I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Gratis kondomer

Övrigt - Webbsidor

2008-09-30 14:49

[Hemsida] Gratis kondomer

Hej!

Hittade en sida där man kan få gratis kondomer.
Har inte testat den än, någon som vet något?

Länk till http://www.gratiskodis.se

2008-09-30 14:52
typ som en såndär gratis godis osv, man måste göra massa skräp. typ värva folk osv för poäng ;/ hatar poängbaserade gratisprylar,.. känns inte så jävla gratis längre då :( fast man får ju iaf en kondom när man reggar :)
((MAAD))

2008-09-30 16:21
Hej!

Fick ett mail utav de där de skrev att de kommer lägga in fler saker man kan få förutom kondomer.

Presentkort
biobiljetter

och ja, en massa annat, vill inte sitta och göra reklam.

Men en skillnad jag såg var att det fanns fler klicklänkar här än på t.ex.gratisgodis
och de andra.
Producent

2008-09-30 18:36
ja, det finns väl någon finnig snubbe med glasögon och hängselbyxor som inte vågar köpa ett paket på sin lokala ica-butik... som använder denna sida.

2008-09-30 19:45
Jo, men snart skulle man ju kunna få andra saker än kondomer, så det kanske är värt
att samla poäng?

2008-10-01 09:07
Är det ingen här som varit med på en sån här poängsamlar sida som kan berätta
om de lyckats få hem något?

2008-10-01 11:15
Mer intressant är väl om någon som fått en gratis kondom på sidan har fått hem någon.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-10-01 16:12
Har samlat ihop poäng för en beställning nu, de har ju t.o.m. ett forum nu och jag såg inga klagomål faktist.

Men vi får se om jag får hem några kodisar, jag återkommer om någon bryr sig?

2008-10-01 22:03
Jag har en känsla av att det är din egen sida.
Känns lite för pushat hur du skriver, varför lägga så mycket intresse på en sån sida?
Skivsamlare

2008-10-01 22:29
Ja. Om det hade varit en ref-kod kunde man ju förstått, men inte ens det :p
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2008-10-01 23:17
Det bästa är ju de två kunder som blev så nöjda att de fotade sina kondomförpackningar, signade dem i paint och skickade in till gratiskodis!

Fantastiskt förtroendeingivande! :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-10-02 08:34
hehe, jag har redan två hemsidor som jag har gjort "reklam" för här.
Och läs gärna mina inlägg innan du uttrycker dina "känslor", jag frågar ju bara efter om någon varit medlem på NÅGON poängsamlar sida, den här sidan var bara ett exempel.

Anledningen till att jag pushar är för att jag vill veta om ett sånt här koncept verkligen
håller eller om alla sånna här sajter bara säger att de skickar ut saker men inte gör de.

Som bilden U-NAS skickade, den säger mig inte så mycket om sidan fungerar eller inte.

2008-10-03 22:28
Zordundun, du är 21 år... precis som lilla jag,och allt jag kan säga är, skaffa dig ett jobb.. och pallra dig iväg till ditt lokala Ica och köp ett packet kondomer där istället om du vill lyxrunka!

Works like a charm!

2008-10-06 10:28
Tjena!

Som sagt så jobbar jag redan, jag bygger hemsidor och det går jättebra, men tack för tipset =)

Anledningen till att jag frågar så mycket är för att veta om någon har erfarenhet från sånna här sidor för att jag också har tanken att bygga en sån sida =)
Redaktionen

2008-10-06 14:28
du har en länk till gratiskodis på din spelafett hemsida.. :)
är du helt säker på att du inte har gjort gratiskodis? :)
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2008-10-06 16:24
Hehe, som jag sagt innan så skriver jag alltid här när jag bygger en sida för att man får
bra feedback.

Jag har lagt upp en banner där eftersom, som jag också sagt, att jag vill samla poäng för att testa att beställa, istället för att klicka och göra erbjudanden som bara tar en massa tid
så lägger jag upp en banner som jag får poäng för. Går snabbast så :D

Kolla istället upp domänerna på www.who.is så ser du att det är olika ägare ;)

Läs gärna alla inlägg innan ni skriver något

Och jag lovar, gör jag en sån sida så kommer jag skriva det här =)