[klipp]10åring mordhotar bush!
länk! sjukt sur på bush! galnaste politiska åtagandet jag sett vid den åldern ;) (Inlägget ändrat av Gogaku 2008-06-01 00:35:13)
((MAAD))
whoaa.. det där är ändå lite scary hahaha han övertygade ju mig att han kommer döda han iaf.. är detta straffbart med tanke på ungens ålder? Och nån annan(typ storebror) måste ju ligga bakom? hahahah fucked up iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var ju nån 15-åring (ish) som hade en bild på sin myspace där det stod nåt om att döda Bush. Han hade secret service där dagen efter... Det känns ju sådär att en 10-åring snackar som han gör, speciellt när han antagligen inte har nån aning om varför han säger som han gör heller.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Producent
2008-06-01 01:13
Kolla, det är ju Riley från Boondocks.
scaaary
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
märks ju att han läser innantill
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
lycka till
Its darkest before dawn
hoppas att han lyckas!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Hahaha, vem hade inte kunnat göra något sådant när man var tio?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
haha, kommentatorn va ju riktigt givande..
Var bara lugna inom loppet av en vecka är videon borta, ungen borta, hela hans familj borta och alla bevis på att dom någonsin funnits borta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjödda Varför överdriva?
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Schmurre P18 Varför inte?
Producent
2008-06-01 22:58
tjödda är sen sån där lustigkurre, ni vet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
hahahaha WFT.. men palla ta han på allvar ändå ;p
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
asså, käften ungjävel.. "im not doing this for the fame" oRly? sluta...
Tisdag, 13:e November 2068
"we gotta teach our young ones cuss the system.."
stenhård
SKU - SKU - SKULASON!
HAAHHAAHH, så jävla kasst!
No you!
vadå stenhård? han läser något på skärmen som hans 23-åriga storebror skrivit.. är ju ganska uppenbart =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
det är ju fan tragiskt.. ungar som är tio ska inte prata sådär... issh..
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
hahahahah att binladen inte tänkte på de :P... så skulle han inte behöva gömma sig i grottan sen.... smart detta =D ... hoppas han lyckas oxå =P
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Jävla unge :P inte för att jag gillar bush, men denna ungen är ju dum i huvudet på riktigt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
han läser ju innantill.. -_-
... och det jag menar är att någon annan skrivit den... (äldre)
min-egen: Det är väl för fan klart att ungar som är tio snackar sådär! Man var väl ingen ängel bara för att man var tio?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag har dock inte sett hela nu . Men att dom klipper bort NÄR OCH VILKEN TID osv som bush ska dö är bara patetiskt.. varför klippa bort de? haah..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.