fan va sjukt, och jag surar när jag inte får sittplats på tåget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Japaaan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA det var det sjukaste jag har sett, pallar inte vänta på nästa tåg eller? Sjukt kul när tåget åker och man ser personer totalt upptryckta mot fönstrerna
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
i sverige så klagar folk på att dom inte får sittplats
Awaiting Beheadment and Mutilation
hahaha. fatta va ont det måste göra. och vad händer vid nästa station?
de personer som först satte sig på tåget när det började rulla för första gången har väl inte lyckats ta sig ut än :)
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
"ALLA ska med"
One chapter a day
Bakelse1 dom har inte råd och vänta på nästa tåg.
alltså, det är flera timmar tills nästa tåg kommer. såg på nå dokumentär och då hade dom ett litet inslag om detta.
Hangaround
2008-04-15 19:06
Haha, människor är dumma i huvudet.
Undra hur bra biljettkontrollen på dom tågen är.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hade jag stått där som turist och folk hade börjat tryckas sådär hade jag börjat slåss..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Problemet är att du hade inte haft något utrymme att svinga dina armar och ben på så du får nog komma på en ny plan.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skalla hejvilt, som en hårdrockare på pcp!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Det lär ju vara expresståg som bara stannar på en station
Jävlar.. De som är på tåget får ju inte direkt någon chans att kliva av heller.
hahah fyfan ja hade inte velat åka med de tåget iaf. vare bara jag som såg att någons tröjja/jacka satt klämd i dörren?
Sleep is the cousin of death
Morgon rushen! You got to love it!
Purge P21 : Du köper din biljett och sen kör du den igenom en automat innan du går ner på perrongen och som du sen stoppar i en likadan automat när du skall gå ut från stationen.
B.N.B X0 : Inte direkt ovanligt att saker sticker ut från dörren, typ en bit av en jacka eller sitt paraply (=
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
haha kul me vakterna hjälper till att putta in folk..
hahahaha,, som ovan,,, trodde vakten skulle gå å säga till han som står och puttar allt va han har så går vakten fram och hjlper till å putta, hahahahaha,,,,, fett sjukt
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
tänk vad lite syre det måste vara där, tänk att ha med sig en unge, fyfan. Dom kanske borde fundera på att utöka trafiken en smula?
SMÅLAND!
Redaktionen
2008-04-16 09:44
ahhahahahah trodde för en sekund där i början att vakterna skulle säga åt killen som tryckte sönder ryggen på personen framför honom, till min förvåning börjar vakterna putta på lika hårt dom med XD Hahahhahahaahah fyfan men till något mer seriöst, finns det ingen gräns för hur många man får vara på tåget och vad händer om låt säga det börjar brinna i tåget eller att den kraschar eller nåt :O
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
Redaktionen
2008-04-16 10:29
Graffare
2008-04-16 13:17
Det där tåget kör endast från en station in till City ... så "alla ska med" är en polisy kommer som sagt inte ett enda tåg på flera timmar efter de tror de va 2timmar skillnad.. mendet är ett enda stopp, så man behöver inte gå av alla går av samtidigt.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Jag hörde nån som hade kommit på en cykel, är det lite samma grej detta?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Fan va nöjd man måste känna sig om man sitter ner
Just because i stand over you don't mean you understand me
inte nog med att jag lackar om jag inte får sitta på tuben, är det inte rusningstrafik kan jag snea om ajg inte får ett 4pack själv..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
"Nästa Treblinka, Treblinka nästa"
My heart lives in my vagina.
"Undra hur bra biljettkontrollen på dom tågen är. " "Hade jag stått där som turist och folk hade börjat tryckas sådär hade jag börjat slåss.. " Hahaha!
spt, vilka är dumma i huvudet? hehe, dom som inte tillåter att fler tåg ska gå?
i get more pussy then panty!
det är japan så vafan... ser sånt varje dag. det är ju the shit! inte nog med att det är mycket folk på tåget, rutorna immar igen och det lukar unken fis på tågen. Salaryman Style!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Det roligaste här enligt mig är att vakterna har detta som jobb, får betalt för att trycka in så mycket folk som möjligt i ett tåg. Only in America.. i mean Japan :)
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
är det alltid en kille i vit trenchcoat som ska på tåget sist?
PAO!
Jag höll på att dö av skratt när jag var med i morgon/kvällsrusningen i Tokyo, var så jäkla skoj. Man kunde inte röra sig en millimeter och varje gång det gick av tre pers kom det in 10 fler. Folk trycktes upp mot fönsterrutorna, och jag hade en kvinnas hår i munnen typ. Kanske bara jag som tyckte det var kul/komiskt. Fast jag skrattade i och för sig även åt tyfoner därborta med, I mean... paraply-kyrkogårdar överallt på gatorna och man flög nästan iväg... pure fun
"grabbar, jag har stånd!!!"
Tu m'emmerdes!
hhahaaaa.. Det va kul. :D
prefix for death.
Soft jobb alltså, knuffa in folk i tåg hela dagarna=D!
413
haha fan va dummma i huvet XD
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
HAHHAHHAHA
http://myspace.com/BomBooze !!!!!
haha, käka laxeringsmedel eller annat tarmslappande och lägga av kablar, sprutmålningar och mökar hahaha xDDDD Någon som kan tipsa Jackass/CKY Raab om det? :P
är det alltid en kille i vit trenchcoat som ska på tåget sist? hahahaha, tänkte precis samma sak
HAHA ASSÅ JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR WHOA KOMMENTARER :D dock är videon sjuk som fan, jag hade oxå börjat slåss
Corazonzita Vad heter dom här vakterna? Mitt kompis berättade att han hört att dom är uppkallade efter ljudet som blir när dom blir knuffade, vad är det isåfall?
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
är det alltid en kille i vit trenchcoat som ska på tåget sist? haha :D är fan alltid en kille med coat sist .. på varje ingång också xD .. ser sjukt kul ut när de ska försöka peta in den också!! GULD!! :D
Get Random!
bor i mexico city och tar tunnelbanan till jobbet varje dag, de brukar se ut ung. sa har da vid rusningstid...detta plus 500 grader varmt ar en harlig kombinaton
-PEACE-