fan va duktig han varit =)
((MAAD))
Det kan ju ligga lite autism/aspergers bakom beteendet. Han sitter iaf inte inne på Live hela dagarna och kallar folk för NOOBs utan gör något kreativt av sin hobby. Han ska dessutom ha lite kudos för att han bara verkar använda kartong till sina grejer.
Om jag var ungens förälder skulle jag vara stolt, ungen har uppenbarligen skills i att designa, bygga och måla. Hellre att ungen gör det än ute och hittar på fanskap som man själv gjorde som ung, :)
Han sitter iaf inte inne på Live hela dagarna och kallar folk för NOOBs utan gör något kreativt av sin hobby. Word på den!
Jag tyckte han var soft faktiskt
Hehehehe fan vad skön! Ser ut lite som Mclovin också.
tåg, tåg och...tåg!
Varför har alla nördar glasögon och glugg mellan framtänderna?
Can't break necks in boxes
YEAAA BR BITCHES! haha fan vilken pwner! glider runt med BR och teabaggar golvet! 1337 för fan!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Galet coolt
besvarar hat med kärlek
saknar ord faktiskt... han hade ju verkligen gått in för designen. lite cred skall han väl ha.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
pungskydd och raketgevär <3
Tu m'emmerdes!
jag vill leka krig med honom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill testa hans pungskydd!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
hade lätt hängt med snubben, jag menar, han har ju ett biljardbord
ge mig din månadspeng
Tycker det är mycket mer nördigt att köa 3 veckor för GTA4 och ett PS3
fuck that! GTA är ganska, halo är bara.. bög?
Follow the dao, right about....NOW!
skrattade lite för mig själv först sen insåg jag att jag inte skulle kunna göra hälften så coola vapen som han.
jag har alltid rätt.
HAHAHAHA :D ... det roligaste är ändå när han crouchar med Assault Riflen :D HAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA Teabagen som någon sa!! HAHAHAHAHA geeeeeeez... sen har denna grabben wääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääy to much fritid.. han borde börja i fotboll....
och HAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHA
Get Random!
Äh jag tycker fortfarande att det är positivt att grabben är ute och leker i skogen, sånt gjorde man själv som shorty, fanns inget internet, mobiltelefoner, tevespel (okej, typ amiga, commodore 64, NES osv iofs) osv då.. Man spelade fotboll, fiskade, slogs och hittade på hyss, ;)
Fuzz P20: Tycker du är rätt bög l2p ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
hade lätt spöat han utan vapen och han med alla sina..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Tycker det är mycket mer nördigt att köa 3 veckor för GTA4 och ett PS3 Kan inte göra annat än hålla med helt där, skön unge. Hade något gjort sådär där jag bor hade han blivit mobbad tills han dog. Fortsätter han blir han ju bra, dom ser ju ut som i spelet.
bla.
Skön unge men han lär ju få problem i livet...eller inte.
A historian is a prophet in reverse
haha fan bra på att bygga :P
^^
HAHA! först slår han med vapnet o låter "uhh, ooh!" sen kör han teabagen o testar hur flexiga grejer han fått ihop, sen gör han en SJUKT ball rörelse! "håller på o ramlar, fast har balansen på sin sida" vingelpelle =D
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Hangaround
2008-07-17 23:46
haha aaaww, fan vad söt. kolla hur lycklig han ser ut 00:49. han kommer aldrig få ligga, men cred för kreativiteten. undrar om han använder leksaksbilen i bakgrunden? kör omkring och siktar på folk. eller så kanske morsan köpte den i hopp om att han skulle leka chaufför istället.
http://matildaberggrens.blogg.se
Han är fan awesome: I made this, i dont know what thats for.
HAhaha asså han e ju så ultimat nörd så de e coolt, plus han eju fan skillad på de han gör hahaha att teabaga asså
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Antingen så blir han någon form av designer, eller så slutar hans liv med ett skott i munnen efter att ha slaktat halva sin skola... lutar nog åt det sistnämnda. Men han var rätt skillad på att göra sitt shit iaf.
Han är ju ruskigt kreativ, tydligen även riktigt duktig på att designa! Skulle vara stolt över honom, det kan leda någonstans. Heller att mitt barn bygger något sådant än att han sitter och skriker glåpord vid datorn dagarna i ända! Thats my opinion.
Jävla muppar som sitter och gör sig lustiga. Var ni aldrig ute i skogen och lekte krig, när ni var mindre? Själv tycker jag att det är kool att han byggde allt det där, istället för att vara ute och hitta på fanskap.
all 'bout the bluntrap
Nörden borde skaffa sig vänner, har han det så ere okey. Uppenbart att han är mycket ensam och gnetar med sina vapen. Lär knappast ta en eftermiddag att tillverka dem där grejerna. Tv spel är det sämsta en ung jävel kan fascineras av. Fy helvete!!! Tycker synd om stackarn...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
eller så har han massa polare, som också är intreserade av halo:)
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
hans skadar ingen och verkar ha kul... låt han va en tönt om han vill, häldre de än alla thugs wana bees här på whoa.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
var väl sånt där peter jackson höll på med back in the days, gjorde realistiska leksaksvapen och gore med enkla medel och filmade det.. han har ju lyckats rätt bra inom sin nisch nu.. han känns ju rätt ensam vilket ju känns trist om det är så men fortfarande bättre att han håller på så här än bara spelar datorspelen han gillar liksom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han kommer säkert sluta med en fet lön och massvis av brudar i nån flashig specialeffektsstudio i hollywood medans ni röker holk och drömmer om svunnen ungdom.. skrattar bäst som skrattar sist!
cry me a river! --> thcrew
haha det är rätt joda:D dom här på whoa sitter och röker hash medans dom sitter och säger att en pojkes liv är förstört bara för att han är intreserad av ett spel! omg.
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
"And this.. but i don't know what it's fore.." lr vafan han sa, det var det ända jag garva åt.. men skills lr ngt..
No you!
Han är, som andra redan påpekat, väldigt kreativ. När han växer upp skulle jag inte bli förvånad om han blir en ledande forskare som framställer nya sorts vapen (Good or bad..?)
*snaark*
hahah ungen var cool tills han drog fram sitt machine gun ..där gick han från young harmless kid who make his little weapons of pices of paper..to a young sick as mind