I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny "ufo" film, denna gång från Förenade Arabemiraten

Övrigt - Webbsidor

2008-02-23 14:20

Ny "ufo" film, denna gång från Förenade Arabemiraten

http://www.youtube.com/watch?v=04Zp5m_zpfE

Så vad tror ni är det äkta eller fejk?

http://www.herrbitter.blogg.se/

2008-02-23 14:23
Så vad tror ni är det äkta eller fejk?
.........Måste jag svara på det?
Don't!

2008-02-23 14:29
Det är ett ufo. Alltså ett oidentifierad flygande föremål.
Vila i frid Daniel ! 091030

2008-02-23 14:40
Mitchy P9

antagligen

2008-02-23 15:30
många Ufo videos ser man med en gång att dom e fejk.... men den här såg ganska äkta ut i mina ögon. men som p2dab P0 skrev "Det är ett ufo. Alltså ett oidentifierad flygande föremål."

jag tror mer isåfall att dom här ufon kommer från jorden...om dom nu skulle va äkta
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality

2008-02-23 15:36
najs!

dom flyger i den berömda formationen, samt att dom kommer vid åska, vilket en del säger betyder att dom på nått sätt kan ta vara på energin som åskan släpper ut.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-23 16:27
fan va snubben som filma bablade, hade jag sätt ett ufo had jag inte bar sutitt och småpratat om det. 
mvh:
Enmetertre co.

2008-02-23 16:47
japp det är äkta.. en kompis till mig sa det..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-02-23 17:06
gissa hur många olika länder som har sateliter som cirkulerar runt jorden. och en satelit kan vara 30mil från jorden bara, så frågan är om det är någon rymdforskning eller smågröna slime gubbar med ögon stora som våra knutnävar och har en glasskål på huvet.

Ni kan väl utgå ifrån att det är aliens och allt som sagt om gudar är sant. jesus var vinpimplare och moses kunde inte simma!
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.

2008-02-23 17:32
fetfake
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-02-23 17:36
vafan snackar du om?!

En UFO skeptiker kan bli visad hur mycket som helst bevis på video och bilder samt nyhetsartiklar från 1800 talet o en massa annat o fortfarande säga att allt är fejkt.

Blir så jävla sne på de folket.

Fasen arabemiraterna, där var ju jag nyligen, kunde de inte poppat fram då :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-23 18:47
Säkert amerikanerna som spionerar

2008-02-23 21:10
skulle inte chansa på att detta är äkta ufo förmodligen fake video eller ett forskningsförsök med satteliter osv.. eller liknande..

Om detta skulle vara äkta ufon skulle nog dom flesta i flygvapnet vara uppe i luften tillsammans med ufona och det skulle varit mer stidsplan i luften osv.. då dessa förmodligen syns på någon radar..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-02-23 21:13
nån som vet vad flygvapnet har för policy gällande UFOs? åker dom bara upp o försöker skjuta ner allt som dom inte vet vad det är?

2008-02-23 22:18
päronpung P23  antagligen eftersom de kan vara "terrorister"...
allt handlar om "kriget mot terrorn" nu för tiden så heheh :P
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality

2008-02-23 23:18
Fångar man ufo på film finns det smartare saker att göra än att lägga upp filmen på youtube. Självklart fake, men snyggt gjort.
jag har alltid rätt.

2008-02-24 10:34
exakt, om detta skulle vara äkta och att "staten/staterna" inte skulle hunnit täcka detta på något sätt så vi "normala människor" skulle hunnit ta del av detta, skulle detta nog komma på nyheterna över hela världen, och så skulle nog det vara flera 100 flygplan uppe i luften tillsammans med dessa, för som någon sa detta är Hot, kan vara terrorister eller kan vara "aliens" och då måste vi som människor skydda oss.

Vi människor som en ras är rädda för det vi inte vet något om, det betyder skjut först fråga sen. Det är bara i film vi skulle försöka prata med dessa aliens för att se om dom e snälla.

2008-02-24 11:24
Helt otroligt att ALLA ufo-filmer är dåligt filmade och i dålig kvalité

... eller nä det e inte otroligt eftersom det e inga utomjordingar, men med dålig kvalité kan man säkert lura någon sucker.
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-02-24 12:01
vadå dålig kvalitet?

vilken kamera ska vanliga människor behöva ha för att få kvalitetsbilder på flygande saker i atmosfären? dom flesta har inte råd med teleskoplins till sina semsterkameror

2008-02-24 12:30

Syftar mer på att det finns kameror och teleskop i högsta klass som filmar och "scannar" dygnet runt, dom plockar aldrig upp något.

Borde inte dessutom Hubble-teleskopet ha plockat upp någonting? Om det skulle funnits utomjordingar i närheten borde dom besöka fler planeter och korsat teleskopets range.

Jag säger inte att det inte finns utomjordingar, jag e 100% säker på att utomjordingar existerar då det finns miljarder galaxer och solsystem. Det e garanti på att det finns fler solsystem där det ligger planeter lika bra till som jorden, därav finns det säkert annat liv.

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-02-24 13:01
ooooooh va det är helt jävla oooootroooooligt att ni kan tro att det är fejk!

2008-02-24 14:03
dom flyger i den berömda formationen, samt att dom kommer vid åska, vilket en del säger betyder att dom på nått sätt kan ta vara på energin som åskan släpper ut.

Precis vad jag hade tänkt påpeka.
- Sick and tired

2008-02-24 14:07
... och precis vad han som gjort filmen tänkt på. 
jag har alltid rätt.

2008-02-24 15:59
Jag tycker det är konstigt att alla ufon man ser i filmer på nätet ser precis ut som människan alltid trott att dom ska göra. Som ett tefat. Märkligt att vi visste hur dom såg ut innan vi ens "sett" ett..

2008-02-25 11:58
saxor, du tror inte det kan vara så att dom sätt "ufos" för väldigt länge sen och målat  bilder? du vet inte hur dom trodde ett ufo såg ut för 1000 år sen? eller 500 år sen..  just de.
RekFoto

2008-02-25 12:16
REB P19

Jag tycker att SaXoR har en bra poäng där faktist..
Visst det finns säkert Ufo farkoster som är runda, men då det finns mljoner "aliens" från miljoner olika solsystem osv, så borde olika farkoster se olika ut var dom nu kommer ifrån .

Eller det kanske bara är en slags "varelse" som har kunnat komma i kontakt med jorden men inga andra? hmmmmm...........

2008-02-25 15:34
d finns ju dokumenterat andra typer av farkoster än runda.

2008-02-25 15:43
Förstår inte varför alla tror att om det finns jord förutom på jorden så skulle dom flyga runt i runda farkoster.
Shut that mes!

2008-02-25 16:36
Det finns i flera olika formed, det näst mäst kändaste är triangelformade o de som kommer ihåg så skedde det den "BELGISKA VÅGEN" 1991 där under en viss period så syntes det UFO:n över hela belgien.

2008-02-25 17:15
Dr Wily i farten
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!

2008-02-25 17:20
klart det finns liv i andra universum. det är ju logiskt. deras teknik kanske ligger 500 miljoner år framför våran och vice versa. jag tror inte på religioner men jag tror dock på att det finns mer än vad ögat kan se och vad hjärnan kan fatta. det måste finnas någonting utanför. hela verkligheten kan inte kretsa kring jorden i ett solsystem som är oändligt.
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!