[Webshop] Poppa Large - Ny streetwear butik på nätet
http://www.poppalarge.se/ Vi leverar märken som Enyce, Coogi, Fila, Imaginary Foundation, 310 motoring, exact science osv. Checka sidan och shoppa lite fräsha kläder. Fri frakt för beställningar över 1500:- mvh Poppa Large (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-05-24 12:06:43)
www.poppalarge.se
Härligt intiativ! kommer det komma en markbutik?
Tackar! Förhoppningsvis i framtiden kommer det även en markbutik.
www.poppalarge.se
Ok trevligt. får hålla tummarna!
Fula produktfoton , ett bristfälligt sortiment , en liten hamster i truckerkeps som skriker ett extraerbjudande förlåt för att vara whoa dryg men det höll inte.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Rom byggdes inte på en dag. Allting kommer såklart att förbättras med tiden. känns som att du har din mens och det går ut över oss. mvh PL
www.poppalarge.se
"Service Unavailable"
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Fan vilka schyssta tees!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var snygga kläder, men jävligt dyrt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tyckte ärligt att det var fula kläder, samt att Jeans bilderna var fruktansvärt dåliga då man i stort sett bara ser färgen, inte hur dom sitter. Wack
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess: du ser ju hur de sitter om du trycker på bilderna.. endel sjyssta grekjer.. gillar imaginary foundation som fan.. de gör jävligt flummiga grejer.. kanske ska ta och beställa några av dem..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar sidans utseende och där fanns en del snygga klädesplagg. Lycka till.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
saknar LRG.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Producent
2008-05-26 16:46
Ganska nice, men dyrt och ganska avtändande produktfoton faktiskt.
Skivsamlare
2008-05-26 17:39
Jag skulle inte handla hos er, sidan är rakt av ful. Och Hamstern? nej. Kul initiativ och sådär, men sidan behöver ju verkligen ett lyft. Ska man handla via en sida borde den ge ett väligt seriöst intryck, vilket den inte gör just nu. No offence. Big upp för att ni tar in IF dock. Det finns på för få ställen i sverige!
Stila upp hemsidan och ta in mera grejor så ska ni nog se att det blir bättre ...
Ni heter Poppa Large och har inte ens skor i storlek 45. Kom igen, jag vill ha Fila!
Redline!
Ni heter Poppa Large och har inte ens skor i storlek 45. Kom igen, jag vill ha Fila! mm jag har också 45 och det skyulle va nice
Tack för kritiken. Webshoppen är köpt som en färdig produkt och är frame baserad så den kan inte ändras. Jag arbetade fram en simpel design och klistade på den i princip. Visst, vi skulle kunna anlitat proffs till att göra sidan seriösare eller "flashigare". Vi bestämde oss för att ha en simpel sida som är lätt navigera och som inte kostar så extremt mycket pengar. Varför inte ta in lite humor, det saknas bland många sidor... karaktären kommer bytas ut lite titt som tätt då sidan uppdateras. Och ni köper ju inte sidan utan kläderna men vi förstår precis vad ni menar, folk har vant sig vid glansigare grejer och det är det som är inne nu. Annars är vi 100 % seriösa... allt vi gör så gör vi det helhjärtat. Det kommer mer fila boys, var lugn. Mvh Poppa Large
www.poppalarge.se
lite synd att det är sånna pass överpriser på t-shirtsen. blir sjuukt mycket billigare att plocka hem det där själv från the MFS!
i get more pussy then panty!
...och era polos är väl pikés?
i get more pussy then panty!
ngt som behövs är thermals, inte många i detta land som säljer det
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tycker faktiskt hemsidan är nice. Skönt att slippa all jobbig navigering så man knappt hittar något, och det är inte för mycket liksom, eller vad man ska säga. Tycker den är nice. Saknas dock ett riktigt utbut. Blir nog nice när ni har mer och större utbut. Men det är nice, fortsätt så här :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
äcklades så fort jag såg kepsarna, förlåt
Hey! Har du möjligtvis missat streetwear butiken Poppa Large's gigantiska uppdatering? Nya fräsha Fila skor, Grymma t-shirts och jeans från Azzure. Robusta vinterjackor från Carhartt, nu även tunga klockor av märket Super Techno etc. Ett nytt spännande sortiment att checka in hos oss. Just nu har vi även 25 % REA på vissa utvalda Ecact-Science T-shirts. Vi slog upp portarna nyligen till vår markbutik i Gävle, Nygatan 22. Besök oss idag! MVH http://www.poppalarge.se/
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Crime Pays, ask the Rothschilds!