[videor] Jag har byggt en mupp!
Jag byggde en avancerad handdocka. Lite vatten över huvudet eftersom jag aldrig hade byggt en handdocka förr, än mindre en avancerad sådan, men jag tyckte mig behöva en, så jag byggde en, och nu har han startat en liten interaktiv vlog. Tasteful Tuna presenterar: "Ask the Reverend "! Tre videor änsålänge. En introduktion (som man lugnt kan hoppa över) och två väldigt olika avsnitt - i det ena svarar han på två frågor från ett par ateister och i den andra får han en fråga från en kristen pojkvasker som han gör betydligt mer än att bara svara på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahah.. Oväntat roligt. :D Snygg docka också. Bra uttal dessutom.
Göteborg på låtsas.
Nu kollade jag sista videon också, hahaha.. Jävligt kul. :D
Göteborg på låtsas.
Haha det här va fan bra grejor!
Riktigt najs mannen! har dock aldrig sett 3 positiva inlägg irad här på Whoa så du måste göra ett bra jobb. Fett skoj på första att Reverend inte visste riktigt vad dator grejjen va men "Puff Culture" va som allmänbildning. Peace.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
haha gillart.. har du gjort gubben helt själv av "fantasier" eller haft nån guide?
Sleep is the cousin of death
Beundransvärt. påminner om dom där griniga gamla gubbarna från Mupparna som hatar allt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Fan vilken snygg docka, kudos! Hur lång tid tog det att dra ihop honom? Och hur gjorde du?
Tusen tack, gott folk:) GreenCap: Inte för att spräcka din bubbla, men "pop culture":P B.N.B: Jag kollade några videor på youtube med grunder och lite knep, och sen skaffade jag material och improviserade. halsont: Det tog väl sådär en ungefär två till fyra veckor att knåpa ihop. Använde material såsom skumgummi, diverse tyger, pingisbollar, metallram från en gammal resväska, limpistol och symaskin. Fick även lite hjälp av mor med att handsy vissa detaljer, då jag själv helt glömt syslöjden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fleppo2 P21 damn! skojjsigare med Puff Culture (=
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
fett nice:D
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
Upp?
Haha de sista avsnittet gjorde min morgon:)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
shit! det här va grymt! Jävligt snygg docka och grymt bra uttal! I'm impressed!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Haha vilken sjuk grej!
It's all alright!<br>
Redaktionen
2008-09-10 10:53
Riktigt riktigt bra! Hoppas du blir en youtube-stjärna, förtjänar det!
Sista var ju skitkul! Bra jobbat!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
370HSSV: Det kommer en tid i var mans liv då han inser att han behöver en avancerad handdocka. Man måste uppleva det själv för att förstå. Din dag kommer, den med, förr eller senare, då du kommer att veta hur det känns.
Toastare
2008-09-20 20:14
sjukt bra, sånt här gör mig galet glad! Kan du inte berätta mer ingående om hur du gjorde dockan.. blev sjukt nyfiken på hur du styr ögonbrynen? de var riktigt roliga också!
Jag skyller allt på Emma!
Haha, vilket jobb du lagt ner
Det här var riktigt bra! Bra jobbat!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Redaktionen
2008-10-02 12:27
Hahahahahahha! Du kan ju mer än turtles!
namaste
Nytt avsnitt uppe! (Det finns även en Evil League of Evil-applikation på youtube.)
Kul och snyggt, tyvärr är Pastorn på tog för seg för min del och jag pallade inte kolla mer än ett par minuter trots att jag tyckte det var roligt. Jag blev uttråkad under alla pauser. ord............ord ord............... ord.................... ord ord ord.............. ord liksom.
Då missade du musiken alltså? Attans. Pauserna minskade betydligt i andra avsnittet också.