[Spel] Age of war
ett rätt roligt age of empire inspirerat spel..Age of war någon som klarar på impossible?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-06 17:54
Det var kul. Klarade detr på normal en gång, busenkelt. Ska prova svårare nån gång när jag orkar.
haha niiiice!!
jag har alltid rätt.
jag har klarat hard impossible är fan impossible.. annars ett grymt nice spel haha.. har spelat detta några dagar nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-03-06 18:51
Fan vad man blev ägigast på slutet. Bara låta turretsen sköta jobbet tills man hade råd med en supersoldat och sen var det över.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2008-03-06 19:08
Sista Turretsen är grymt overpowered.
Kul när man hade två st av sista turrenten så var det piece a cake liksom
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
damn impossible var ju fett me omöjligt..
tut!
impossible är fan impossible..
+'et!
Frågor, 1. Vad fan hade detta med Age of Empire att göra förutom att det var ages? 2. Är spelmakaren dyslektiker eller? Ennemys liksom, enemies?
Producent
2008-03-07 14:52
Ingenting.
"age of empire
inspirerat "
fan va grym!!
Hur fan stänger man av musiken?
Hur stänger man av musiken? -.-
No you!
jag tror inte det går
Musiken förstör :o
No you!
Fick stänga av ljudet i Web läsaren
No you!
Klarade impossible... till slut.
Grottmännen kan slå flera stycken på en gång, så tricket är att inte gå upp i level och bara mata grottmän mot datorn... sen hoppar man direkt till högsta leveln och köper flera turrets och sen är det slut :)
klarade impossible första gången.. Sjukt lätt spel
..!.._{-,..,-}_..!..
Jag klarade med impossible på första försöket..
No you!
om man pausar spelet så laddas "special" ändå under tiden, så om man pausar tillräckligt är det nog inte så svårt att klara impossible.
Kan man pausa? Fixa impossible, mangla med en armé av stenåldersmänniskor till det inte gick längre, sen vare bara att styra några av de fetaste militära turretsen så hade man övertaget o bara mangla
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
hur pausar man då?
http://felidae-music.com
space
Konsertbesökare
2008-03-09 15:54
Grymt spel, finns det nåt liknande nånstans som inte tar slut efter 4-5 levels?
jag klarade impossible utan att pausa! vart pausar man? har jag suttit och varit kissnödig i nödan? =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
vafan snacka ni om....jag pumpar club man's men det funkar ju fan inte på impossible...
tut!
skitenkelt på impossible, om man vet jhur man ska göra.. :P man ska inte ha bråttom iaf..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Beroende framkallande xD Men nu e det för lätt :o
No you!
Moderator
2008-03-09 23:01
Mina klubbmän dör också som flugor. Går typ tre för att ta en. Det blir inte ekonomiskt hållbart.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kapten, jag tror att dom menar "Stenåldersmän" men det innefattar nog inte bara "clubman's"... Kom igen gief info in som dundrar igenom impossible!!!
tut!
gött mos klarade äntligen... en ägg turret, sen så låter man dom komma nära bara...matar 1 dino, 3 slingers etc etc...massa slingers i klunga is the shit!!
tut!
SPOILER! jobba på försvaret.. jag körde special direkt när dom har många ute, sen byggde jag en egg automatic, sen låter du som komma bara, bygger clubmen när dom kommer nära, sparar till en till turret spot, köper en till egg automatic, och fortsätter tills du har 4.. när motståndaren kommer in i nutid så pressar du evolve och byter ut till bättre turrets, sen är det en barnlek.. xD
Simba...4 turrets är att ta i, jag klarar mig på 3 + klubbsnubbarna tills militären börjar skjuta på mig! kul lir, bra tidsdödare tills det blir för lätt
ahoshlaboshlo F22 men du är ju n00b, *lolz!* kör på 4, sen maxa upp till militär, 3 double och en rocket, sen kan du gå på toa..
Moderator
2008-03-10 13:19
Eran taktik fungerar fan inte. Jag bygger egg automatic, men det är dyrt som fan med nya turret spots och så pass effektiva är inte egg automatic att man klarar sig fint med två, eller ens tre.
jag byggde 1 egg...sen pumpade jag bara dinos och slingers tills jag hade runt 40k xp å jag kunde uppgradera till military age...sen köpta jag rocket launcher å en dubbel turret...sen var det bara att invänta till space age å bygga feting kanoner...jag hade 4 utav de bästa..100 000$ varianten...behövde aldrig bygga nång gubbe..dom sköt sönder borgen iaf hahaha
tut!
Moderator
2008-03-10 15:56
Jag tror ni ljuger för att få ligga. Pics or it didn't happen!
KaptenKrok P22 står inte att man klarat det p impossible, ser lika ut på alla svårighetsgrader.. klarat det 3 gånger nu iaf..
Moderator
2008-03-10 16:51
How convenient...
Simba: varför köra på 4? När man har byggt sin 3e är man ännu inte såpass tät att man har 7,5k men man har råd att lattja runt med klubbsnubbarna, bara köra på tills man har drygt 50k sen bara styra fetaste militärturretsen, mangla på som fan för ja 3 st räcker sen ere bara köra på! 4 är overkill och det är playing safe...n00b!
äntligen klarade jag det, impossible..
äntligen klarade jag det, impossible..
Simba nej en gång, orkar ju inte mer men nu har jag klarat det, med hjälp av tipsen här. är ju omöjligt utan dessa smarta så saker som nämnts..
det tog fan 35 minuter för mig haha..
vilka tips? att jobba på försvaret? :P
tips och tricks är väl snarare saken, inte skynda upp i levels och pausa så laddas specialen.. en annan kul grej är att om man pausar precis när man tryckt på specialen blir det ett jävla bombardemang
dödar mer än bara på vanligt sett