I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Tourettes Guy

Övrigt - Webbsidor

2008-09-05 00:35

[Video] Tourettes Guy

Är detta på riktigt eller inte? för det är sjukt skoj imo.. Tourettes är ju dock en svår defekt eller sjukdom (kommer inte på något annat >.<)

Men iaf, titta.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-09-05 00:36
han e grym. känns som om det skulle kunna vara på riktigt.

2008-09-05 00:39
haha ja, finns så sjukt mycket med han :D

OH BOB SAGET !!!

2008-09-05 00:45
och tydligen så gick han bort i fjol :S har ingen aning varför

2008-09-05 00:46
Och nu såg jag att det var falska rykten :P

2008-09-05 01:07
känns vädligt uppgjort...men vilka skuuuumma jävla sjukdomar de finns egentligen, varför liksom?
BAHA!
Toastare

2008-09-05 01:28
har man tourettes är man ju inte aggressiv, dessutom är han ju tydligen alkoholist också. Fattar inte varför hans son filmar honom?
Jag skyller allt på Emma!

2008-09-05 01:28
uppgjooooooooooort?
BAHA!
Toastare

2008-09-05 01:47
från tourettesguy.com

This site contains some vulgar and (in our opinion) humorous videos of a man we call The Tourettes Guy.Although he has been diagnosed with Tourette Syndrome, his actions are influenced by other problems (including alcohol) and are not consistent with most Tourettes syndrome sufferers. In exchange for a few laughs, please educate yourself about the realities of Tourette Syndrome from a reputable site such as this one.
Jag skyller allt på Emma!

2008-09-05 02:09
hahaahahahhahahahahag
work some magic

2008-09-05 14:53
hahaha jag alskar Tourettes Guy. klassiskt!! mycket ar uppgjort men det ar nog en hel del som kommer naturligt.

har ar ett av mina favoritavsnitt:

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-09-05 15:26
RIP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-06 22:16
localareagraffw0rk

Var ju så nu då att han inte alls var död, det var fake för att han ville sluta spela in det för att dom inte tjänade något

2008-09-06 22:52
Fatcaesar P21 nope, han dog av någon lung och lever grejj, men mycket var uppgjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-06 23:42
"Why don´t you make like a banana and SHIT!"
Shut that mes!

2008-09-07 14:56
Massive_ P18

va? jag läste att dom själva fakeade hans död, var även fake faken bluff eller dog av det efter? vart finns info på detta

2008-09-07 21:50
Den där jävla "sjukdomen" är ju inte rätt.. ok om dom bara skrek ut ngt, men just "fula" ord. -.-
No you!

2008-09-07 23:23
var inte alls roligt enligt mig.
Sleep is the cousin of death

2008-09-07 23:45
ganska gammalt..var tvungen
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-09-08 21:54
tourettes är en riktigt sjukdom, inte gått i skolan tillräckligt länge lr? läs på wiki o google is ur friend.

2008-09-13 10:00
haha "go count your dick" säger han

2008-09-15 17:14
Massive_

Det är en riktig sjukdom men det han spelade att han har är inte ens nära det riktiga tourettes är, du har sett för mycket southpark eller nått

2008-09-16 14:33
misho

jag vet att det är fake. jag påpekar att tourettes är en riktig sjukdom för dom som inte vet.
Groupie

2008-09-18 23:03
Tourettes syndrom är mera tvångsbeteende och ett stort hoppande mellan intressen (speciellt säregna saker som lyktstolpar -> flygplan -> planeter -> leksakståg, kan ofta variera från dag till dag eller vecka till vecka och intresset blir nästan maniskt och överdrivet hos vissa) än svårigheter med att hålla käften om vissa saker.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-09-19 00:18
Btw, Kan skriva att jag inte vet att han enbart spelar på tourettes, det är självklart skådespeleri, ilska och alkohol inblandat..

Men det blir roligt

2008-09-19 13:09
i dont give a SHIT , det är fortfarande kul klipp liksom. Jises christ bit ihop och försök spela med ni som alltid har något att säga och alla kastade papper på er i klassrummet.

2008-09-20 14:49
Haha, skratt till tårar när han sitter vid datorn och skriker "PISS!"
You can't stop the Prophet..

2008-09-20 16:58
hahahahahahahaha han e kung fan hahahahahah fett skön
Levande Kungar

2008-09-20 17:39
hahah bästa är "go count your dick!" hahah!
Rädda en ko, ät en vegetarian!