I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Ny Sida] kritik etc. sökes

Övrigt - Webbsidor

2008-05-24 05:43

[Ny Sida] kritik etc. sökes

Tjuffen!

Har pysslat ett tag med en hemsida för chattloggar.
Nu är den i slutskedet och jag skulle gärna höra vad ni tycker om resultatet, och kanske bidra med några roliga loggar om ni har några sådana.

Konstruktiv kritik på design, funktionalitet, cross-browser, buggar etc. välkomnas!

http://www.funlogs.se/

(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-05-24 09:17:55)

the pie is a lie

2008-05-24 09:23
I Firefox så verkar inte loggarna så värst kul, blev inte roligare i IE heller : /
Lösningen: börja moderera / rensa bland inskickat material och rensa bort sånt som exempelvis bara är reklam för folks bloggar.
Även kommentarerna behöver modereras.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-05-24 12:22
www.tjuvlyssnat.se ?
jag har alltid rätt.

2008-05-24 12:53
Mabande

Mitt problem är att jag har knappt något material. De loggar som finns i databasen är i stort sett enbart kompisar som slängt upp något skit för att testa. Jag menade inte att ni skulle ge kritik på själva loggarna, utan på sidan. Jag vet att loggarna är half ass.

Om du har något tips på hur man skulle kunna samla in ett underlag så lyssnar jag gärna! =)

JonkaGOO

Point taken. Hade du sagt warpdrive.se hade pointen tagit ännu mer. Jag vet att jag inte är först på något sätt, men detta är mitt lilla projekt som faktiskt från början härstammade från just en projekt-företagande kurs på gymnasiet.

Skulle vara kul att se det i rullning.
the pie is a lie