[youtube] 7åring är hög
Is this going to be forever? (Inlägget ändrat av BountyBoo 2009-02-08 20:12:09)
hahaah..han får ju fetnoja i slutet:D
hejja
psykos av tandläkarskräck!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
nej han hade ju fått nått står det ju, vad? Han skevar ju helt!
hahahaha fy fan !:D
www.RekFoto.se
hehe kul, undrar vad han har fått. Morfin?
Hysteriskt kul :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Dragit ut en tand?... Ungen har säkert fått en duktig dos lustgas..
mama said knock you out
haha:D
BIT POP is taking over klockan 8
Vad är kul med detta? Det är skrämmande att ni tycker det.
men ungen är hög på medecin förstår du vell
BIT POP is taking over klockan 8
Jag tycker det är så ungar pratar/skriker/beter sig oftast? Utan lustgas
My heart lives in my vagina.
han har ju sytt i käften säger dom ju så förmodligen lustgas, vilket är det normala hos tandläkare.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Mamma brukar få någon slags drog/medicin för tandläkarskräck, hon blir groggy och väldigt sedated. Något sådant kan det vara!
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Hahahaha detta var bästa klippet 2009... ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha "is this real life?" jag tror inte det är lustgas han är påverkad av. man blir klar i huvudet väldigt fort av det. är väl säkert nån benzo eller så.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Konsertbesökare
2009-02-04 20:47
-You have four eyes! -Yeah.. Hahaha. Han ser så sjukt förvånad ut innan han säger att han har fyra ögon.
jag älskar denna videon! haha
Käft då.
hahaha
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
haha.. jag tycker det är ballt när farsan säger "it feels good, doesn't it?" misstänker att han är en gammal potsmoker
Get Random!
Möjligtvis stilnoct?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha bästa
haha shit! klippet laddades upp 5 dagar sedan och har redan over 1.6 miljoner views! stilnoct skulle passa ratt bra in pa hur han beter sig och verkar uppleva omvarlden (forutom 4 eyes som later mer som lsd haha), men skulle man fa stilnoct hos tandlakaren?? Tyckte inte klippet var roligt.. lite lustigt var det men inte sa jag garvar alls! tycker mest synd om grabben, han ar ju angest och fattar inte vad som hander. om jag var farsan skulle jag trosta honom och forklara att det gar over snart etc.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Som Isofu sade "Han ar ju ångest och fattar inte vad som händer", vilket inte är kul alls. Personer som varit i samma sits ver precis vad jag snackar om, okunniga skrattar vidare. Sen kvittar det väl ifall det är vanligt eller inte? Lusgas är det heller inte, mer i stil med Stillnoct som några påpekade.
ungen lär inte minnas mkt av det ändå, han hade väll inte fått analgetingen om det inte var harmlöst för honom helt enkelt. Ska ni sitta och klaga över professionella nu också? Det här lär bli ett utav 2009s mest sedda klipp, snart uppe i 2 miljoner tittar..
Producent
2009-02-05 00:37
Hade han sagt typ "Too bad" efter att ha frågat om det skulle vara så för alltid hade jag dött av garv, underbart klipp
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
om det inte var harmlöst för honom helt enkelt. Ska ni sitta och klaga över professionella nu också? sa professionella tandlakare kan inte gora fel? skitpuckat argument. Jag fick borra flera hal utan bedovning nar jag var liten, det tycker jag var ett grovt fel av tandlakaren, men skitsamma, jag pratar inte om tandlakaren och jag klagar inte. Tycker bara synd om ungen. Oavsett om tandlakaren gjorde fel eller inte.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Som Isofu sade "Han ar ju ångest och fattar inte vad som händer", vilket inte är kul alls. Personer som varit i samma sits ver precis vad jag snackar om, okunniga skrattar vidare. WANK ^
Blev själv opererad när jag var liten, typ 5 bast och att vakna från att vara sövd var sjukt konstigt och man sa massa skumma saker, men det går ju över så fort skiten går ur en.
Rock out with your cock out!
Seriöst. Jag har en sjuk tandläkarskräck och har en gång under en mindre operation (ta ut en tand ur tandköttet) fått en shot (motsvarande en 1:a) och blivit allmänt positiv till allt dom skulle hitta på (skära, hacka etc). Vet inte vad det var men fan: Folktandvårdens personalfester måste vara THE SHIT!
