I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] Kolla robboten, det är otroligt!

Övrigt - Webbsidor

2008-03-27 16:26

[Film] Kolla robboten, det är otroligt!

Riktigt välutveklad robotik i dag måste jag säga.

http://www.youtube.com/watch?v=W1czBcnX1Ww&eurl=http://supertalk.superfuture.com/showthread.php?t=32108&page=101

2008-03-27 16:33
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2008-03-27 16:44
Aaahahahah. Garvar ihjäl mig med video #2! :D
Vansinnigt roligt och fult!!!

Ang den första så är det fan sjukt häftigt... Riktigt koel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-27 17:07
först när den traska upp för backen blev ja lite småimpad, men sen när den blev trycksparkad blev de fan lite äcklit. den såg ju så sjukt levande ut. samma sak på isen. fan helt rubbat.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2008-03-27 17:15
Är det nån som har satt ett skal på en hjort eller nåt? :)
Lite skum känsla att se den parera både en spark i sidan och en isfläck. Hade velat veta mer om den, nån som har en länk?
Lär ju vara en sjuk dator där någonstans i mitten.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-03-27 17:22
OMG! fake juh, det ær juh två armløsa personer dærinne, ser juh vem som helst!!11
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-27 17:40
Det där är äckta och väldigt facinerande. Man ser på benen att de är för kantiga och smala för att kunna vara människoben, man ser även att benen inte har en människas överkropp samt att benen inte har några fötter. Säger som U-Nas, att den kunde parera sparken och isfläcken så bra alltså, gav mig lite rysningar.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2008-03-27 18:42
Det är visst två människor.......På länk #2

2008-03-27 18:42
Tror jag

2008-03-27 18:45
haha länk två är ju såklart människor. Sjukt kul film för övrigt!

Första filmen va riktigt imponerande! Tyckte nästan lite synd om den när den halkade runt på isen. :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-03-27 18:50
Jag syftade såklart på länk ett, härliga gamla whoa.. :)

2008-03-27 18:52
testie
Nej, det är hästar som klätt ut sig till människor, och sedan gjort en film där de låtsas vara robot.

Gogaku
hehe jag med, såg ut som den slog sig i början.. men den parerade isen fan så mycket bättre än jag hade gjort iaf :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-03-27 18:54
U-Nas P22

haha eller hur! Själv hade man legat med en bruten arm på isen :) Verkligen sjukt hur levande dom har fått den att se ut!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2008-03-27 18:59
Tänkte i början då den går i skogen.. Tänk om man kommit joggandes där då. Man skulle skitit knäck i en vecka förfan.. Möta den där i skogen rätt upp och ner.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-03-27 19:02
Jaha, äntligen förstår jag

2008-03-27 20:52

Haha, självklart så var mitt inlägg riktat mot huvudinlägget. Vem som helst ser väl att länk nr2 är två människor, eller? ;)

Goka och U-nas, det är verkligen sjukt hur de har lyckats. Hade jag haft fyra ben där de var riktade emot varandra par-vis så hade jag brytit alla 4a ben och fått en hjärnskakning av den där sparken, hehe.

RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL