[Video] Fjortisar vs. Berusad man?
Vad tycker ni om sånt här beteende? själv tycker jag att det är förjävligt. Men big up till snubben som står på sig och drar till ett par sköna dissar. lämnar ordet fritt
fan vilken jobbig brud.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Tycker inte att någon av dom beter sig rätt. Förvisso kan man skylla mannens beteende på alkoholen, tjejerna är bara puckade. Hon kan ju slå sig ner med sitt fina "aschle" istället för att gnälla.
slänger in den här med, lite offtopic men ändå!
Haha, den sista var ju skön. Inte för att jag vet om "Robin" var ett svin på riktigt, men om han var det fick han vad han förtjänade.
jobbiga jevla sveeeeejn! gubben e ju skön haha
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Sista videon funkar ej Fan vilka brudar, hatar dialekten ocksa
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
haha brudarna var pinsamma.. gubben var skön.. liraren som kommer på en cykel och ställer sig mitt i kamera bilden är ful.. vad har vi lärt oss?... filma inte när du har IQ befriat samtal med en skön gubbe.
Sleep is the cousin of death
berusad? Han verkade vara ganska nykter.
"Du kanske ska knipa ihop med skinkorna lite grann dårå" hahhahahahaha
Öl är Bröd!
håller med halsont faktiskt. ingen av dom beter sig särskilt vettigt.
Zittla - The Fatal
en fet kuk långt ner i halsen skulle hon ha! jävla microslyna... Vet herrn av erfarenhet att det är bra botemedel mot taskig attityd?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Asså jag blir så JÄVLA ARG; Sånna jävla praktfittor som ser ner på han bara för att han är alkholist.. "Jag är faktist smart" jasså? hur jävla smart är det att håna en människa sådär då.. Han är fan mer smart än hon.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Fucking jävla kuk-Åmål, jag spyr. Alla mina fördomar om småstadsfjortisar slår återigen in. De har lika mycket liv som de har IQ, 0. Innebandyspelande pojkvänner med blondfärgad mittbena vars lilla liv sträcker sig från motorcrossen via jamba.se till webcamrunk. Största motgången de någonsin haft var när tuggumit fastnade i håret. På fritiden, när de inte försöker tuta i en alkis att de faktiskt är 15 år och inte 14, så hänger de vid stadens enda korvkiosk där de delar på en flaska billig vodka de fått genom att ligga med stans 30 år äldre enda dörrvakt till stans enda klubb som har 18-årsgräns med schlagerhörna där man måste vara 35. Sedan kommer de hem gråtandes när de blivit utmobbade i skolan pga att deras pojkvän trots att han lovade ändå lagt ut deras mobilinspelade fyllesamlag på nätet. Gahhhhh fyfaan.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Asså gud man blir bara förbannad.. Heder åt mannen. Jag hade ungefär sagt samma sak som han i hans situation. Vilkaa jävla mongo tjejer. dra åt hell med dem
fjortisar, låt mannen supa ifred fan
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Man kan ju inte sätta sig brevid någon okänd. Dem får kvinnor att se dåliga ut.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
fan va skön lirare
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
"mitt äshle är så biggt" ? sen när säger man biggt? jävla efterblivna människor för övrigt.. varför gick jag in i den här tråden? nu blev jag ledsen
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Producent
2008-09-28 17:43
Turtles P24 you made my day!!!
Otroligt pinsamma småbrudar. Dock är det väl så, att alla växer upp till slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- Ni vet inte ens vad intelligens är. - Jo, det börjar på "i"... Hon är ett geni!
Beat the odds like an abusive freak show owner
vilken flashback. den snubben har ja träffat på fyllan i stockholm...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-09-28 22:41
HAHA!! Darin fansen går inte av för hackor
fy fan alltså...
Kalliistudios© 2:avåningen
hhahah jävla retard, jag höll honom i handen!!!! shit pommefrites
Hoppas dom ser igenom videon och skämms
Kan inte nån som bor i samma stad som dessa hålla utkik efter mannen på videon och skaka hand med han för att han ägde de små äcklena? :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
palla såna
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
vidriga brudar
SKU - SKU - SKULASON!
herregud alltså. vadå hysteriska
Zittla - The Fatal
Man skäms ju för att bo här
"..och ja kommer veva på så inne i HELVETE, och jag kommer döda dom jävlarna.. " haha
morsan i darin videon, "vi har åkt sju mil för att se han" haha det är väl inte så jävla långt? eller kanske lite långt för att se en idoltvåa uppträda i en svettig gympasal men det var nog inte det hon menade.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Omdubbat av Krull Productions:
Beat the odds like an abusive freak show owner
den senaste vidion, vad är det för id***** som dubbat egentligen? den första vidion, inte så mycket att säga där, fjortisarna trodde att dom va smartare, för han va ju "bara stans alkis" men när dom blir äldre så kommer dom fatta hur hårt dom gjort bort sig.
ofta gubben hade fel? som nån sa i början av tråden, detta bekräftade ännu en gång mitt hat mot fjortisar MEEEEEN vi har alla varit där....men inte beteét sig som dom ioufölrsig!
BAHA!
orka försöka tala vett med personer med lägre iq än fiskmåsen som flög förbi.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
HAHAHA "jag höll honom i handen 2 GÅNGER, SÅ HADE VI ÖGONKONTAKT"
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
vilken jävla skojare som har dubbat den där skiten. fett skön ju.
Zittla - The Fatal
lite inavel-varning på darinfansen
"jag kommer och veva på så in i helvette och jag kommer å döda dom jävlarna om dom hoppar på mig" haha skön snubbe
JONIS REST IN POWER
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
äre samma brudar ^^
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
hahahah dubbningen.. Första var ju bäst med baloo ljudet
Manel P22 nee stigtuna ligger ju inte i gbg, men annars, jävligt skön video haha
Moderator
2008-10-01 09:13
har du sett han förut? näääähhh, bara på tv hahahahahaha
Minns tillbaka..fan var tjejerna i en omgivning så där när man var 11?
milda makaroner!
Hahaha :D Jävlar vilken kärring. Jagar de där fjortisarna och grejer. Hahaha xD
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Sigtuna ligger väl i västerås?
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."