[Hemsida] Uttråkad? Säg hej till någon!
Om du har tråkigt på jobbet eller i skolan, knopat ihop en liten sida för tidsfördriv, vore kul med lite feedback. Klicka på Clickr! =) Peeejs =)http://www.smskyssen.se/Clickr/
haha =) ja det var ju lustigt, fast var ju som bara kul en gång, borde gå å se alla hälsningar sen eller nå,
((MAAD))
Funderar dock på om man ska ha fält för (facebook namn/my space/blogg/epost eller hemsida) om man vill att personen som kommer efter en ska kunna kontakta dig. Men det är bara en ide, vet inte riktigt än. Kom gärna med lite feedback och ideer som sagt =) Sedan vet jag att sidan kan vara lite jobbigt scrollande för er med liten skärm men den är anpassad så bra de går, men självklart ser den bäst ut i stor skärm. Tyvärr.
aa det hade ju vart nå, mer personlig hälsning då, =)
((MAAD))
Okej =) tror jag får lösa det ikväll då..
Vart får folk sina ider ifrån? haha
No you!
1 klick / timme? jag fick "tjenare" kul de...
i get more pussy then panty!
Jag ska ändra så det är 3 minuter eller något, låter det bättre? Har spärrat en del ord, kanske man borde spärra så att ordet "hej" inte endast får skrivas.. Kom med lite tips?
Kan ju posta de 7 senaste hälsningarna; (förutom den allra senaste då såklart)jag är lite kåt... SHENARE BABJY! haha tuff grej, har alla tagit ledigt från jobbet idag utom jag? Har du någon rock? Det fina vädret försvann. Gratis SMS på gratissms.se ;) hejsan alla glada! ät spenat å bli starka!=)
Jag skrev hej och fick hej hej.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
det är synd att en del personer har så dålig fantasi. Men det är snart spärrat så det är lugnt =)
Senaste klick är från Robin som hälsar: Sug min -- Tack robban
work some magic
Senaste klick är från Brodin som hälsar:
Hoppas du ramlar av stolen
Vila i frid Daniel ! 091030
Senaste klick är från
magnolia som hälsar:
Du får en påskpuss! Är det whoa-magnolia_ tro?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
yes min kom som exempel! "hejsan alla glada! ät spenat å bli starka!=)"
((MAAD))
åh va jag blev glad nu
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Senaste klick är från Easy E som hälsar:
EY FOOL WHERE U FROM? COMPTON
måste vara någon från whoa :D
jag fick en Hejh =(
Get Random!
Senaste klick är från Filip som hälsar:
Hejsan! du är min idol! (L) Tack Filip :)
Magnolia ska sjunga en serenad för mig.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Senaste klick är från 4 som hälsar:
5
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nå? verkar som tjänsten uppskattas allafall, KUL! =) Någon som kan ge lite feedback på något bra eller dåligt, eller någon utveckling?
Asså, det e jue inget som jag kommer gå in på mer kan jag lova, lite larvigt, LITE kul kanske.. Men 1 timme? 3-4 min e mkt bättre..
No you!
ska byta till 5 minuter istället för en timme, men ser att folk hälsat riktigt roliga grejer idag och över 500 strecket har vi kommit, tack! En hälsning (kollade loggen) som denna kan ju knappast få en att INTE små le, så klockren:"hejsan, sitter här och funderar på om man skulle fara och handla.. eller om man ska äta ute?! fast jag orkar som inte äta ute själv om man säger så. Fick även min mobilfaktura idag, var lite krångel först men det löste sig tillslut, var jag som hade sett fel.. ha de bra!"
Senaste klick är från lisa som hälsar:
hallå. du är söt! Tack Lisa, men vem är du ?
Vila i frid Daniel ! 091030
mellanöl P23 det var från mig! :O , men det fattade du nog ;D
Producent
2008-03-20 22:30
Ja det var ju lite småroligt faktiskt.
Producent
2008-03-20 22:32
men vad är anledningen till att ha någon tidsbegränsning alls? Om det är spam så kan du ju bara sätta tiden på typ 20-30 sekunder istället.
Hahah jag fick: "när du ser detta är du skyldig att skriva "hej" till yun_di på whoa" Yun_di: Hej svejs!
The Greatest Story Never Told....
ska ändra till 5 minuter, inga sekunder här inte, lite får man hålla sig! Senaste timmen har hälsningar ramlat in varje sekund NÄSTAN från olika personer, helt galet sjukt bra! =) snart uppe i 600 då, hur många klarar vi innan kl 00.00?
Senaste klick är från GoBo som hälsar:
Fitta
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Oj vad de kryllar in hälsningar, tror dock det inte bara är från whoa, en del har skrivit sitt facebook namn någon skrev sitt playahead namn, så är nog lite blandat.. Men roligt att läsa loggen är det, folk har verkligen fantasi :) Tummen upp åt whoa
kul med öroninflamation?
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
tror vi kan hinna upp till 600 innan midnatt :) Den ligger på 580 clickr just nu. Så vem blir kl 00.00´s clickr?
lägg upp loggen om du ska hetsa sådär!
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Nej, halsen börjar krångla nu... Perfekt yrke för öroninflammation har jag också
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Ok slänger upp loggen 00.00 endast för whoaare =)
Okej nu verkar det som att det är dags.
