[Spel] Erepublik, Hjälp Sverige ta över jorden
Ganska populärt spel på Flashback, men jag såg att det inte hade hittat sig hit. Så jag tänkte att jag startar en tråd. Eftersom jag precis har blivit medlem så har jag inte hunnit lärt mig så mycket, men här har ni LÄNKEN så kan ni kolla upp det själva. Det är just nu en stängd Beta, så man behöver invites från andra medlemmar för att kunna delta. men jag har 5 stycken och man får 5 när man blir medlem. Så värkar det intressant så pma mig er email så får ni invite, sen så får ni bjuda in vidare o vidare osv=)
Julmust
sög blev medlem men ändå inget hände
Ja'da!
tog 2 veckor för mig att bli medlem genom sidan. men om du pmar email, så kan jag langa en invite.
Julmust
Langa PM så langar jag invite!
Vad handlar spelet om? är det typ som att du skall bygga upp en egen stad eller är det att du bara blir medlem och sen gör ingenting? hittade inga screens på sidan så jag kunde inte kolla så mycket mer.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Spelet går vell ut på att alla svenska medlemmar ska byga upp ett eget land. Politik, Ekonomi och militär. Du kan skapa ett eget företag, eller arbeta för ett. Du kan skapa ett eget Parti o kanske bli president om du är riktigt bra. eller bara gå med i ett parti som du gillar. Eller så kan du joina det militära o slåss för ditt land:P För tillfället så har inte krigs modden startat så inga land kan kriga än.. men när den kommer, kan sverige börja ta över världen:D BTW har slut på invites, men hoppas att dom jag invitat, kikar in o o medelar intresserade att dom ska pma dom. pz
Julmust
Okej.. Får fråga någon annan om en invite.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Greencap, du ska ha fått en av mig tror jag, kolla skräp posten. hört att det ska finnas vissa problem emd hotmail.
Julmust
p0lak, done! Om någon behöver fler invites, bara skicka ett PM! Har en del på lager. :)
hooka mig med en invite.. jag har tid att döda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har tyvärr inga invites kvar nu!
ai
Jag kan ge dig en invite så fort jag fattar hur man skickar en :)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Nu hittade jag hur man gjorde ai! Skicka ett pm med din mail så fixar jag en invite.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
hade inte bangat en invite faktiskt, så om någon känner sig manad... hör av dig haha
har redan hookat! tack ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad heter ni i spelet då?
Taylor Dudemeister
Här är det svenskt forum för spelet!
Vad tror ni om Tak ingår Ab? Han verkar anställa alla nya spelare...vet inte om jag litar på snubben riktigt.
Shit vad jag stavade fel på inlägget om forumet.. haha
Han verkar fett skum.. liide bull lön han ger också. Jag vill följa norrmännens exempel och starta en cannabis odling och ha som yrke.. Någon som är med mig?
jag fick tag på ett jobb, inte Tak Ingår AB dock, men nåt annat inom house. och jag känar 1kr om dagen. Vet inte om arbetsgivarna är så sugna på att betala för mkt till någon med låg skill inom yrket. Cannabis odling? Kan man?:O
Julmust
Envy P2 Okej, det är det man får på Tak Ingår AB också. Så det kanske inte är så skummt iaf...
sök på cannabis.. så kommer ett gäng norrmän upp.
Jag addade er som vänner på spelet nu..
komann, någon måste ha så ni kan bjuda in mig?
Jag är game om någon vill invita mig?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Verkar inte som om dom där Norrmännen säljer mkt, om man kollar på statistiken.
Julmust
Dom som vill ha invites skicka PM med mail.. Kan vi inte starta en whoa-grupp eller nått också?
Gief invites va! jag är på whoa grupp, pax för att vara kriminell
Nu är jag inne! Heter shigeru, find me!
fan, jag sa upp mig från skitjobbet och nu hittar jag inget annat.. real life reflection.. gargh!
Någon som är lite politiskt engagerad kan vell skapa ett parti för oss whoaiter.
Julmust
Jag fick högre lön för att jag hade ett häftigt nick!
Envy P2 Det kostar ju 40 spänn att skapa parti :(
Skapa ett företag för oss whoaiter istället, har samma nick där :)
men det tar ju tid.. kostar fett med cash att starta bizznizz.
Dags att fuska med invites? dvs man får guld för invites (5?) man gör 4 användare med olika emailkonton och tjänar 20 guld, sen kan man ha alla dessa fuskanvändare med i sitt företag för slavlöner? detta lär kräva samarbete, sen så vet jag inte om det finns någon funktion som förhindrar detta.
-Erepublik?
-Nä, de är fortfarande cosed beta.
haha. hrm.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
closed*
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
kan någon langa invite?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Samma här. Har 5 invites så om någon vill ha är det bara att slänga iväg ett pm med mail!
jag hter dani021 på spelet! och jag är bäst! jag har 5 invites också.. puss!
fantastiskt
skriv till mig fall nån kan invita mig :D
fosho