[video] Omänskligt snabb revolverkille!
Sökte på forumet utan att hitta något om denna varit upp innan. sorry isåfall. Men killen är helt sjukt snabb!!
det där var sick.
Niceness!
Vad fan! Blev verkligen imponeradm fattar fan inte , man hinner inte se när han trycker av elller lägger tillbaka dollen
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Det är sjukt! Speciellt när man ser i slow-mo när han skjuter ballongerna, att han verkligen skjuter två skott. Fifän!
Hade ju inte fuckat med honom asså... Men han verkade vara lite.. Hmm.. Uppe i sig själv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
StinkRock1 Haha vem skulle inte det, han skjuter ner dig innan du blir en glimt i farsans ögon liksom :P
Producent
2008-11-09 20:12
"revolverkille"... har är ju en tvättäkta cowboy ffs
Konstigt Haha ja det är sant! My bad :/
det var riktigt imponerande. Fy fan clintan släng dig i väggen
JONIS REST IN POWER
haha väldigt duktig! alttså förstå att han kan ta upp sin pistol, avfyra ett skott, och stoppa tillbaka den 50 gånger på EN sekund, haha kanske inte men eftersom han gjorde det där på 2 hundradelar av en sekund så, haha sjukt.
Det jag funderar på är hur mycket du än litar på en skytt som han, hade du verkligen stått som kameraman, MELLAN hans två mål? Eller är jag för cynisk nu? Snabbt never the less
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Whata fuck? :S
At the gates of Eternity...
Psycholess P28 Sade dom inte att dom sköt med lösa skott?
Twang System fi de werl
Hur plockar han i så fall ballongerna?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess P28 humm....jag är ute och cyklar
Twang System fi de werl
dj_paco han sköt första skottet med lösa skott sen sa han att folk brukade fråga om han kunde träffa något så då böt han till riktiga och visade ^^
Vilken satans kukförlängare!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Skulle vara sjukt ballt att kunna! Partytrick! :D Våldsgästa barnkalas och skjuta sönder alla ballonger och ingen hinner märka nått, mwahaha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker också det e konstigt att han står o filmer typ bakom ballongerna ?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Är det inte så att när man skjuter med blanka skott att det blir liksom nåt lufttryck istället? Håller med föregående talare om kameran och det. Kanske bara är nån enklare "plugg" han skjuter, eller nåt.
HAAAAX!! NO RECOIL!!! AIMBOT!!!! VOTEKICK!! hahahahahah
Jag har ingen personlighet
det där är snabbt
SKU - SKU - SKULASON!
ödmjuka mannen
synd att han ska vara så dum i huvet bara, jämföra sig själv med ljusets hastiget.
hejja
Producent
2008-11-10 16:14
Vad skulle du jämföra hans hastighet med då?
Grymt som fan, alltså.. respekt till honom men undra om han har lite för mycket fritid, eller hade som barn :P
När man säger "lösa skott" menar man skott med träplugg. Pluggen sprängs/brinner upp men det flyger ut små trädelar. Dessa är rätt ofarliga (om man inte får dem i ögonen på nära avstånd dvs) men ballonger är rätt lätta att smacka ner. Det är antagligen såna han använder och därför står kameramannen där han står.
Undra om han skjuter snabbt i sängen också.. HÄHÄHÄ
haha cool. rätt meningslös men hade han levt som cowboy hade han mejjat ner ALLA!
Sleep is the cousin of death
hallå hade man varit kungen om man kunnat det där med softis back in the days? lätt man hade
ptolemajo, tror inte man skulle ha så många kompisar som ville skjuta mot en man var sådär snabb med softisen, man skulle nog vara så fruktad att man inte skulle ha några vänner alls.
PAO!
haha fyfan, min nya hjälte!
work some magic
Han som Klappar händerna sjukt fort borde man inte kunna jämför med honom om man nu ska jämföra med något/någon.
HELSINGBORGS IF!
Vore roligt att se den här killen runka: Intervjuaren: "Wow Bob, that was REALLY fast!", och "Can you hit something?" så får man se i slow-motion hur han sliter dicken och satsen hamnar på ballongen
hellspawn1 hahahaha sicken jävla sjuk Vision du fick!!
The longer you go on the more you learn..
Gör en sån film i Flash o lägg ut på nätet hahaha
The longer you go on the more you learn..
hellspawn1 hahah skönaste tanken
Sleep is the cousin of death