I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Spelet RISK på internet?

Övrigt - Webbsidor

2008-03-02 17:33

[Request] Spelet RISK på internet?

Hej!

Vet någon var man kan hitta en flashversion av spelet RISK/domination på internet?

2008-03-02 18:26
www.kdice.com påminner om risk i en väldigt simpel version.. rätt skönt lir när man "kommer in i det"
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2008-03-03 13:58
Kanske lite offtopic men det går att spela multiplayer RISK i Warcraft 3 motorn.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2008-03-03 14:17
fredhead..om du är medlem på facebook så finns det en application som heter Attack!

testa den..;).. den e nog vad du söker
CH klad o dä

2008-03-03 14:22
kdice äger =D

plats 74 förra månaden pew pew
tut!

2008-03-03 22:47
MisguidedAngel P24

cooool. jag landade på typ 1500p till slut, trampade runt på 0 och 100 bord mest hela tiden.. precis lärt mig att man måste connecta ju :D

lääär mig,. vad ska man tänka på?

mest en kul grej...? (känns barre bus)

2008-03-04 08:21
connecta precis som du säger =D

man lär sig under tiden vad som är bäst...jag tycker det är olika beroende på hur man får "starta"....har man många som är "connectable" så brukar jag connecta så att jag har minst 4 connectade...är dom däremot utspridda så brukar jag connecta 2-3 bara...om det ens går...ibland får man skitstarter och du brukar jag bara ha 2 connectade....sen handlar ju väldigt mkt om flax alltså...vissa gånger så får man sån super värdelös start att man bara vill flagga, men då spelar dom andra mot varandra så man själv kan sitta å bara bygga =D....sen har man en 8a å då är det bara att dundra vidare =D

connecta aldrig för många dock så att du har 1-2 st på varje....hellre 1-2 riktigt starka än 4-6st svaga...om du fattar vad jag menar...

sen när man kommer upp i topp 100 då spelar de flesta i team.....jag har spelat ett ganska bra tag å då lär man känna ganska många så man vet vilka man "jävlas" med å inte =D.....fegt men det är det enda sättet om man ska överleva i topp 100....
tut!

2008-03-04 08:45
WWW.DOMINATEGAME.COM

det är en EXAKT kopia av risk på nätet. du laddar bara ner ett pogram på 2mb typ...

sjukt bra

det är det största "risk" sidan idag!

ANMÄL DIG NUUUUUUU
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-03-04 13:44
nej jag tycker Attack! på facebook..då behövewr du inte ladda ner nåt.
CH klad o dä

2008-03-04 15:23

Attack,, sluta nuuuu... Dominate game äger ju totalt... specielt med rankings systemet och alla valmöjligheter....
går inte äns och gemför dem 2 spelen,,,,

S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP