[KLIPP] vinner över barn i pingis, blir mega glada!
dummaste jag sett på länge, hon i gult börja gråta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara ännu en sjuk sak från antagligen japan...
i get more pussy then panty!
jag är proffs på pingis jag skulle äga alla där
men de är fan synd, ungen börjar grina nästan
Alltså helt seriöst vad fan håller killarna på med?? låter som om dom ska döda tjejerna i slutet ... tittar in mot kameran och skriver och har sig! shit Mitt hjärta började gråta när jag första gången såg tjejen i gult börja små grina! :(:(:(:(
Känslig flicka, sköna snubbar.
tåg, tåg och...tåg!
naaawe. dom har ju ett stooort handikapp.. dom ser ju knappt över bordet:(
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
...plus att en utav dom är en tjej.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
stackars lilltjej eller kille vad det nu är....sjukt söt.....men jag hade fan också grinat om jag vetat att jag skulle få stryk av farsan i kulisserna om jag loosa...
tut!
sööööööööööööööt..åååh, fan va söt hon eeeeeeeeeeeeeeee.... lilla i gult.... idioter som får henne å gråta....
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Moderator
2008-01-31 11:34
Texter Han berättar vilket supermove han ska göra. I övrigt var det ju skitkul! Lite tråkigt bara att de blev veka i slutet och ändrade scoreboarden så att ungarna vann.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hahaha, så där man ska göra fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha lätt att man gör så där=)
-.-DMX-.-
Tyckte det var skitkul, det är grymt, men jävligt kul att vara elaka mot barn.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha helskönt
"I lay chicks like mother goose"
Rhetoric P23 skulle det vara ett handikapp att ena av dom var en tjej?
confidence P23 : jag tror han vart sådär JÄÄVLA seriös när han sa det med:)
oneoo P0 han verkar lite funtad så jag tror nog det.
confidence P23 : han är faktiskt lite av ett Whoa original. inte funtad bara rakt fram som alla andra på den här communityn *host*
onee men jag längst! muhah!
hahah så söt hon i gult
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
jag gillar deras skämt i videon även fast jag inte vet vad som sägs
Heretic ,Thou Art Cast Down!
så där bra som bebisarna är var jag typ i 8an
Så där gör jag på jobbet varje dag.
hon i röd sög ju totalt, ta bort henne
vad betyder ordet Siiiggaaaaanddeee.... som dom skriver hela tiden!
Vi borde ha mer galna gameshows och såna här program. Fan så mycket roligare än dynga som Let's dance osv.
"I lay chicks like mother goose"
"Keep it real - Don't fake the funk"
Av japansk tv att döma så är de fan inte kloka i det där landet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hahaha fan vad sjuk
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
shiit så bra dom var dom där små grejerna!! dom når juh inte ens upp till bordskanten knappt! ändå så får dom in VÄRSTA smasharna juh! grymt duktiga kommer dom o bli, skulle vilja se dom spela mot samma gubbar om bara så 3-4 år hahaha
jag e så RAK att du blir SNE!
Killarna är programledare för det där programet, Utaban heter det. Det har varit i sändning i runt 12 år i Japan. Ett underhållningsprogram där det ofta är väldigt kända gäster osv.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
haha skadat program men roligt
haha småtjejerna var ju fan grymma på pingis, synd dom inte var lite högre bara :P
SKU - SKU - SKULASON!
kändes väldigt mycket som en sketch, dom verkade ju väldigt tillgjorda..dom "vuxna" alltså...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
hahaha, jag förstod inte ett ord, men det var ändå roligt :D, kul med överdrivna barnprogram !
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
shit, fett störda japsare alltså skön grej att känslomässigt rulla över småbarn, how delightfully evil >=).
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Asså, vad är det för fel på den där nationen? Okej, detta var inte så allvarligt men man ser alltid nåt jävla program med massa Japanska kontorsråttor som tar möjligheten att vara på TV när dom få dra på sig blöjjor och springa runt i lervälling...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Batrat_XL: Va?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
De är ju bara fett sköna, det är roligt att vara överdriven.
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !