[Test] Hajar du tugget?
Hajar du tugget? Du fick 8 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm.
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 16597 personer har gjort testet. och jag bor i norrbotten^^ ;S
((MAAD))
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm.
Vila i frid Daniel ! 091030
davve_d: Okej? Läst, sett, hört mycket ifrån stockholm? :D
Jag kanske borde säga att inte heller jag är ifrån Stockholm.
Vila i frid Daniel ! 091030
Haha shit ni 2 får 10 av 10 och jag bor i sthlm och får bara 8.... haha... Aja det är bara roligt och se vad det blir... :)
Du fick 9 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm.
..
Göran du fuskar.... :D
eller så valde jag den iretarderade walk of life
..
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm
Du fick 8 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. bor i skåne :S bara chansade på varje fråga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuggaru klycket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. Bor i sthlm
Skivsamlare
2008-07-21 21:32
Haha, 9/10. Ja jösses.
http://www.kulturkompaniet.nu/
10 av 10, bor dock i Stockholm så det borde jag ju ha. :)
Planet 80!
9/10 Och jag kan inte ett skit om sthlm
10/10, bott i Sthlm sedan december '07... Born & raised i Malmö. Tragiskt vad man förfaller snabbt :(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. Sundsvall är jag ifrån, dock kusiner i sthlm som jag spenderat mkt tid hos.. men men
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
9/10 ! jag bor i norrland..
Du fick 8 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm.
bla.
9 av 10. blarig missade jag. heders-08:a?
9/10
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Du fick 10 rätt av 10 möjliga
work some magic
wow. jag fick också 10 av 10. Yay
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 16793 personer har gjort testet. Bor inte i sthlm, men har gjort. så simpelt test!
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Hangaround
2008-07-21 23:45
Du fick 10 rätt av 10 möjliga
jag vill ha mer test! hitta!
9 av 10
spliff macht frei
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 0 personer har gjort testet. <-------- :O Hursomhelst, de har stavat fel på "Shuno".
Redline!
Fick 9/10, men tyckte det var kefft att det fanns med förortsslang, det är ju sånna ord alla förortskids använder i hela Sverige ju.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 17505 personer har gjort testet.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 17517 personer har gjort testet.
mjaoo
Kul att de använder "söderslang" som inte har varit aktuell sen 60-talets pensionärer fick flashbacks från sin ungdom på den glada pilsnerfilmseran... 10/10 i alla fall. 10-4, over....
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
9/10 missade också blarig =/
det finns en chat! missa inte den...
9/10 Missade på "Dompa"
9/10, missade också Blarig, aldrig hört det uttrycket i mitt liv...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
9/10 .. Är inte från sthlm ? O.o
Graffare
2008-07-22 19:57
Har varit i sthlm 4 ggr. Haha, 9/10.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Småland fick 9 rätt av 10 möjliga
o |\_o )) \
9 av 10. jag har bott här hela mitt liv men har aldrig nånsin hört blarig..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
9/10 yey!
My heart lives in my vagina.
8 av 10 stolt värmländs!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm.
6/10 rätt bra tycker jag :D
Du fick 9 rätt av 10 möjliga
Du fick 9 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. 0 personer har gjort testet. jag bor i blekinge höhö
Sleep is the cousin of death
Jag är från norrland Du fick 9 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. hade fel på "dompafrågan"
www.myspace.com/danielbylund
Jag fick 0 av 10. :(
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Du fick 10 rätt av 10 möjliga Bra jobbat! Du har stenkoll på snacket i Stockholm. wohowohowohowoho!!! svårt test också
Nominee best rolled L`s
ärligt, snackar dom sådär i sthlm? hahahaha