I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video]Jagar rånare på Youtube!

Övrigt - Webbsidor

2008-02-13 14:04

[Video]Jagar rånare på Youtube!

Artikeln i Aftonhoran!

Övervakningskamera filmade brutalt rån – nu lägger ägaren upp filmen på Youtube

Övervakningskameran filmade rånaren då han tog sig in i juvelerarbutiken, överföll expediterna och plundrade en monter med smycken.

Nu jagar ägaren rånaren på Youtube.

– Jag hoppas att han grips och straffas, säger ägaren Preben Randløv.

..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-02-13 14:05
förstår mig inte på honom assså han hade lika gärna kunnat hota dom eller liknande.först trodde jag han började slå dom för att dörren rånlåstes eller så men sen får man ju se att han slog dom helt i onödan när han kommer ut sen ju..

2008-02-13 14:09
SHIT ALLTSÅ:/
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2008-02-13 14:15
högriskbutiker borde få ha tillstånd att ha vapen på butiken förutsatt att de anställda utbildas..
finns inget mer äcklande än folk som inte kan respektera en så simpel sak som äganderätten..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-02-13 14:15
Jävlar vad onödigt våldsamt!

Fast jag roades över att han översatt "son of a bitch" till "skiderik" i texten i slutet. Vem är Erik och varför förknippas han med skidor??? ;)
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2008-02-13 14:17
Ganska sjukt. Men äre bara jag tycker vissa delar ser komiska ut? (Inte våldet, men att hon står med händerna i luften, och att ena bruden tar sig för näsan, slutar och sen springer ner för trappan)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-13 14:17
Det sjukaste är när han kör in en av kvinnornas huvud i glaset!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-02-13 14:21
ahaha skiderik..
Manager

2008-02-13 14:23
Jävligt hårda kvinnor som står upp efter den där behandlingen. Ena får två boxar rakt i ansiktet och verkar helt oberörd och den gamla tanten flyger in i glasskåpet och går därifrån som att ingenting hade hänt.

Skulle de lära sig att slåss ordentligt skulle snubben inte ha en chans.
Redline!

2008-02-13 14:24
"men att hon står med händerna i luften,"

Jag skrattade faktiskt lite tillochmed.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-13 14:25
Lite jämställdhetsfrågor dyker upp i huvudet på mig när jag ser detta. Hade det jobbat 3 rediga män i butiken istället för de här hjälplösa kvinnorna, skulle den här videon sett annorlunda ut?
"I lay chicks like mother goose"

2008-02-13 14:40
MC_Kiprono P22
Ja, rånaren skulle ligga på golvet och kvida efter cirka 10 sek och video skulle hamna i nåt "roliga videor"-program
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-02-13 15:42
Tror han att många känner igen rånaren med rånarluvan? Isåfall nära vänner som känner igen honom på rörelsemönster och dylikt, men dom tjallar nog inte..

Bra kvalitét på bilderna också, det brukar det aldrig vara på övervakningskameror..
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-02-13 15:47
KungenKrook:
"Bra kvalitét på bilderna också, det brukar det aldrig vara på övervakningskameror.."

Så du lade också märke till det? Jag tänkte direkt på typ Efterlyst eller Aftonbladet:
"Känner du igen denna man?"
-Nej, för bilden är inzoomad och pixlad och suddig och ser ut att vara fotad med en kamermobil.

2008-02-13 20:57
han va inte blyg asså
--------------------------->

2008-02-13 23:26
Fast jag misstänker att de har råd med lite bättre kameror på ett juvelerar ställe än de har på den lokala pressbyrån...

Haha älskar hur ägaren satt ihop texten "Nobody hurts my wife.....Let me know so i can hurt him back!" haha :D Hoppas ägaren får reda på vem det är. :P
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752

2008-02-13 23:36
haha jag måste få lov att skratta när tjejen får ett slag i nyllet, sen vänder hon sig om tänker grina lite med händerna för ansiktet, sen är det som hon tänker - "nä fan hinner inte böla nu" hahhaha.
work some magic

2008-02-14 03:53
AHHAH han såg ju inte lite stirrig ut eller så...

gud va onödigt han kan ju inte fått med sig särskilt mkt pengar om man tänker så..

sen va de fettt komiskt hur ena fick ett slag och tänkte lipa lite där som brodin1 sa ..
sen hur den andra stog me armarna i luften och skrek som någon annan sa =)
Sleep is the cousin of death

2008-02-14 06:15
B.N.B
Han fick med sig smycken som var värda mellan en halv miljon och upp en till en miljon danska!? Det blev väl ändå ett jävligt lyckat rån. Kan inte förstå hur ägaren tror någon ska kunna känna igen personen, enda chansen han har är att någon som rånaren själv berättat till ska gå och säga det annars kan han glömma det.