Klickandet hann komma upp till 600 innan kl 00.00 =)
Om det är från whoa folk klickat sig upp eller något annat forum vet jag inte,
Men här är ett litet utdrag från halva kvällens/dagens logg (dock utan namn ;) ):
Inlägget under blev nr 600
1hej älskling. vill du gifta dig med mig?1Glad påsk ^^1tjaaa! 1hej, ha en bra dag:)1KAN NÅN LÄÄRA MEJ JAPANSKAA? Ta min msn den som får tur att läsa detta! =)
Diig***@hotmail.com 1David är söt.1Dra helv1nån som vill bli knullad i röven?1RGH 1Jag äger dig på Betapet.1Jag älskar dig, vill du gå på bio med mig? :$1Hoppas du får klamydia ikväll1Stör om du är söt! =)1(L)1Gå ner i vikt!1Jävla fittheövete.1olga rocks1Hej din fule fan1tjenis penis1shenna bryyyden! ska vi knolla?1Jag har öroninflammation, vad har du?1Fitta1hola guapa, ha en trevlig torsdagkväll, imorrn ses vi i malmö!1rÅzA1Silence you fool!1Tjena baby!1shahahasha1runner runner , han hade fan settat sina sexor!1jag är fattig och arbetslös men glad ändå. Det borde du också vara! så LEEE för mig1Vem fan är Björn gustavsson
1Är det bara folk från whoa som skriver här eller ?1nu ska jag röka en...1Tja.. Kul va?1Yo!1när du ser detta är du skyldig att skriva "hej" till yun_di på whoa1jag har extremt tråkigt!1jag tar dig på cs1Trevlig påsk1hejhejhejhejhejhejbajs1g1YO beatch get down on those knees ´n suck that cock1Hej du är nog jättesnäll. Hoppas du får en bra helg.1Don't touch my honey, knaahmean? I'll buzz yo azz wit mah bare knuckles aiiit??!?1Jag är fattig och arbetslös men glad ändå. Det borde du också vara!1lol hej1§ DET SKITER JAG I HAR JAG FRÅGAT DIG NÅT!1Ikväll är jag trött men ändå kan jag inte sluta lyssna på metallica. rock on.1Mitt namn hamnar på fler läppar, än lepsyl vid lesbiskt gruppsex1jag är bäst, vad är du ?1hallå. du är söt!1Wazzup!??1tjena morsningkorsning1Tjena då! ;D1hghgh1E det inte ngn som hittar mig;o? 5kr till den som finner mig!!1glad påsk på dig påskhare;)1WASSAP NIKKA!!1smauga1tja!jag bor i vänersborg och gillar att spela schack. 1Heej! :)1fUCk mY mAmA
1nu ska jag ut och handla mat1lol hej11vill du röka brunt1fuck off1Glad Påsk! Idag dricker vi bira för jesus! 1peace1Om du hittar mig så får du en femma =)1go bananas or apeshit, either way's great bitch!1shulululu1My pussy is terrific. Taste?1hello you sexy vixen!151Fest ikväll?1Jag kan sjunga en serenad för dig!1Vill fista din fisring:$1skit ner dig!1guzzen1shuuu jag heter tamara vad heter du?1jak e snel hest1Hejsan! du är min idol! (L)1hejh!1Yoooooooooo1Salam1Får jag sitta på din mus ?1HÄJ PLAOSI!!1Tsena Krappen1Nä jag är ikke trevlig!1hejsan, sitter här och funderar på om man skulle fara och handla.. eller om man ska äta ute?! fast jag orkar som inte äta ute själv om man säger så. Fick även min mobilfaktura idag, var lite krångel först men det löste sig tillslut, var jag som hade sett fel.. ha de bra!1Stay white wigger!1Heeeeeey!
Men hallå det där blev ju inget bra alls, har den ingen radbrytning här? Usch vad jobbigt, sorry
Man bode kunna bli medlem så kan man skriva till den som hälsar till en.
jag har alltid rätt.
Hur menar du
JonkaGOO P19 ?
Tänkte lägga till fält för, epost blogg/hemside/community namn,
om man vill att personen som kommer efter ska kunna kontakta än.
Var det ungefär det du tänkte på eller något bättre?
Senaste klick är från whoa som hälsar:
tjeee bre
I tego arcana dei!
UPDATE: Nu behöver man bara vänta 5 MINUTER mellan varje klick. Hoppas det är mer uppskattat än en timme som förrut. =)
Beta testade tjänsten för att kolla att det också var 5 minuter (vilket det var),
så måste väll följa strömmen och göra som alla andra here we go:
------------------------------------
Clickr har hitills fått 626 st Klick!
Senaste klick är från Robin som hälsar:
skriv "grattis på födelsedagen robin!!!!" på whoa!
-------------------------------------
Så, Grattis på födelsedagen robin!
Senaste klick är från massgrav som hälsar:
När du läser det här så sitter jag förmodligen och runkar.
tåg, tåg och...tåg!
adam tensta yooooooooooooooooooo
Det är 2 olika forum som verkar skriva mellan varandra nu, whoa, och ungdomar.se forumet. Såg i deras forum nyss att en tjej fått detta: Clickr har hitills fått 665 st Klick! Senaste klick är från Ett snuskhummer från whoa.nu som hälsar: Tänker på dig när jag luktar på min surströmming. HAHAHA jag bara skrattade =) Whoa vs ungdomar.se
Senaste klick är från Marsvin som hälsar:
Skorpan74 är fejk!!
verkligen inte från Whoa, eller? ;P