Aah. Hjärta till grabben! När kommer uppdateringen, kan det vara så att han sovit hos henne i fem dagar nu? c'mon! Spekulera!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Toastare
2008-03-18 00:38
Fy fan vilken tonårsångest... stackars jävlar. sen när han väl får knulla så kommer det ju vara en sån jävla besvikelse..
Jag skyller allt på Emma!
varför skulle det vara en besvikelse?
RekFoto
Toastare
2008-03-18 17:44
REB, för båda två är oskulder.. verkar det som. Det kommer vara haffligt, taffligt och över på ett par minuter..
Jag skyller allt på Emma!
Det är väl så det ska vara?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot my thought exactly...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Producent
2008-03-18 18:48
"men jag var den fega.. jag våga inte ta av mig kläderna :S så jag sov md kläderna på fett skämmigt när jag tänker efter" Hahahahaha.... sjukt skönt naiv kille...
Producent
2008-03-18 18:50
"jag fixa en hockeyfrilla, vet inte varför men jag gillar hockeyfrilla på någon vänster.. men aja nu skippar vi de.." hahahahahaha :D
Hon;: skulle du komma till mig imorgon? jag ; Jodå, när kunde jag komma? <-- det var där jag gjorde framsteg, hade aldrig i mitt liv, vågat dra en sådan mening innan. vafan e de för snubbe, kan inte vara seriöst? haha
Just because i stand over you don't mean you understand me
Efter en hel vecka för mig själv, så tänkte jag bara på henne, ville vara med henne men jag är så feg. Men den dagen jag skulle åka till henne klockan var runt 3 på dagen och skulle ta tåget.. tills jag har farsan : " jag kan köra han " jag tänkte.. ohh nej han kommer säkert göra bort mig.. " jag var tvungen orkade inte vänta på ett tåg i 30 minuter i kylan så vi gick mot bilen.. och började glida fram med bilen, självklart skulle han sätta på sitt favorit album när vi satt i bilen för att göra mig förbannad 50 cent in da club, hatar verkligen den låten men men han gillar den.. när vi har åkt i kanske 40 minuter så har vi hört samma låt.. det ända jag har i i huvudet är "gogogogogo" som han säger i låten som att göra mig taggad eller något.. När vi var vid hennes hus så släppte farsan av mig.. så hör jag att han åker.. så kollar jag om han har åkt så sitter han där på sidan och tummen upp.. jag bara shit lägg av och viftar med händerna. gangster pappan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla synd att han inte fortsatte på den.
den här är la ganska gammal annars har det kommit en ny... tycker han påminner mycket om personen som skrev "en stoners dagbok" nån som vet vad ja menar ?? känns fortfarande väldigt påhittat, men som sagt.... underhållande läsning iaf :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
-Hallå.. med en lite mörkare röst. 3 sekunder senare hör jag -Hej, när ska vi på raid? Hahah, när han trodde att bruden ringde, det var också sjukt ballt! =D
Läste varenda jävla menning o skratta så ja vet inte vad xD specielt när han skrev ''jag vet inte ens villket hål''
alltså jag dööör verkligen. helt sanslöst. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
va
"-satte mig vid datorn och loggade in på msn och ser att tjejen är inne, SOM TUR loggade jag in som offline , vill inte framstå som något geek, jag brukar nu vara offline runt 5 timmar om dagen för att hon ska tro att jag är ute, fast jag är inne och spelar lite spel och tar det lugnt" hahaha underbart underbart.
69 - Try it you'll like it
.. hon skulle beställa efter mig.. när jag skulle ta fram mina pengar råka jag ta henne på ena bröstet.. lovar fick nästan panik.. hjärtslagen slog 300 gånger så snabbare.. hon kanske tar mig som värsta peddot nu ?! eller ?? hon fnissa bara.. Hur kort är hon egentligen om han lyckades ta henne på tuttarna när han skulle ner i fickan?Jag; jag kan hjälpa dig om du vill, får jag röra musen bara lite ? Hon ; okej Hon : kom då Jag bara zomg.. nu kommer de hända.. så fick jag känna på hennes dator mus.. -.- Love the "zomg"Testa mig fram och kunde göra ganska många saker på tjejen utan att hon sa till.. Först började jag med att smiska henne på rumpan.. Smiska lite och typ skratta sen och sa " skoja " Hon skratta också bara.. Sedan testa jag sova lite på hennes arm.. de funka också hon typ tog mig lite i håret.. Sen en stund senare testa jag och tog på hennes mage.. smash sa de.. hon smällde till mig på magen och sa " hur känns de ?! " kommer säkert få värsta blåmärket där imorgon.. men jag tror vi kommer närmare varandra.. nästa gång kanske hon låter mig att ta på magen. jag älskar honom redan.
brb, mailing my eyes
ah.. hoppas fan det
brb, mailing my eyes
alltså jag älskar verkligen det här. meh snubben skrev ju senast i måndags... så kommer kanske en uppdatering snart ^^ HOPPAS
va
haha underbart!
