I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Nu dras reklamfilm tillbaka – på grund av sjal

Övrigt - Webbsidor

2008-06-02 00:08

[Artikel] Nu dras reklamfilm tillbaka – på grund av sjal

Länk

jag säger bara: LUUUUUGNA EEER.

(Inlägget ändrat av friktion 2008-06-02 08:36:02)

2008-06-02 00:57
terrorist skandal hahah
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-06-02 00:57
The U, S and A
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-02 05:14
Typiskt staterna. komik

Rappare

2008-06-02 07:53
Jag skulle bra gärna vilja träffa en av de människor som faktiskt blir illa berörd av att någon på TV har en "palstinaliknande sjal" på sig. Helt vansinnigt.

2008-06-02 08:28
Är man inte sionist i USA är man Nazist och skulle man sympatisera med någon annan är UK/USA/Israel är man intingen kommunist eller terrorist...

När väntas revolutionen inträffa?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-06-02 14:01
Folk kan inte ha mycket problem om dom orkar bli upprörda över ett reklaminslag.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-02 16:19
Tv-stjärnan Rachael Ray i terroristskandal

FAN VAD JAG BLIR LACK PÅ AFTONBLADET! ska jämnt skriva så dumma rubriker.

2008-06-02 18:58
fuck the states =)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent

2008-06-02 20:48
Ja, och när USA inte angriper undrar världen var dem va när det hände, och när dem angriper så kritiserar alla, ni har en snedvriden och helt fel bild av USA, ni som inte bott där eller kan associera till landet kommer aldrig förstå hur dem funkar där borta.
Since 1984
@realgizlee // twitter

2008-06-02 20:59
"Plagget har kommit att symbolisera mordiska palestinska jihad. Kläderna har blivit mainstream av både modedesigners och kändisar, säger Michelle Malkin, kolumnist på Fox News"
Om kläderna har blivit mainstream så associeras de inte längre främst med "mordiska palestinska jihad" utan med moderiktiga attiraljer.

micKillah - Det är nog p.g.a. inkonsekvensen i "ingripandena" som det blir tjafs.
Om man ena dagen startar krig p.g.a. massförstörelsevapen (som inte finns), men nästa vägrar göra något åt massförstörelsevapen (som är i princip bevisade) så blir det lite vanskligt...

* "ni som inte bott där eller kan associera till landet kommer aldrig förstå hur dem funkar där borta."
- Men hjälp dem på traven då. Säg hur jänkarna fungerar när de säger att man ser ut som en terroroist när man har en persedel som liknar vad en palestinier kan ha en vardag.

Själv skulle jag vara tacksam över att få reda på hur en aftonbladetrubriksättare fungerar...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-06-03 04:05
commy commy traitor to the country!
eller ja.. terrorist i det här fallet :)
cry me a river!
--> thcrew