I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Req] "Visual styles" för Windows XP ?

Övrigt - Webbsidor

2007-12-19 19:41

[Req] "Visual styles" för Windows XP ?

Okay,
så.. är trött på mina windows teman.
Har precis fått tillbaka min dator, "ny" och fräsh!

Har tidigare användt styleXP för mina nya "visuella stilar".
Men eftersom jag inte gillar det programmet och det känns som om det drar med sig en del skit ( i för sig gör väl alla sådana program det eller ?)
så jag undrar, om någon av er har tips på bra program (som ni kanske använder) för att använda visuella stilar?

Har funderat på Windowsblind, men vet inte om de bara är kompatibelt med endast windowsblind filer, elelr om det funkar med andra också?

för tidigare då jag hade stylexp tankade jag bara stilar från themexp.org
vill gärna ha ett program där man kan tanka från olika sidor kanske ,.. (?)

*yeah...

2007-12-19 19:47
använt windowblinds i snart ett år, de funkar helt ok

2007-12-19 19:51
Okay,
Vart tankar du visuella stilar ?
bara från typ windowsblind.com eller från andra sidor också ? ><
*yeah...

2007-12-19 20:08
fick med massa stilar när jag tankade hem det... så jag har inte behövt gå in på något

2007-12-19 20:13

jaha, okay okay :)

*yeah...

2007-12-20 10:48
Jag fick virus när jag tankade Blind. Dock tycker jag att Royale är fint :) Sök bara på "Royale Theme" och den högst upp.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.

2007-12-20 11:45
deviantart.com har endel snygga visuals.
Niceness!

2007-12-20 11:55
Window blinds har en egen community... www.wincustomize.com...

Dock bör man endast köra senaste versionen av window blinds, då det stödjer grafikkortets acceleration, så du slipper ta kraft från din CPU..
"fördomar fördummar"

2007-12-20 13:37
GreenApple: well, beror väl på vart man tankar det ifrån. Det är väl inte själva programet, kanske. Det är ju egentligen ett program du ska "köpa" :)
Well, jag letar inte visuals. eller themes. letar efter ett program som stödjer andra visuals och themes. (Så som till exempel StyleXP och WindowsBlind)

gillar inte styleXP då det känns riktigt B. och undrar om windowsblinds är värt att skaffa. och/eller om det finns andra program som är bättre.

ChopACop: aight, tackar för informationen! :)
*yeah...