[Film] Böghög!
Det är ifrån 2005, har inte hittat något gammalt inlägg med det.. böghög förbjöds i den här skolan :D
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
schmöög!, sorry jag glömde länken..
Böghög
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Snubben tyckte ju det var lika roligt som alla andra, bara det att han vill ses i media
+ Dom är liksom 14år kanske och tycker det är kul?
Hahaha, när jag gick på högstadiet var vi på en friluftsdag i Skrylle i Skåne en dag. Då gjorde vi en böghög som var så hög så man inte kunde hoppa upp längst upp på den utan bara på sidorna. Vår SO lärare bara stod bredvid och skrattade medans andra moraltanter till lärare skrek och galade :P.
http://www.petar.se
Jag är tydligen en våldtäktsman?
Haha! Kolla på den fejkade böghögen dom gör i slutet av klippet! Tokfettot som hoppar på längst upp! SHIT!!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Var det era föräldrar som fick brev ifrån lärarna ang böghögarna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Batrat, lägg även märke till grisskriket som kommer passande när han slänger sig på! Hahaha
sista grabben va lätt coolast
hahahahahahahahahaha åååh högstadiet! Men vadå 2005? Dendär skiten höll vi på med när jag började i 7an och det var 99! All kultur kommer ifrån Götebog antar jag ;)
klippet var från 2005.. duuuh
No cake for the impurity!
haha tankte just saga samma sak.. det har forekommit boghogar i minst 10 ar. iaf i Stockholm. och e inte "boghog" ett vedertaget begrepp? att det ursprungligen kommer fran Goteborg kan jag tanka mig ;D
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu De e la gött! =) Vi hjälper er Stockholmare att slapna av vettu så att ni ska våga komma garderoben ;D
hahaha tack for stodet!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Och det ska alltid finnas någon jävla 14-årig brud som ska stå där och vara lillgammal och säga att det är så himla omoget av killarna att hålla på sådär! Shit va jag hatar brudar i den åldern alltså!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
hahaha fyfan snubben som slänger sig i högen på slutet, den där tjocka, världens grisvrål:D:D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
HAHAHA HYSTERISKT KUL JU HAHAHAHA
work some magic
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-12-11 00:59
Jag hamnade längst under i en böghög då jag gick i lågstadiet. Jävligt traumatiskt måste jag säga.
alltså ärligt, inte för att låta övermogen men har man inte växt ifrån detta ? Det här var något jag och mina lågstadiekompisar kunde syssla med att helt plötsligt skrika "böghög på johan" och alla kastar sig på han. Verkar bara så barnsligt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha första kommentaren på you tube."Tjejen som klagar på att det heter "böghög" för att det är nedlåtande mot bögar, än sen då? Bögar är väl redan nedlåtande. För övrigt var det fan ett efterblivet klipp. "öhöhöhh det ä sköönt att ligga under massa killar öheöheöh". Hade fan sparkat ut min unge ur huset ifall han skulle gjort sig känd i TV för sånt här. "
LEGALISERA CANNABIS
Pajja benet i en böghög, jag förstår inte varför det alltid blir så homoerotiskt när män samlas i grupp?
413
nu e det kört, hej då
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
BÖGHÖG! Klart namnet ska visa på det homosexuella med massa killar som ligger i en hög humdidum
i varje böghög finns alltid den hemlige pungklämmaren. böghög är kul! verkligen högstadiet.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
göteborg? haha, det tror jag knappast. det pysslade jag med i högstadiet, 9 år sen, då hette det också böghög.
i get more pussy then panty!
haha :-D bäst i slutet när fettot kommer, då men verkligen hör skräckskriken: "AAAAHHHHH!!!ett11" böghögar förekommer i vår skolan dagligen :-D idag var det böghög i en soffa så den pajade! xD
Get Random!
klassiker!
Vi kalla det dunghill (gödselstack) och vi körde det vertikallt på mellanstadiet... dvs man putta in en snubbe i ett hörn sen gjorde man hockeytacklingar sen gjorde folk efter tills det blev en vertikal hög... Detta klippet är humor på så många olika nivåer! Brilliant!
"fördomar fördummar"
Hade nästan glömt bort böghögen, men det är ju faktiskt en riktig jävla klassiker...
hahahah böghög! de va ett tag sen
http://soundcloud.com/rod_g
Producent
2007-12-13 00:25
Var med i en böghög igår! :)
Toastare
2007-12-13 00:30
Vi gjorde böghögar på mellanstadiet. Sen skulle den underst krypa ut och lägga sig överst... vår mellanstadiefröken kom in och skrek "gruppsex!"... lapp hem till alla föräldrar om varför vi inte skulle ha sexualundervisning på hela mellanstadiet och våra föräldrar skrattade. Medans klass 4B aldrig riktigt lärde sig det där med blommor och bin.. men vi var ena jävlar på böghögar!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2007-12-13 00:33
Nu måste jag bli lite nostaglisk.. för vi hade även andra lekar som blev förbjudna (allt vi lekte blev förbjudet när det kom fram vad vi gjorde) Favvisen som blev mäkta populär som HELA klassen var med på var "Trängsel i röret". Det var en rutchkana som är som ett rör.. helt rakt nedåt. Sen åkte första person ned och tog spjärn med fötterna så det blev stopp.. sen fyllde vi på röret och försökte hålla kvar så länge som möjligt. En typ av böghög i rör.. Minns när Johan, klassens lite tyngre kille, körde bomben och det kändes som revbenen skulle krossas.. och sen låg man där och knappt kunde andas och tyckte det var hur schysst som helst. Nu vill jag börja leka igen..ska lätt leka det med mina framtida barn!
Jag skyller allt på Emma!
Producent
2007-12-13 16:45
Vi körde också böghög i rör på mellanstadiet, men vi kallade det för Tokyos Tunnelbana. Väldigt roligt kommer jag ihåg.
AHAHAHAH böghögar e så jäävla skoj. Fan alla msåte prova det ger en mysig gemenskap. sitta hemma dricka lite bira sammla ihop 5-6 polare och bilde en fet hög TEst it one
Producent
2007-12-13 20:05
hahahhh böghögar är ju askul x)