Fucka ur!
ja helt underbart. favoriter direkt Men frågan är, Vad händer om tjejen kommer åt tråden?
löglög
Har läst hela inlägget nu. Tog en jävla tid, men det var det värt. Skämttråd eller ej, spelar ingen roll för det var ändå roligt att läsa. Hoppas på mer updates.
haha. härligt :)
Alltså shit..att killen kommer på en gång är verkligen inte kul för tjejjen.. så självbehärskning grabben.. självbehärskning! ska uttrycka mig så att även du förstår.. runka mycket!! sen lite om sjävla sex akten.. håll på ett bra tag innan du ens tänker på att komma.. du ska vara 999% säker op att hon har kommigt innan du gör det. ett litet tips är att tjejjer spänner sig väldigt mycket under akten så tro inte hon kommigt bara för att du känner att det drar åt där nere.. sen.. kolla att kondomen är din storlek innan du ens tänker på att ta med en ^^ .. själv har jag aldrig varigt med om en för stor kondom men jag förstår dig ändå.. good luck grabben ^^ haha jävligt tur att han får tips från coachen bland kommentarerna!
det är ju ändå respect att han vågar skriva att han kom direkt & att kondomen var alldelles för stor (så stor skillnad är det väll ändå inte på olika kondomer eller?)
Seriöst...lugn.... killens kommentar efter senaste inlägget. "håll på ett bra tag innan du ens tänker på att komma.. du ska vara 999% säker op att hon har kommigt innan du gör det."
"Som klockrenh säger." - oneoo
Haha, roligaste läsningen på länge!
ÄNTLIGEN UPDATE!!!
Men gud vilken dålig update. Håller inte alls samma klass som resten och det känns krystat och ihopstressat som fan. Han dödade historien.
jag fick panik och försökte akta mig för hennes rumpa, hon kunde göra så jag fick bajs på mig. hahaha roligaste på riktigt länge!
men vadå uppdate? jag ser ingen uppdate
brb, mailing my eyes
ja hallå kan nån länka update tråden!?
69 - Try it you'll like it
14 april 2008. När hennes kompis äntligen hade dragit hem så tänkte jag bara på massa sex, det var det enda jag hade i skallen just då, Tänkte mest på hur det kunde vara lixom.. när jag har kollat på sexfilmer så brukar dom köra igång direkt. Men jag vet inte om hon ville det, tjejer verkar ju så känsliga inom sexområdet, men men hon gick in på sitt rum och ropade på mig. Jag blir nervös men börjar gå bort mot hennes rum och tänker att ja äntligen kommer att få ha sex med henne men jag är liv rädd att göra bort mig. Tänk om ja gör något helt fel... Vill ju liksom att hon ska tycka att det är skönt. När ja kommer in i hennes rum så sitter hon i sängen och tittar på mig med en sexig blick och ett litet leende så ja satte mig brevid henne och hon började pussa mig och ta på mig. Jag var så nervös men på samma gång ivrig att ja höll på att dö. Nu gäller det, hon hade börjat klä av mig och precis innan jeansen åkte av sträckte jag ner handen efter kondomen ja hade sparat för detta. Jag försöker öppna kondom paketet men får inte riktigt upp det och ja ser att hon försöker hålla sig från att börja skratta men det löste sig efter några sekunder. vi låg nu under täcket och ja skulle sätta på kondomen men märker att den är flera storlekar förstor men det var inte mycket man kunde gör åt nu. Nu var det dags att köra på riktigt ja var så ivrig att börja ja smekte henne över hela kroppen och precis när ja hade stoppat in den i henne så hände det som inte fick hända! Jag kom direkt om ni fattar, ja visste inte vad ja skulle göra fast ja försökte fortsätta så bra ja kunde men det var allt annat än skönt. Det gjorde bara ont och ja klarade inte av mer så ja gav upp... Jag såg på hennes ansikte att hon förstog va som hade hänt. Hon gav mig en sur blick och rullade av mig och la sig och tittade rakt in i väggen. Jag kände mig helt värdelös! undra vad hon tycker om mig nu? nån som har en liknande upplevelse? hjälp mig gärna med förslag på vad ja ska göra i fortsättningen för att det inte ska gå som det gick. är tacksam för dom tipsen jag har fått :)) Börjar där han slutade sist.
men den har ju varit där hur länge som helst.. ingen update direkt
brb, mailing my eyes
Jag älskar tipset från coachen
men den har ju varit där hur länge som helst.. ingen update direkt När den här tråden var aktuell i mars då jag läste första gången så fanns inte det där skiten, nu när folk skriker att den är updatead så finns det där. Så jag vet inte, det är nyare än det andra.
men till slut började jag ta på hennesbröst ( var inte meningen så kalla mig inte pervers ) jag tog på dom, jag klämde allt jag kunde på brösten, yes tänkte jag! tills jag känner att hon drar i min snopp, förbannad blev jag och gick upp ur sängen och ropade va fan håller du på med.. HAhahahahaha jag dör!!!
"3 minuter senare så ligger vi båda där i kallingar och trosor.. började och hångla och de.. efter en stund.. så skulle vi ha "sex" jag får panik och vet inte hur jag ska göra.. vet inget.. vet knappt vilket hål.." Hahaha!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
större datanörd får man verkligen leta efterom bara tjejen spelade wow och kunde göra en gubbe så skulle vi kunna snacka i spelet istället skulle vara mycket enklare om jag såg hennes wow gubbe och hon såg min wow gubbe, skulle blivit mer socialt, för att på msn så ser man 2 rutor, men på wow så ser man 2 gubbar, så kan vi ligga i någon säng och snacka
"tills jag känner att hon drar i min snopp, förbannad blev jag och gick upp ur sängen och ropade va fan håller du på med.."
"Som klockrenh säger." - oneoo
Du har ju sugmärke på halsen.. då säger han " men det var på skoj.." men men.. vad ska jag göra ? dom har varit mina polare sen dagis.. dom kanske bara skojade.. jag förlåter dom HAHAHAHAHAHAHHAAHjag förlåter dom HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
för mig var det längesen, typ 98 längesen
brb, mailing my eyes