2008-02-14 07:24
Tokig rånare, ser nästan ut som han dunkar in tantens huvud i glaset tills det går sönder..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-14 07:29
LumiLicious P18
shiet visste inte att han fick med sig så mycket läste inte om det.

då var de ju rätt lyckat :)
Sleep is the cousin of death

2008-02-14 08:22
Bakelse1 P20

han gör väl det?
hejja

2008-02-14 08:27
Håller med, anställda borde få någon utbildning med vapen inblandade, tyvärr men han förtjänar en hagelbössa mot sig avtryckt.. jag antar att han är pundare behöver pengar, okej liksom men måste han slåss å va galning.

2008-02-14 09:27
Jag tycker inte att man förtjänar att bli dödad för man nitar 2 tanter & tar lite smycken. Självklart är det åt helvete, men dödad.. njaa
work some magic

2008-02-14 09:54
Äcklig jävla rånare utan någon respekt men faktum kvarstår att man har inte en smyckesbutik utan någon form av vapen bakom disken. Når dom lägger upp denna video på nätet inser kanske fler vilken idiot ägaren är som inte har planerat inför rån eller överfall
Shooo bree

2008-02-14 10:08
Jag vet inte vad som är värst: att nån lägger upp en film på youtube där hans fru blir spöad av en rånare, eller det faktum att folk roas av att titta på filmen (Ja, det är jättekul att se kvinnor skrika i chocktillstånd när deras arbetsplats blir rånad).

Fast jag tyckte faktiskt att översättningen "Skiderik" var kul...

2008-02-14 10:48
haha jag måste få lov att skratta när tjejen får ett slag i nyllet, sen vänder hon sig om tänker grina lite med händerna för ansiktet, sen är det som hon tänker - "nä fan hinner inte böla nu" hahhaha.

HAHA EXAKT DET JAG MENAR!

2008-02-14 15:51
Aggro P23

moraltant
hejja

2008-02-14 16:13
Det är synd att vi lever i en värld där någonting har gjort så att denna rånaren utför detta.

2008-02-14 16:25
grebneg (2 hours ago) Show Hide Marked as spam
0 Good comment Poor comment  
Reply
Foer alltid naer de aer våld inblandet så er den svenske svinen daer!!!

en kommentar för filmen låter så..

2008-02-14 18:04
Var komiskt i början då man såg att vissa stog och prata i telefonen och inte märkte att han kom instormandes, började små garva men blev till ett stort :O jävla fitta! när jag såg att han börja veva med händerna. Helt onödigt, ta sakerna och dra. OM nån skulle gått på han ere ju bara knuffa bort dom inte börja vifta på allt som han ser men han var nog antagligen ganska påverkad eftersom han verkade vääldigt osäkert på vafan han höll på med.

2008-02-14 18:30
...grov.

2008-02-14 19:35
Jag tyckte det var djävligt ball iallafall.

2008-02-14 20:50
Höra? Jag hör inte ett piss på den där filmen.

2008-02-17 14:20
Hahaha denna e dock jävligt rolig!!!
Här e ett lyckat rån!
one..!

2008-02-17 15:07
Ille413 P22

jag startade en tråd om detta för några månader sen, just den filmen.. men det är tydligen en reklamfilm fick jag veta
Producent

2008-02-17 15:07
Ille413 P22

Hahaha, kan ju inte vara på riktigt...

2008-02-17 15:08

2008-02-17 17:29
Jag tycker inte att högriskbutiker ska ha anställda som har vapen under disken. Rånarna kommer ju då beväpna sig och vara beredda på att skjuta personalen istället för att bara hota.

2008-02-18 10:24
jävlar vad han gick loss.
SKU - SKU - SKULASON!