[youtube klipp] student blir aresterad och misshandlad av polisen
helt jävla sjukt säger jag bara vet inte riktigt om den har varit uppe här förut, är nog inte omöjligt men jag kör en chansning iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yttrandefriheten?
work some magic
vad hände med den ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
a de för jävligt. har varit uppe förut, men vad e för politiker som e där, o vad är de för issue som diskuteras?
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
den var ganska populär för ett tag sen, bara att dom hade filmat FRÅN publiken då
sammel gay det är john kerry, nån president kandidat. den slutgiltiga frågan är om han va me i samma "hemliga" grupp som george bush
skull and bones
aha okey. tack. vad sysslade den klubben med då?
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
ja den som visste det så.. tror inte dom bakar tårtor och kakor direkt.
Fan va irriterad jag blir.. jag orkar inte ens prata om det Systemet är fucked up.. CP poliser
jo man blir rätt irriterad..
freedom zero
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Haha riktiga "Campus security! Freeze, mister!"
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
fett bra att youtube finns många gånger. Först när jag skulle snegla vart videon bortplockad, typiskt tänkte jag, men nu var den uppe igen. Modigt och driftigt av killen som ställde frågorna. I övrigt har jag ingen som helst koll på vad som är möjligt med frimureri o.s.v, däremot är jag beredd på i princip vad som helst när det kommer till vad som sker bakom diverse dörrar runtom i världen.
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
ser ju helt stört ut det där! rös till när jag hörde hur han började skrika. men han hade ju fått ut mer av sina frågor ifall han inte hade haft en sån agressiv ton i rösten. Han var nog inte så intresserad av svaret dock.
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Don't taze me bro! Seriöst snubben beter sig som en idiot, säkerhetsvakterna försöker eskortera ut honom, då går han in i rättshaverist-mode. Hela grejen är ju fan komisk
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
DONT TAZE ME BRO! beter sig som en idiot? han vill ju bara diskutera sen att han går igång så jävligt visar bara att han bryr sig :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Varför försvara svinen? Han gör inte tillräckligt för att förtjäna den behandlingen ändå. Helt sjukt, helt sinnessjukt..
jag blev fan helt förlamad. helt jävla sjukt. och folk som bara sitter och kollar på. fy fan.
det är ju skolans väktare, inte poliser... sen får man väl se det från den ljusa sidan, i förlängningen var det bara bra att han fick smaka tazer eftersom han gick från att vara en lite rebellisk snubbe i en aula till att bli en internetmartyr med hela världen. vi sitter ju och diskuterar det i sverige just nu så det kanske var värt uppoffringen? jag kanske är cynisk men jag tror att killen är nöjd med resultatet såhär i efterhand eftersom det troligen bekräftar hans eget synsätt... tråkigt.
Alex-Adiels Vad har orden frimurarna med det här att göra? Det påstås, helt utan belägg såklart, att Skull and Bones har en koppling till dessa ...även CIA. Indicier. Frimurarorden är ingen förening som strävar efter världsherravälde, det är en sluten samling där det utbytas tjänster och trevligt umgänge från alla skikt i samhället - liksom många andra ordnar. Det är inte medeltid längre.
Sjukaste jag sett på länge.
varför finns det skolväktare med tazers? :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
LOL...DONT TASER ME DUUUDE!!!... hahahahahahaha they tased the shit out dat whiteboy damn ni verkar bry er helt mycket detta effekterar inte er på något sett... too much time on your hands?... lol
och övergammalt klipp dessutom....who gives
de e fan ingenting jag har sett poliser tase:a folk till döds...
Fillmore.Slim P0 Jag vill bli som dig..
det finns en chat! missa inte den...
jag vet
Helt sjukt att han blir behandlad så, pga situationen då han ställde Kerry mot väggen och ställde frågor som hela världen vill ha svar på... Men när det blev för "intimt" så grep de in. Killen hade all rätt att avsluta sin mening, men svaret kanske kunde sabbat Kerry's karriär, vem vet. Tycker killen skall ha all heder som klev in och gick rakt på sak.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
hör inte riktigt vad han säger då o då men... vad säger kerry när han ligger o blir tazad?
yttrandefriheten? Betyder inte, och har aldrig betytt att du har rätt att stå och gapa ur dig vad du vill, hur du vill, var du vill, när du vill.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
DONT TAZE ME BRO!
haha. klassisk. Det är ju roliga frågor som snubben ställer men det hade ju inte skadat om han skippat en eller två koppar kaffe innan. Han är lite för uppe i varv känns det som. Självklart ingen anledning för skolpoliserna att tazea han, men ändå :)
Jag kan helt enkelt inte ta något i det klippet seriöst, jag vet inte varför men det hela är bara sjukt komiskt i mina ögon.
Filmore.Slim too much time on your hands?... Fråga dig själv det mannen. Du skriver 3 inlägg på rad så du "bryr" nog dig mest av alla i tråden.
0/10
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Helt sjukt att han blir behandlad så, pga situationen då han ställde Kerry mot väggen och ställde frågor som hela världen vill ha svar på... Men när det blev för "intimt" så grep de in. Killen hade all rätt att avsluta sin mening, men svaret kanske kunde sabbat Kerry's karriär, vem vet. Tycker killen skall ha all heder som klev in och gick rakt på sak. Alltså, jag tror inte Kerry direkt hade nåt emot att svara på det där. Som politiker är man nog rätt duktig på att ducka frågeställningar om man känner sig obekväm med dem.
Antagligen blev skolledningen och en stor del av publiken irriterade, därav säkerhetsvakternas försök att eskortera ut honom. Men när han sen börjar skrika och dra all uppmärksamhet till sig själv blir det för mycket.
det är väll inte så konstigt att han flippar när dom försöker gripa han, han ville bara ha svar på sina frågor
marvingaye P23 ...wtf u think im doin on whoa in the first place..
ok nu kom jag faktiskt tillbaka för att kirra ett par shoes men vet shi varför jag ens vill kommentera. ärligt talat jag måste hålla mej borta från forumen. i cant stand you people.
psyjunta kollar du på samma filmklipp som alla andra eller?
Betyder inte, och har aldrig betytt att du har rätt att stå och gapa ur dig vad du vill, hur du vill, var du vill, när du vill. JO jag gör.....
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Men varför blev han arresterad? För att han ställde en fråga? Hmm.. Man får väl akta sig då! haha Han frågade ju hela tiden, men fick ej svar. Finns det ingen lag/regel att man har rätt att veta vad man blir arresterad för?
fifan, sjukt!
påminner mig om klippet där Alex Jones blir arresterad för att ha ställt en fråga till Bush:
yttrandefrihet jag tackar ja
psyjunta kollar du på samma filmklipp som alla andra eller? Japp, men jag är fascist också
Va sjukt
http://www.kontantkortgratis.nu - Gratis Kontantkort
fake, kille dom misshandlar ar en docka igentligen
Sjuk kul klipp. Men som sagt, gammalt.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
vart är alla galna skolungdomar med guns när nåt sånt där händer
Det som är kul är att medans han blir bortförd säger Kerry att det är OK, och att han kan svara på hans frågor.
Jag måste säga att jag tror han skriker mer än det gör ont!
"YOU ARE FREE, TO DO AS WE TELL YOU!"
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
hahaha dont "DONT TAZE ME" dog eller nått :D