I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Kritik på hemsida

Övrigt - Webbsidor

2008-01-23 20:31

[Request] Kritik på hemsida

Tjena!

Jag och min polare har nyligen öppnat vår sida. Sidan inriktar sig på tv-serier och allt där till.
Gillar du tv-serier osv tveka inte att bli medlem!

Men först och främst vill vi som sagt ha kritik på sidan!
Enjoy!

www.seriebox.se

2008-01-23 20:59
jag orkade tyvär inte ens gå in på den, lär dig att länka.

2008-01-23 21:00

2008-01-23 21:00

2008-01-23 21:25
haha lol.. aja tack iaf :P

2008-01-23 21:51
be någon mod editera så du får rätt länk i första inlägget.

tilltalande sida, rätt sköna färger. känns som upplägget av sidan är helt rätt. skulle dock vara skönt med bara reklam (om måste) på höger sida, känns för plottrigt där uppe.
vore bra också med någon mouse-over grej när man är inne på serier för att se vart man håller på.

men jag är ledsen, tråden kommer inte att få ligga kvar då ni länkar till alla dessa torrentsidor. hade ni hållt det snyggt utan alla torrent sidor hade sidan fått 8 P.
 i get more pussy then panty!

2008-01-23 21:53
ser profsigt ut!

tycker dock att det är alldeles för mycket grejer överallt, man blir lika förvirrad som när man är inne på t.ex. kanal fem och tv3's hemsidor. hade gillat om det var mer stilrent.
och orange och blått är inte det snyggaste tillsammans kanske.

när det gäller navigeringen (har inte tittat så nogrannt dock) så tycker jag att sökfunktionen borde vara mycket längre upp på sidan. då blir det lättare att hitta den och i de flesta fall(?) så sitter sökfunktionen  långt upp på sidan. sen klarar jag verkligen inte av all reklam som är i ett tjockt lager innan det ni egentligen vill få sagt kommer. tryckte t.ex.  på "om oss" och då ser jag först o främst bara massor av reklam och måste scrolla ned för att se texten. störande och förvirrande tycker jag! lägg reklamen längre ned eller på sidan istället!

men som sagt så är det ett bra jobb då det ser ut som vilken tv-sida som helst :)
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas