[Video] Eddie Izzard
Känner mig tvungen att slänga upp några fina klipp från den här underbara komikern. Han har en något annorlunda framtoning än de flesta inom scenen. Dels genom klädvalet men också i sättet han mumlar fram berättelserna/skämten på. Extra underhållning finns i de ignoranta kommentarer som är avhängiga alla klipp på youtube där någon inte följer normen!Noah & The Flood Favoriter i det här klippet är Sean Connery som bygger en ark och hur man upptäcker onda giraffer.James Bond Hur skulle Bond-filmerna se ut om "Q" inte visste exakt vad James behövde till varje uppdrag?Star Wars Darth Vader muckar i Dödstjärnans matsal.Do you have a flag? Imperialismen i ett nötskal. (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-10-06 18:10:45)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
eddie izzard är så sjukt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man kan inte göra annat än att älska honom :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Star Wars grejen är så jävla bra !
Varför i helvete ser han ut som en kivinna? Irriterar mig som fan, men han är riktigt rolig.. Eller hon..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P19 Han är transvestit. Tycker han är jävligt skön dock.. han är nog en av dom bättre komikerna.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Han är riktigt bra. En säker plats på min personliga topp-tio.
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Shame.. Han är rolig, men jag vet inte varför men jag kan inte kolla på honom medans han pratar tack vare att han är transa. :S
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Kanske för att du inte gillar transexualitet? inte vet jag
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Stäng av skärmen o kolla genom fönstret eller nåt men låt högtalarna vara på ;) Fast det är ju även hans rörelser "imitationer" som är roliga, så kom över din trans skräck o njut :)
Ja jag lyssnade utan att kolla, men det är säkert roligare och kolla på honom samtidigt.. Men det går inte för mig. :D Kan inte komma över den, för jag förstår mig inte på sånna människor. :O
GZARZA Kan inte komma över den, för jag förstår mig inte på sånna människor. :O Skriv en kommentar på youtube och bli en del av underhållningen!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Trångsynta människor..
GZARZA P19 det enda att förstå är han är sig själv? alla människor vill göra det man själv vill göra. Det är det enda att förstå, blir inte mer skumt bara för att man klär sig i kvinnokläder.. är samma sak som att lira tv-spel eller Lösa korsord, jag menar det är den han är.
Hur fan är att klä sig i kvinnokläder samma sak som att lösa korsord?
Ingenting.. Men man gör det man gillar
emiliano Det är ju hans hobby. Han ser det inte som en livsstil, han tänder inte sexuellt på det. Han gör det, du sitter på whoa och klagar. Det kanske är din hobby
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Hangaround
2008-10-08 09:34
Hade en sommar för två år sedan då vi mest satt inne och kollade på Eddie i två veckor då det regnade som värst. Sjukt grym.
Hangaround
2008-10-08 09:49
Dessutom blir jag lite (som Expressen kanske hade kallat det) Chockad när jag läser en del kommentarer här. Okej om detta hade varit 1978, men det är år 2008 och man tycker att människor borde ha kommit en bit med att tolka och vara mer toleranta med att se på alternativa livsstilar. Samma sak med de som fortfarande höjer ögonbrynen och orkar sitta och hata på Emos fortfarande. Ta det för vad det är, det är människor bakom kajalen och de glittriga kläderna, true story. Måste vara extremt jobbigt att haka upp sig på sådant. Antar att ni hade varit de föräldrar som på 60-talet ville förbjuda Rock N' Roll om ni varit född för några decennier sedan. "It's the work of Devil. It makes you do drugs and adultery".
SpT: indeed. Eddie Izzard är aspissbäst!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Eddie Izzard är helt klart en av de bästa i branschen. Jag har alla hans standup-DVD:er. Ser fram emot nästa, "Stripped". "Varför i helvete ser han ut som en kivinna?" - GZARZA För att det är hans rättighet som medborgare. Har du problem med det, bör du kanske rannsaka din egen sexualitet. Total clothing rights. Han förklarar det i flera av sina shower.
Brit. Vs U.S. Movies Hade inte sett den här innan, riktigt skön. Speciellt delen när Izzard börjar att skratta åt sin egen återkoppling till "Do You Have a Flag?"-klippet som jag tidigare länkade till.
springsten: nee stämmer inte
Han har inte rätt till att se ut som en kvinna, han är en man! fyy
Med det resonemanget så borde du alltså inte ha rätten till att uttrycka dig då du uppenbarligen är intellektuellt retarderad och oförmögen till att framföra åsikter som inte är att klassa som idiotiska?
Jag har rätt till allt, men inte han!
Eller förlåt.. Hon.
potatis, whatta! du körde ju halvspoilers vid varje klipp! sen har jag hittat en heeelt sjuk grej också med youtube! men det är extremt offtopic så jag kastar upp en tråd om det istället.
Har lagt märke till att han i sina shower i USA inte är klädd som kvinna, kan någon bekräfta om det är ett krav från dom som bokat honom?
Håll er on topic nu, varat eller intet varat av transexualitet får ni ta någon annanstans. /Mod
eyy0 Jag tror han har slutat klä sig som kvinna överhuvudtaget på sina gig.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga