I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Mobil] Pokémon till mobilen

Övrigt - Webbsidor

2008-05-06 16:48
Ska man bara lägga in RAR-Filen  i mobilen, om så vart?
Ska man extrahera den och sen lägga in, om så vart ?
Har en w850i ...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-05-06 23:24
OBS!! KOLLA!!

Ni som har Sony Eriksson och har en sladd som ni kan ansluta till datorn.. Ladda ner MyPhoeExplorer.. Kanske gäller andra telefoner också, jag har iaf sony eriksson. Sen så "uploadar" ni bara .jar filen så installeras spelet.

Coolt med Veckans Sticky btw :D!!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Skivsamlare

2008-05-07 09:43
Eller så ansluter man telefonen till datorn (med usb-sladden) och så går man in på den här datorn så ligger mobilen där. Släng jarfilen i others-mappen så går det att installera från mobilen.

Har en liknande jar men med zelda, mario 1, mario 3, punch out och iceclimber
fair enough..

2008-05-07 16:24
Kloak aa iof.. kanske e lättare så :P och då kan man skicka till kompisar också! hehe ;)

2008-05-13 22:42
mitt minneskort har 1.8 gig ledigt, filen är 1.2 mb, men ändå för stor. wtf?

nu tog jag bort massa spel i onödan
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2008-05-13 22:47
Konstigt. Vad har du för mobil? Sök på google å se om den är kompatibel med spelet :P

2008-05-13 22:55
Nokia 5310 XpressMusic, kollade upp det och tror att det ska funka, Zelda funkade iaf
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2008-05-15 20:19

Berre,

Småkåt som en pedofil..

2008-05-15 22:04
berre-: Mm, jag håller med.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-12-13 17:28
Får det inte att funka.

När jag lagt in .jar-filen i "annat" och kör igång filen så kommer det upp en ruta där det står "Failed to load Main-Class manifest attribute from G:\annat\Pokemon Red, Blue, Yellow.jar

Någon idé av vad jag kan göra?
Admin

2008-12-13 20:23
Pokemonspelet verkar cleant, men det ingår en fil som heter typ About us.exe. Det är en trojan så tänk på att ta bort den gott folk :)

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2008-12-13 21:32
Jag hade pokemon mobilversionen (kommer inte ihåg vad det hette), som var en spaced out version av det. Samma upplägg, men man kunde hitta coolare pokemons, typ legendary på lvl 5, och olika starters. ya get the deal. Innan min kompis slog sönder min mobil med en bandyklubba.
Blunted in stockholm

2008-12-18 22:35
Antonq

har också en 5310 xpressm. och det funkade inte på min heller.."för stort" tydligen..har 2,2 gb ledigt
don't watch me, watch yourself