ja hade inte heller vart så jävla nöjd om usa kom o skulle "styra upp" mitt land. men så ska väl ja inte säga nå då ja inte kan skit om d här egentligen.. dum i huvvet va han iaf
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-02-07 03:10
fattar inte vad det handlar om riktigt
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2009-02-07 11:56
Handlar väl om att deras poliskår är rätt så korrupt och/eller rädda för milisen - Det han försöker övertala dom (Om en på ett något klumpigt sätt...) att göra är ju att lägga sin trohet till milisen åt sidan och börja försöka röjja upp för Irak som land.
Exakta ordval och så kan man ju diskutera, men jag står fortfarande för att om deras egna chefer hade moralen att säga åt dom att "lägga milisen åt sidan" så tror jag det hade haft mer effekt en jänkarens lite slarviga och rätta "rakt på sak" tal ;)
- Tycker dock att det han säger är rätt.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2009-02-08 13:00
vilken jävla man hahahahahahahahahahah

take your asses and start marsh south the river !

You guys wanna be man why dont you start by going down there and beat som fucking asses.

2009-02-08 14:00
Man kan liksom inte säga att det är varken rätt eller fel. För allting är slutändan FEL i KRIG!

Men den där jävla matcho attityden gör bara saken värre.. ännu krigsskadad jänkare. Så där blir människan i krig, psykopat takter. Det är så fel det kan bli...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Hangaround

2009-02-09 01:36
det är roligare om man tänker att han som tolkar översätter fel med vilje. typ "igår sög jag skitmycket kuk, det var gött men jag har ont i gommen"
http://matildaberggrens.blogg.se

2009-02-09 14:50
feeeet amerikan
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's