[Video] Jesu sändebud sände mig en schnitzel
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Hahaha så jävla skaddad lirare
Va det roligt? SJUKT värdelöst! Lättroade ungdomar nu för tiden...suck... R.I.P Humor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan dumpa tråden
mok vurban
är det crack han tar eller något annat....
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Hahahahahah, så sjukt onödigt jävla kul :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha korvarna.
DU KOMMER MED MIG!! haha
BIT POP is taking over klockan 8
Jäääävla skaddad kille vem är denna person igentligen???
Hur vågar du kalla honom skaddad? Vad betyder det ens?
Producent
2009-01-25 22:10
Hur vågar du agera besserwisser i en tråd?
hahahhaHAHAH är inte de den arbetslöse killen som var uppe för ett bra tag sen, han som förstörde allt han hade i duschen hahHAHA xD
haha, korvarna varfan det bästa på länge
work some magic
SPÄRRA. IN. HAN.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Ja antagligen har han vart arbetslös för länge och det har blivit fel i hans huvud och han börjar "leka" Eller så har han inga vänner och så försöker han skaffa vänner på youtube Han går på knark? Han har psykos? Han bor i en soc lägenhet så han har vårdare som kollar till honom lite då och då..Finns det inge fakta om den här snubben?
Hade det varit lika kul om man fick fakta? Nej.
Producent
2009-01-26 09:37
Nej, han har upptäckt vilken kass humor folk har. Så han har la bara utnyttjat det och trollade fram den sämsta humorn han kunde komma på...Och upptäckte att folk skrattar åt efterblivna, därför agerar han en sån själv.. Arbetslös är han nog garanterat.. annars palla? Måste dock erkänna att ett klipp när han slog sönder saker i duschen va ganska kul...Fast jag var nog bara trött då..
lirade cs med han idag! haha xD
hahahahaha coolt med cs :P :P :P :P :P :P
ja! man blir sådär av cs! :PpppPPpPPPPpPPPp
haha hardcore stekning och när han slog sönder muggen var riktigt jävla roligt....jag skylle på tiden på dygnet :=
stop bröd!
Killen har fan mindre liv än vad jag har just nu... Patetiskt.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
va fan säger grannarna asså
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
DU KOMMER MED MIG!!! hahahahahah jävlar vad jag garvade..
hahaha grisen och hardcore stekning är bäst
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Korvarna va ju bäst HAHAHAHAHAHAHAHA
DU KOMMER MED MIG DET ÄR PAYDAY vad har du för dig e
vart är klippen där han bara hade sönder saker? det var nice..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
han är en konstnär för fan.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Pigg: På snubbens kanal hittar du alla klipp.
han verkar ju r9ktigt trippad
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
tripped to the max.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
HEJ HEJ, HEJ HEEEEJ HEJ, HEJ HEEJ HEEEEEEJ.!! HAHAHAHAa
Jag har ingen personlighet
Patetiskt
http://duckdown82.tumblr.com/
hahaha korvarna var bäst
HAHAHAHA! Hejheeej hejhejheeeej!