[Film] Några ungar leker ute på isen
vänta några minuter till de prövar lyckan, då går allt fel. (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-10-21 16:13:55)
hahahahaha
Fucks your life up crew Tjabo!
vikke garv!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
hahaha skönt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
"The ice 2006" *visslar lite sådär*
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Hahahahahaha :) Ajde Armin!
AHHAHHAHA :D SKRATTAR SÅ JAG GRÅTER!!! :D
Get Random!
hahaha gammal "klassiker"!! Letade efter den för ett par dagar sen!
"Som klockrenh säger." - oneoo
hahahaha så jävla skönt skratt hahahahaha
tut!
haha fan va sissta killen måste fått stryk sen!
work some magic
HAHAHAHAHA jag dör!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA skrattet! underbart.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
"han hitta galler jävla zigenare" hahahahahahahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAYAHAHHAHA!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
hahah från början glömde ja varför den inte var så rolig som ja mindes den... sen kom jag till stället när den lilla snubben springer ut och trillar och krossar all is haha
Sleep is the cousin of death
Fast det är ju bara en rolig grej :) Jag skrattade redan från början när han hela tiden tjatar om "Ajde Armin" och Zignenar repliken och allt det där :)
hahahahahahhahaha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
underbart!
-- Mellanslagsanvändare --
HAHAHAHA! älska fallet killen med blå tröja/jacka gör :P
bla.
HAHAHA! galler:D haha
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
hahah michael jackson thriller garv
Haha, thats old shit! But still funny.
No you!
Om någon hade missat enna är den ganska kul oxså :P
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
idiot som förstör hela klippet genom att skrika hela tiden. Fucking tard!
HAHAHAHHAHAHAHHA såg den utan ljud...satt o håll tummarna att nån skulle ramla...trodde ALDRIG att resultatet skulle blessa mig med garv
http://teachmesoul.blogspot.com
sjukt kul att det går åt helvetet för alla ute på isen pga den sista
Just because i stand over you don't mean you understand me
Nowice...är du en sån kille som skrattar vid fel tillfällen på bio? Det är ju garvet som är roligt med det här klippet.
fyfan vilken skön kille som filmar hahaha
PAO!
Hahahaha, skönaste skrattet! fan vad tårar det ran ett tag :P
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
fy fan va klockren :D jävla balkaner (L):D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Martin: Jag är en sådan kille som sitter och ser min film, jag förstör inte upplevelsen för alla andra. Dumma små barn!
Hahahahahah, föredrog nästan det senaste klippet! HAHHAHAHAH vad försöker människan sig på? Ser han inte isen eller vadå? ahahahahhahaha
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...