I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida]Skönaste skolan!

Övrigt - Webbsidor

2007-12-14 12:50

[Hemsida]Skönaste skolan!

Mullberga

Så jävla bra :D

I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2007-12-14 12:51
gammal :( men kul ^^
Jaha ?

2007-12-14 13:19
Tyckte inte det var så jätteroligt?

Antar att det är jättfejk, men måste ändå fråga om det är det?;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-14 13:22
Jo de är ganska fejk ja :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2007-12-14 13:23
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-12-14 14:10
Haha Man måste ju bara älska Varantv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-14 14:52
Halloj Mullberga!! This is Saigon calling!!

Med mig är allt cool lugnt! Jag har varit lite upptagen. Nu är jag i Saigon i Thailand. Allt är pissbilligt, och undrar barnen så hälsa dom att jag köpt flera feta butterflyknivar. Imorgon kanske jag ska ut i djungeln och slakta någon apa.
//Snor-clarre

Hej Clarre!
Kul att höra av dig! Barnen och Sigvard undrar vilken sorts apa du ska slakta?

lol.... =P

2007-12-14 17:23
ahahahahaha Fabian Sämo och Ossian Björk är lätt de ballaste =D

2007-12-14 20:19
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

OSSIAN FTW!!!!!

2007-12-14 21:39
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
skönaste jag sett fan :D

Jens Fredriksson (förälder) skriver:
Ämne: Intyg?

Nu i veckan skrev jag ett intyg till min son som var sjuk och inte skulle delta i skolgymnastiken. Till min häpnad fick jag på kvällen höra från honom att han ändå blivit tvingad att delta, att läraren hade sagt att ”intyg inte räknas” Är detta skolans policy?!

Patric Zwiebel (idrottslärare) svarar:
Ämne: RE: Intyg?

Det stämmer precis. Skolan accepterar inga intyg från förälder. Det här är order som är sanktionerade från högsta ort, dvs rektorn.
Intyg = mygel.

Jens Fredriksson (förälder) skriver:

Ursäkta, men för f-n det är mitt barn och jag avgör själv om han är tillräckligt frisk för att kunna delta eller ej.

Leif Waldemark (rektor) skriver:

Det finns ingen anledning att brusa upp, om du tagit illa upp ber vi om ursäkt. Men jag vill även be dig att tänka om. Som vi agerar här på Mullberga är egentligen ganska logiskt. I skolan bestämmer rektorn och lärarna. I hemmet föräldrarna. Detta är enda sättet, intyg tillåts ej, då skulle olika makter inskränka på varandra. Tänk själv hur förbannad du skulle bli om jag skrev ett intyg till din son som tillät honom vara uppe till halv tre på natten och spela dator. Så kan det ju inte vara, det inser vem som helst.

FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-12-16 13:54
http://boegballe.tabulexnet.dk/Skole-hjem-samarbejd.22772.0.html
Hey

2007-12-16 15:10

det här kan vara det roligaste som någonsin har gjorts

http://www.kommandot.se/wp/