YES!!!! klarade just level 12. Nu kan jag skaffa ett liv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
satte Museum of Modern Art 6km ifrån rätt plats. (en bidragande orsak var att det stod Mus. of Modern Art (M.o.M.A) U.S (N.Y)) :) men ändå coolt å trycka nästan exakt ju.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
level 10.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Level 7.. 97 i iq.. inte sett en geografilektion sen -95 helt ok.
mama said knock you out
grejen är ju inte att man ska sitta och plugga in det då frågorna går runt hela tiden. då är det ju ingen sport. facebook lirarna har säkert spelat det där hundratals gånger för att få höga poäng. mer skillat att göra det på 1-4 försök. fick min poäng på andra vändan t.ex.
Testet visade vad jag redan visste. IQ 133. Skrämmande lågt på vissa av er... men jag var också kartboksnörd när jag var liten.
man torskar ju på afrika fan.. allt annat än afrika sitter som en smäck. jävla afrika, vem bryr sig om vad som ligger där ens.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
det är inte första gången du talar illa om utlänningar och afrika vad jag har för mig..?
va ? snackar du om ens. jag har aldrig vad jag själv vet skrivit nåt om afrika här
Första försöket IQ 117. level 10 ska testa igen
I´m made by gold, thats my strength
oj level 11 va det visst
I´m made by gold, thats my strength
lvl 6 här
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
haha
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
level 8 blev för svår
http://www.herrbitter.blogg.se/
kom till femman bara ;o palla köra oom
Så liten kartan är, prickade fel pga det. Kom bara till Level 11, kan man inte förstora skiten på något sätt?
At the gates of Eternity...
Andra försöket, och jag kom bara till level 11 igen, jävla sketna lilla karta!
At the gates of Eternity...
Oj oj oj, tänk på alla amerikaner som gör detta test! Ha ha... Damn, måste pricka in alla små(i princip okända) öar överallt som man hört talas om 1 kanske 2 gånger under sin livstid...
Glömde tillägga: håller med er... kartan är skitliten! Prickade många gånger exakt enligt en själv men kom alrig närmare än 75 km!
9 km spikade jag på warsaw,poland. oh yeah
level 11 första försöket.. fett nöjd
382,559... level 11 tror jag det var...
What would macgyver do?
-----------------------> 2 km "Your Map IQ is off the charts" :D Hahaha, såå fint!
Fett roligt ju:S :D Kom till nivå 5 med 27441 poäng..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
24km mitt rekord
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jag har 111 i iq...vet inte hur många poäng dock
CH klad o dä
125 rese iq, är det jag som ligger högst?
kom till level 7 missade 8an med en hårsmån.. men jag gillade att jag satte 1km ifrån nåt okänt ställe i irak =)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
level 10 efter några om och men.. beror ju mkt på vart man hamnar.. afrika känns som ett stort mörker.. känns som man skulle klarat sig bra mkt bättre om man haft större bild också.. skulle säkert missa stockholm med 200km som ja ser nu :)
cry me a river! --> thcrew
level 11.. 12000 ifrån :/ dom där jävla öarna i oceanien kan avlida.
93 hittills...prickade surinam i asien haha. skit också. måste göra om!
48500 på 11 :/
71 iq hahaa
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)