[Artikel] Våldtäkt höll på 19h
LÄNK! !!!VARNING!!! Läsningen kan skapa illamående och depression. Känsliga läsare varnas.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Hangaround
2008-06-10 16:37
nä fy fan!! när var detta?
fyfan!! fyfan säger jag bara, vilka jävla folk där lever i världen! Han borde dö som en jävla hund, vilket jävla svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fy fan.. Vilket jävla svin.. Lås in honom för gott, ingen människa kan rehabiliteras som har det i sig att plåga, våldta och tortera en människa nästan ett dygn i sträck. Sociopatjävel..
vad e dettta på riktigt?? ja får seven-ångst- vibbar
69 - Try it you'll like it
Fan vilken jävla sjuk grej, en sån här grej man bara vill tro händer på film. Skönt att han greps iallafall, hoppas han dör en plågsam död någonstans.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Fyfan mår illa helt ärligt...
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
lutade läsa.. fy fan
jag har alltid rätt.
Jag är så upprörd att jag finner inga ord för att beskriva all sorg och ilska inombords. Självförsvarskurs nästa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det där fick mig att må dåligt... ärligt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Och det landet ska man åka till :/ Det var ju sjukt äckligt att läsa.
Betalar någon resan så kan jag "fixa" honom, seriöst
Blood on my dick or shit on my knife
Det finns inte ord för hur sjukt sånt här är. I sådana här fall hoppas jag att hans resterande liv kommer att vara ett enda helvete. Hoppas att hans medfångar är riktigt råa våldsverkare som inte tar det lugnt med honom.
Still in the bridge
Det finns ingenting att lära sig av detta. Ingenting att ta till sig, ingenting man kan förändra för att någonting ska bli bättre. Det är bara tragiskt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
fy fan va äckligt blev på dålig humör så jävla sorgligt och sjukt
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
slår vad om att det kommer komma en film om det här. jävligt sjukt och stört förövrigt. lås in honom i en liten kall cell med en hink att skita i och låt honom aldrig någonsin komma ut tycker jag.
krrrrrrrra
Han skulle få psykvård om det var här i Sverige..eeh eller fängelse..med tillgång till internet och en playstation då thihi
Undra hur det är att gilla sånt här, är det bara som nått annat jag gillar tex? Eller är man i kontakt med sitt mörka, som en helt ny grej som känns helt nytt på alla sätt? Fast det kan väl ingen svara på..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
frtizl verkar ganska mild i jämförelse
"only stopped when he could no longer feel the scourge of control over another human being," haha, jadu han kommer få känna hur det känns att bli kontrollerad när en fet neger vid namn Tiny våldtar honom varje kväll..
ja det där var nog nått av det sjukare jag läst.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Så här ser ASET ut...
Och här var det han roade sig...
Sjukt.. :/
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
hoppas nån shankar honom i fägnelset.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Mjo, hehe! Han lär nog inte klara sig länge där innanför murarna!
Skivsamlare
2008-06-19 16:11
Dödsstraff är för milt. Utsätt han för exakt samma behandling tills han avlider.
Vem är du, tjänsteman?
Asså, man vill ju nästan boka en biljettjävel till usa, leta rätt på han, och göra detsamma med han fast 3 gånger så länge och 3 gånger värre, vilket vidrigt jävla svin.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Typexempel på en individ som absolut inte går att rehabilitera. Alldeles för stört beteende, dessutom återfallsförbrytare. Lås in, släpp inte ut. Men tortera honom, döda honom, plåga honom etc. som ni förslår? Varför? Kommer tjejen (offret) må bättre då? Kommer dådet göras ogjort? Satsa istället er aggressivt kreativa energi på att komma på idéer för hur man kan förebygga att såna här sjuka individer skapas!?
hellspawn1:Men tortera honom, döda honom, plåga honom etc. som ni förslår? Varför? För att han förtjänar det?Kommer tjejen (offret) må bättre då? Ingen aning. Kanske?Kommer dådet göras ogjort? Nej, nu tänker du på när nån hjältetyp hoppar in i en tidsmaskin och drar till brottsplatsen innan det har hänt för att förhindra hela grejen. Förekommer ytterst sällan i verkligheten.
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani
Men tortera honom, döda honom, plåga honom etc. som ni förslår? Varför? Kommer tjejen (offret) må bättre då? Kommer dådet göras ogjort? Satsa istället er aggressivt kreativa energi på att komma på idéer för hur man kan förebygga att såna här sjuka individer skapas!? det var det ända som kunde få mig att må lite bättre efter att ha läst artikeln. Ett intelligent inlägg. Tack.
Toastare
2008-06-20 00:19
Håller med Hellspawn1. och sen lås in honom för resten av livet så ingen annan råkar ut för honom. Jag grät när jag läste det. En vecka innan hennes examen. Att hon inte tagit livet av sig är ett under och att hon orkar vara med i rättegången. Stackars, stackars tjej... fy fan.
Jag skyller allt på Emma!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Toastare
2008-06-20 02:23
fatta att det skedde i hennes eget hem... det som är ens trygghet.
Jag skyller allt på Emma!
det är sånt här som får en att tänka till lite över FRA tycker jag. Då blir det plötsligt mycket svårare att ta ställning.
det är sånt här som får en att tänka till lite över FRA tycker jag. Då blir det plötsligt mycket svårare att ta ställning. Vad har FRA att göra med att en gatubandit bröt sig in i någons hem och misshandlade/våldtog henne?
Nej, dödsstraff är en alldeles för enkel utväg för den här mannen enligt mig. Sätt in honom i en isolerad cell på livstid (och då menar jag tills han dör och inte begreppet "livstid" som används i vårat rättssystem) och ge honom inga möjligheter att ta sitt eget liv heller.
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
Han kommer få mkt snopp i rumpan i fängelset nu. Våldtäktsmän har ingen respekt från övriga inmates. Speciellt om de är så rubbade som den här liraren.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2008-06-20 14:42
"fatta att det skedde i hennes eget hem... det som är ens trygghet." Helvete... Precis vad jag tänkte. Om det skulle hända i nån stuga ute i skogen har man ändå forfarande längtan hem, där är allt bra liksom. Men om det händer i sitt eget hem måste det kännas helt sjukt hopplöst... Den här snubben kommer vara död på en vecka i klinken. Menar, fångvakterna lär väl vara rätt villiga att glömma låsa om inte annat...
dethär var fan helt fucked up, och tyvärr så händer liknande saker hela tiden världen över, vilket gör mig ännu mer förbannad
- men nog om dig nu.