[Videor] kristoffer appelquist 100%
haha den här killen är fett rolig! :D helt sjuk (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-08-18 12:56:07)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Är han en torr surfitta eller driver han ? Jävligt underhållande iaf :D
haha tror han driver :)
Jo, fast det är svårt att spela så bra, så lite surfitta måste han vara :P
Hahahahahahah, underbar snubbe!
bla.
hahahah han är den mest sjuka människa jag sett! heeelt mysko
"Keep it real - Don't fake the funk"
vad är detta då? aldrig sett nån av dom förutom magnus... kristoffer appelquist var ju askul! ser man honom på parlamentet också eller är det en tidsfråga? dom övriga.. vad fan gör dom där? :P
fan allt jag aldrig sett honom förut, han var stört skön!! :D
Fequatiopmelqvaddas X1 Jag tycker det ser ut som att han som lagt upp videosarna (hur fan säger men det egentligen) har klippt ut dom delar med snubben som e bäst. Därför ser det ut som att alla andra e passiva
Twang System fi de werl
han är med i parlamentet också ja :) och en0rm inte så att jag såg honom första gången nu direkt..
hahahaha klockren tack XD fick mig dussintals goda skratt d'r haha
hahaha ja garva
Take a Chill-Pill <br>
Hehe, han och Lasse Nilsen var fan hilarious när jag såg dem live förra året, :P
Dj_Paco, haha jo såklart, men fan ALLT den där snubben bredvid sa var astråkigt... hoppas att det bara var hans keffa stunder
Hahaha, han är ju skit rolig.. När jag sett han i andra grejer har han inte vart lika rolig, blev positivt överraskad. :D
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Fyfaan va skön han är =D har inte sett dessa klipp förut utan bara sett han i parlamentet där han också är asgrym!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Jag var skeptisk först när jag började kolla men snubben är faktist ganska rolig hehe vill se mer av han
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
1.Robert Gustafsson 2.Kristoffer Appelquist 3.Johan Rehborg
Hangaround
2008-08-18 19:43
Den här snubben är ju bäst i Sve..
haha, den sista var så jääävla keff, samma som den första. fuck appelquist, torrare snubbe får man fan leta efter. Johan Rheborg däremot, där har vi kvalité
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
han är OND
JONIS REST IN POWER
haha sjukt bra! jag kollade på alla
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
hawn va galet rolig :) tyckte han påminde om han som gjort "vad tyst det blev"
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hahahahahahahahaha! sjukt kul snubbe
Jag får inte humorn i klippen att fungera, måste vara något fel. Fast det kanske bara är jag.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatissuger P21 Det är bara du.
tack för klippen , fifan vilka goda skratt man fick :D
ska man verkligen behöva bo granne med...... -"en spastiker med bjällror.." HAHHAAHHA UNDERBART!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
blev en stund med næstan stændigt skrattande, mina arbetskollegor undrade lite
fortsättning följer...
potatissuger P21 Uppsök en doktor, något är fel på dig!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob