[Spel] Du i South Park!
Alla kan ju göra sig själva som en South Park-karantär, och sedan posta bilden här. Sen kan man ju lägga upp en bild på sig själv, så ser vi vem som är mest lik.http://www.sp-studio.de/ Där gör ni er i South Park, och resten förstår ni nog själva.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Haha fan va coolt, att jag inte sett denna innan!:D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gjorde min i somras!
LÄNK! South Park kan förövrigt vara en av bästa saker som hänt
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
ja vet dock inte om det liknar mig men ja försökte göra en som likna mig men sen så hitta ja inget som passade så ja gjorde en som liknar mig lite halvt och som blev fresh.
HEJDÅ DAGBOK!
Sleep is the cousin of death
Moderator
2008-01-05 02:19
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
här det som stämmer 100% är attityden. mitt ansikte är så i princip hela tiden förutom när jag skrattar
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Haha! Detta är jag som fan!
Squirtle: Vart fan hittade du lrg-teen? :D
Och vart hittar man ögonbryn? Shit, är jag blind eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
B.N.B Haha, nice :D
amfetaminpsykos: Haha, det är så där jag alltid sett dig!
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Hur länkar ni bilderna? :O
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Vila i frid Daniel ! 091030
yamo.. www.speedyshare.com så lägger du upp din bild bara
vi är överallt!
Moderator
2008-01-05 19:15
Lillfrida Nej, tyvärr har jag inga ögonbryn. Jag är så hiphop att jag rakar av dom med jämna mellanrum.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2008-01-05 19:17
skillz Hittade den på google sen haxade jag in den i paint ;)
Ah, lite fusk där. Haha...
Squirtle Jag har en typ i min klass som lyssnar på deatmetal eller nåt, klär sig svart, sminkar sig och har sex med sitt eget kön. Han rakar av sig ögonbrynen. Betyder det att han får hiphop-poäng? ;P
Rakar man av sig sina ögonbryn är chansen stor att man INTE lyssnar på dödsmetall.
Nej asså.. Jag menar i tråden. Hur länkar man bilden så alla kan se det direkt i tråden?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Yamo: Tryck på denna knapp ->
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Jag har whoaloggan på tröjan, så jag vann!
No cake for the impurity!
Nä riktigt fult orange på orange =D dat söcks
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.
EMO!
nu har jag klippt mig och ser ut ungefär såhär
Producent
2008-01-06 03:25
Since 1984 @realgizlee // twitter
den där låg uppe för typ 2 år sen, smått efter
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
skillz: åh tack, visste inte att jag hade länkat fel!
"life's a garden, dig it."