I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Dokumentär] Guys and Dolls

Övrigt - Webbsidor

2008-01-18 09:48

[Dokumentär] Guys and Dolls

Filmen handlar om män som i brist på mänskliga flickvänner skaffat en docka för att fylla den funktionen. Dockorna specialtillverkas på beställning och är tydligen väldigt populära över hela världen.

Tycker egentligen det är ganska sorgligt att folk ska behöva bli så ensamma att de tänker "hellre en docka som sällskap än inget alls", men whatever makes you happy...

Guys and Dolls, 47 min:
http://video.google.com/videoplay?docid=3710987618964917848

I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2008-01-18 18:19
Tror det är den jag sett tidigare...

Varför?

2008-01-18 18:42
SJUKT! vad får en människa att ta till nåt sånt?
man kommer aldrig förstå.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2008-01-18 20:18
men shit, är ni efterblivna eller? varför tror ni? kan dom kanska vara ensamma?
jag vet inte, kolla dokumentären så svarar dom säkert på era tankar och frågor runt ämnet..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-18 20:57
men kolla hela så förstår man liksom.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2008-01-19 18:51
Ja, det är ju som Simba säger. De är ensamma och känner inte att de skulle kunna få en riktig flickvän trots att de försöker. Många har haft problem med tjejer innan och sånt också.

Det är lite underligt hur de vet att det är dockor men ändå ger liv till dem, så att säga, i fantasin. Lite som barn som leker och skapar en massa grejer i huvudet...En del av de i filmen var ju nöjda med att ha ett gäng dockor istället för en levande person! Det förstår jag inte riktigt men de påstår att det blir enklare så...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2008-01-19 19:29
www.realdolls.com är adressen.

2008-01-19 19:53
men en av snubbarna hade ju flickvän dock ville knulle fortfarande sexiga dockor

2008-01-19 20:38
http://www.realdoll.com/ är den rätta adressen. Den andra va en porrsida, så klicka inte!!!

2008-01-20 00:57
el-ninja P23
Ja, han var lite skum...

2008-01-20 01:08
De verkar rätt socialt missanpassade.. Tycker synd om dem..

2008-01-20 01:23
HAHA, swedish pubic hair!

2008-01-20 12:59
Sen så får ju också tänka på att det är nyttigare än droger. Eller ?

Jobbigt o glömma dockan ute på verandan så att hon blir iskall innan man börjar göka.

Moderator

2008-01-20 13:47
Jag vill ha en sån där!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-01-20 13:57

damn... läste precis en blogg jag brukar följa, från en tjej som bor i Tokyo, och häromdagen var hon där ^ och kollade runt... hahaha... bäst är i slutet när han frågar om de måste testa dem innan de säljs.

Problemet med detta är ju att många helt totalt ger upp hoppet med att skaffa sig en riktigt kvinna, och därmed inte skaffar barn.
Vilket är just ett av Japans största problem: det stagnerande antalet barnafödslar. Regeringen har faktiskt till och med gått ut och sagt att problemet är dessa otakus=nördar som totalt snöar in sig på något (tex. realdolls, anime, maidencafé etc) och inte bryr sig om att skapa riktiga och verkliga kontakter med människor, specifikt kvinnor.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-20 17:52
tycker synd om hela bunten.
Sleep is the cousin of death