[Video] - Gåshud till max!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Fyfan va cool kille! Fick lite gåshud i slutet, jaaa bitte
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Jävlar vad skön känsla för honom..
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
MÄKTIGT!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Fittirackarn, gåshud hell yeah..
be the change
FAKE! Ne ja bara driver, blev fan tårögd. grym kille, han borde spela i NBA
Min bild är... för mycket naket kanske?
kan för övrigt tipsa om en grym film med liknande tema (och ja, baserad på verkliga händelser) Radio, med Cuba Gooding som am.fotbollsfreak.
lätt gåshud på den
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
cinderella story
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
underbart!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
du menar inte the autistic version då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric hihi lustigkurre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eh? jag var 100% seriös. jag tror han menade autistic, han är knappast authentic larry.
Gåshud till max, svar JA! jävlar vilken kille, hade gärna vart där och skådat det :D
Niceness!
Vadå, ett cpbarn sätter ett par trepoängar och ni får gåshud? hahahah! den som säger att ni inte tänkte på det dieallot sa ljuger! :D
fan va nice
SKU - SKU - SKULASON!
hela jävla klippet känns som förnedrande framtills han får spela...
Dekay det där e väl ändå bara ett highschoollag? collegelag har väl oftast 10k+ arenor och är lite mer större än så där.
låter som att kommentatorn börjar få gråten i halsen där i slutet :P hehe.
Kung i undre världen
fick mega gåshud.
Dekay, svenska landslaget får stryk av ett mediokert high school med en autistisk kille som point guard :P
jag började nästan lipa
---___---___---___---___
Jävlar....shit vad ska man säga... gåshud ja...shit.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Radio är väl baserade på just denhär "händelsen" och grabben! Sjukt mäktigt.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Har sätt innan, fick ändå bokstavligttalat gåshud. Ingen som har en update på snubben ifall han spelat vidare eller så?
Krydda lite med gåshuden kanske.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
wööööö mongot gjorde mål -nu har jag har jag gåshud
Moderator
2008-01-13 19:18
Det är väl inte skitskumt att en autistisk pojke kan vara bra på basket?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hahahahahaha @ AllMaktÅtTengil åter till klippet, det var ändå nice.. fan vilken kaos det blev i slutet.. obeskrivlig känsla för honom måste jag säga!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Waterboy verkar ha lite liknande tema också...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Hade han satt en korg till hade jag inte kunnat hålla tillbaks gråten :P Tycker sånt är så fint att se på.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Vilken solskenshistoria, I'm getting verklempt !
Läste vidare att han satte 20 poäng totalt- under fyra minuter!
Producent
2008-01-14 07:54
Inslaget visades på TV4 nyheterna...
Dekay Det är därför Michael Jordan ska gå med i Sundsvall Dragons? :P
Känner ni er inte lite nedlåtande hörni? lite "jaaa duttiga killen! så dutti så! kasta du boollen rätt i korgen!" som att hans handikapp skulle gjort honom helt handlingsförlamad?
verbose de hade varit en grym cinderella story även om han inte varit autistisk. Hade kunnat va random "geek" som gillar basket men som kanske inte ansetts hålla måttet för att va me i laget. Att ändå var hängiven som waterboy/materialare och sen få göra de där. awesome!
Word Philly.
Filmen Radio är ju baserad på just denhär speciella händelsen/grabben.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...