I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webb] Min konst

Övrigt - Webbsidor

2009-01-14 13:48

[Webb] Min konst

Länk till http://www.tabyenskilda.se/wd/kl/

Kommentarer och konstruktiv kritik tack!

(Inlägget ändrat av friktion 2009-01-14 14:00:01)

Snow / "If you don't understand the music, you'll never understand the dance"/Tyron the Bone proctor

2009-01-14 13:53
Kanske skulle satsa på en layout där infomationen om konsten inte täcker över själva konsten?
Rock out with your cock out!

2009-01-14 13:59
Håller med two_grand.
Tycker även att hela layouten på sidan var lite väl kladdig. Den stal all fokus från informationen och bilderna vilket gjorde det svårt att verkligen kunna fästa ögat på din konst.

Tror du skulle tjäna på att göra sidan mer stilren.
mok vurban

2009-01-14 14:34
Jag tror du har gjort detta helt på skoj.

2009-01-14 15:24
Enligt mig är det irriterande att du skriver ut symboliken och din mening med tavlorna. Informationen kan få finnas någonstans men nu slängs den i ansiktet på mig innan jag hunnit bilda mig en egen uppfattning.
Det blir som att berätta vad som är roligt med ett skämt innan man berättar skämtet...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2009-01-14 16:19
Ord Bagheera
mok vurban

2009-01-14 16:56
Bagheera har helt klart en poäng där.

Förövrigt så ser det förjävligt ut med rosa text på grön bakgrund, det gör nästan ont i ögonen

2009-01-15 06:32
kändes lite smått skitnödigt med förklaringar till dina verk. konst som måste förklaras känns lite halvtaskigt. bättre att bara låta tavlan och tavlans titel tala för sig självt så att betraktaren kan skaffa sin egen bild. fast det är ju min personliga åsikt angående konst bara.

annars tyckte jag att hemsidan var väldigt snygg.
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband
Graffare

2009-01-15 20:16
jag skulle vilja ha lite mer info om din stil, arbetstekniker osv i "me" länken
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Producent

2009-01-16 00:20
Kan tolkas olika. Antingen är det livet som man ser inom sig. Ovanför vattenytan är det omkring än. Eller så är det än själv. Det kan se så olika ut. Vi är goda och onda från olika perspektiv.

Enda jag kan kritisera är att det heter "en själv", och inte "än själv" osv :)

schyssta bilder.

2009-01-16 02:03
Du har bra idéer men behärskar inte programmen tillräckligt än. Du lägger inte ljussättning på ett motiv i photoshop t.ex. Men om du tycker det är kul med grafisk formgiving så tycker jag du ska försöka söka en utbildning. Finns bra folkhögskolor med ett års förberedande linjer där du kan känna på det.

2009-01-16 02:54

Ett fel uppstod, vanliga felorsaker är tex. felaktigt inskrivna datum eller för långa texter.
cry me a river!
--> thcrew