"Som klockrenh säger." - oneoo
Moderator
2009-02-05 13:14
Is, is this real life? Hehe.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
fett när killen blir äldre... kommer lätt skryta om detta till sina whiteboy homiizz ... "dudes, look at me! I was high at age 4 maaaaan" ..
Get Random!
HAHA! Klockren video, fan vilka töntar det finns här som tycker det är synd om unngen.. han har ju fått lite medicin bara killen är ju 7 bast klart han kommer må konstigt. Synd om honom? fan han får ju inte men för livet, jag skulle mer säga att han har tur fatta att få se det där om 10 år eller nåt shiit jag hade garvat sönder mig själv om jag var han.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Dom har en utbildning på fler år än du kan räkna kan jag tänka mig, självklart kan dom göra fel. Men jag skulle lita mer på en utbildad tandläkare än din åsikt som lekman.
Men då gjorde tandläkaren rätt då, för du hade ju velat ha bedövning. Fast du kanske menar lite svagare gulligullgrejer allså..
Som jag sa han har nog inget minne av något när han vaknar upp ur sin "ångest" haha, farsan gör ett bra jobb och försöker inte skrämma ungen utan är helt down-to-earth.
skitpuckat argument .. pff, speciellt när du säger emot dig själv.
HAHAHA han är ju så jävla trippad!!!
hahhahhahaha skön grabb där!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
pigglaen: HAHAHA han är ju så jävla trippad!!! Öh jag tror inte han är trippad
förstår jag väl också, men han beter sig som det!
haha galet kul, bästa är ju psykosen han får och skriker! hahah.
Det lär väl inte vara stillnoct eller annat sömnpiller han har fått, utan istället morfin eller nåt annat bedövande? Han säger ju dessutom att han inte är trött.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
lustgas is the shit
http://www.aktivdemokrati.se/
hahahhahahahha fan va najjs !
Som sagt, konstigt ifall han fick insomningsmedicin hos tandläkaren men man ser i varje fall dubbelt av Stilnoct
Moderator
2009-02-05 20:16
Helt sjukt roligt! Hhahahaha
time isn't wasted when you're getting wasted .
-Is this real life? -.. Yes this is real life - okay now.. Okay now... I have two fingers
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
alla ungar har väl fått narkos nångång under sin vilda ungdom. som gammalt öronbarn har jag fått höra vilda historier om hur jag betedde mig efter operation i sjukhuskorridorerna. tror knappast att den där kommer att få trauma efter sin tandläkarupplevelse
http://www.kommandot.se/wp/
DAMN! när ungen skriker, fan vad ont i öronen jag fick. Jävlans kul ändå :P
bla.
Jag blev sövd ett flertal gånger både hos tandläkare och sjukhus som barn, man e helt groggy och borta efter precis som ungen på filmen. Inget skadligt, inget som ger bestående men varken fysiskt eller mentalt
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha vad har killen fått i sig?
BAHA!
hahahaha jag skrev inte ens att du var dum, bara argumentet, men da du bara kan kontra med personangrepp, (for att din argumentation-niva skulle kunna vara den drogade ungens) sa andrar jag mig. Du AR dum. Jag sager inte emot mig sjalv - Vem som helst forstar ju skillnaden mellan att lokalbedova och att droga nagon. Svagare gulligullgrejer hahaha det ar du som ar gullig :D Och som sagt: en utbildning betyder inte att man vet allt eller gor allt ratt, men vi kan skippa hela den grejen, for det ar inte det vasentliga, jag bara papekade att det var ett dumt argument. Jag tycker synd om ungen. Inte for att jag tror att han kommer bli traumatiserad av upplevelsen eller nat, utan helt enkelt for att han mar daligt i klippet och 3 miljoner pers sitter o garvar at det. Tycker inte saaaa synd om honom.. Om han madde bra sa hade jag tyckt det var ett roligt klipp.
Jag ar lekman och du med, sa vi har iof ingen aning om vad han blivit drogad med, sa vi vet inte om han kommer minnas eller inte (OM han nu mot alla odds skulle blivit traumatiserad...) Vi vet inte heller hur han ar som person i vanliga fall. Han kanske skams som fan nar han gar till skolan och alla har sett klippet och garvar at honom, vilket skulle kunna traumatisera honom, men det var inte det jag snackade om fran borjan, so shit the same
Ungen är fan känd nu :PViews: 3,021,836