Till er som inte ser något, så kan jag berätta att man ser sin egen profilbild bara..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och status... Först tänkte jag " Ja.. Äntiligen är jag whoa-kändis.. Men Sedan förstod jag... Min dag är förstörd nu...
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Graffare
2008-07-15 12:08
hade varit roligare om jag inte läst poängen innan jag loggade in på fejjan för att se hur det belv x/
ja känner med dig Auro, det är dålig stämning här på jobbet nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur fan? jag får inte ihop det
jag ser ingen länk! :O
Get Random!
skoj, hur funkar det där?
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Jag blir rädd för mig själv!
hehehehe kul och lite läskigt.
Gerdaman
HAHAAHHA det är ju för fan jag :D
Essen sie mein scheisse!?
eller nej..jag läste vidare...men skönt spratt :D
Essen sie mein scheisse!?
bild jäveln funkar inte för mig
HAHA! Jag tänkte skriva "hehe, vem är det?"
bla.
Blev fan rädd jag me haha..
^^
Kan inte nån typ sammanfatta vad det är? Är det en bild på personens facebook-bild? I ngt skumt sammanhang osv? Blir nyfiken när alla verkar skita ner sig så fort de gått in i tråden, :)
GAIA, det är personens profilbild.
bla.
Smärre hjärtattack. Tack. GAIA: Det är profilbilden till den person som senast loggade in på facebook från den datorn man öppnar den här tråden på.
Trodde först att jag själv blev uthängd. Svarade inte.. haha!
Sen började man ju läsa i tråden efter några minuters funderingar..
Det stod: gör gällande att personen i fråga dessutom finns här på Whoa. Hmm känndes inte bra det där =)
haha .. jag har inte facebook .. kanske df det inte kommer någon bild? : P
Get Random!
haha ..roligt att Candide tog det på allvar och blev arg! :D
Get Random!
Blev rätt glad själv, äntligen lite Internetfame tänkte jag...
kan någon va snäll och fixa ny bild.tack
hur fan vet den vilken facebook man har?
JMD, Jag Måste Dansa!
Shorty F22: Antagligen är det ett script som letar upp din cooike(iaf kaka på svenska) och sedan läser den senaste inloggade personen och om du har en sexig bild så visar den..TROR JAG hihi
Haha vad härligt sånt hjärnknull, tog flera sekunder.
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
jag har facebook, är inloggad tom, men ser ingen bild:(..jag vill se mig!!
hejja
Hangaround
2008-07-18 00:16
hahahahahaah JAG DÖÖÖR trodde verkligen det var mig det handlade om. hade inte blivit förvånad, eftersom min profilbild ser ut såhär:
http://matildaberggrens.blogg.se
Shiit hjärtat gick verkligen upp i typ 200 slag i minuten Blev fan rädd eftersom det inte är förstagången jag blir uthängd för skit på internet :P
Dalit F21 haha exakt samma här eftersom min bild ser ut så här:
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Jag gick också på det. :(
Planet 80!
Hangaround
2008-07-20 15:35
haha oj jävlar, fick en enorm rush av vrede genom kroppen..haha fyfan, det där var inte roligt:D
Haha, fan vad bra.
jagvillocksåhaenblog.com